Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 108

Da har Solskjær fått bra forsterkninger i Sancho og sannsynligvis Varane. Håper også på f.eks Saul og Trippier. Men uansett har vi nå et lag vi må forvente god fotball og trofeer av. Vi må slå Brentford, Norwich og Brighton hjemme f.eks.
Nå blir det opp til Solskjær å levere. Spent på spillesystem og stil. Nå må vi attack, attack attack. Fullstappet Old Trafford hver uke, scenen er satt, nå må aktørene innfri. Som jeg gleder meg.......
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

messilingard wrote: 24 Jul 2021, 13:56 Bra for klubben at Solskjær forlenger. Det sikrer stabilitet og kontinuitet fremover. Samtidig så må vi begynne å skru opp kravene. Solskjær har gjort veldig mye riktig, men jeg forventer en forbedring spillemessig og jeg forventer at vi vinner et trofé neste sesong. Jeg har fortsatt City og Liverpool som favoritter i PL, men avstanden må bli mindre.
Enig i alt her. I tillegg ser vi ut til å få et tilnærmet optimalt transfervindu for en gangs skyld. Jeg mener fortsatt vi mangler en brikke på midtbanen og en langsiktig spissløsning for at stallen er helt på nivå med City (og muligens Liverpool, blir spennende å se hvordan de ser ut neste sesong). Men vi er veldig nær å ha et lag Solskjær bør kunne kalle sitt, og dermed bør forventningene bli deretter. Jeg blir ikke skuffa om vi ikke vinner tittelen, men vi bør være helt der oppe. Helst et trofé, selv om cup selvsagt er mye tilfeldigheter, men helheten er det viktigste. Først og fremst må soliditeten og bunnivået et par hakk opp.

Vidar Dale Fjeld

Navn bringer ikke titler...bare et godt innarbeidet system som spillerne behersker bringer pokaler...så nei, jeg har ikke tatt av. Solskjær må levere i årets sesong...har han det lille ekstra? Trykket øker om Varane og flere kommer. Da finnes det ikke unnskyldninger lenger, bare mangel på kvalitet i trenerstaben. Sånn...nå kom dere ned på jorden igjen!!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er vel akkurat det vi sier. Den virkelige testen for Solskjær kommer nå.
post liked by: red, Belfastboy

Deleted User 108

Da er du enig med alle andre @Vidar Dale Fjeld .
Tror ikke du satte noen på plass med den kommentaren. Synes flesteparten her har føttene på bakken. Hvis Solskjær ikke er mannen til å forvalte denne troppen, har han ihvertfall lagt et fantastisk grunnlag til vår neste manager og forlater klubben i en mye bedre tilstand enn den han tok over.
Jeg elsker den jobben Solskjær har gjort etter at han tok over, trofeer eller ei. Det er dette Manchester United jeg ble forelsket i på midten av 70-tallet. Jeg elsker Manchester United, suksess og trofeer er bare en fantastisk bonus. Manchester United ❤
post liked by: Pink Final, red, messilingard, Belfastboy

Deleted User 430

I mangel av andre tråder å legge det inn..
Har vi noen gang sett et klarere eksempel på at Solskjær er den de ønsker å "ta" i engelsk media enn dette?



Dagen før uttalte Klopp mye av det samme, kanskje enda mer sutrete, men overraskende nok ble det forbigått i stillhet av de store profilene;

https://www.bbc.com/sport/football/58293478


Mener ikke at Lineker tar feil her, for all del, men hvorfor angripe Solskjær når nesten det samme ble sagt av et enda større navn dagen i forveien?
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Steinar Stenseth wrote:23 Aug 2021, 12:26 men hvorfor angripe Solskjær når nesten det samme ble sagt av et enda større navn dagen i forveien?
Fordi Liverpool er en liten klubb? Ingen merker seg dem :hah: Klopp er også liten ift OGS? :D
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote:23 Aug 2021, 17:59 Fordi Liverpool er en liten klubb? Ingen merker seg dem Klopp er også liten ift OGS?
Liker tankegangen :hah:

Leste at J. Cole uttalte at det bare var et taktisk utspill fra Klopp, for å legge press på dommerne før de kommende kampene om å beskytte spillerne hans, siden han sjelden kommer med sånne utbrudd. Syns det nesten ikke har vært noe annet enn sutring fra Klopp det siste året, men der tok jeg tydeligvis feil..

Solskjær, derimot, skal "henges ut" for å gjøre nesten akkurat det samme. Skjønn det den som kan..
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Lineker svarer ikke ordentlig på det Ole sier en gang... og viser bare atter en gang at han ikke er den skarpeste kniven.

Dommerne må klare å finne en balanse: Der de på den ene siden ikke blåser på småting i duellspillet, og type spill som er ment for å dra ned tempoet. Men samtidig kan de ikke begynne å akseptere direkte stygge/urene taklinger, f.eks. i overgangssituasjoner, på dødballer, osv.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy

Deleted User 108

Etter å ha ledet laget i 99 kamper har Solskjær tatt 3 poeng mindre enn hva Klopp gjorde etter samme antall matcher. Da er det vel ingen stor grunn til å krisemaksimere riktig enda...
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Mcilroy wrote: 24 Aug 2021, 20:56 Etter å ha ledet laget i 99 kamper har Solskjær tatt 3 poeng mindre enn hva Klopp gjorde etter samme antall matcher. Da er det vel ingen stor grunn til å krisemaksimere riktig enda...
Imponerande!

Og han har vel bygd like mykje lag som Klopp i samme periode.
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 429

Jeg vil si at han har fått bygge mindre enn det Klopp fikk med tanke på antall kjøp. Dog, OGS hadde vel et litt bedre utgangspunkt, så kan kanskje si at de har kommet cirka like langt etter 99 kamper.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Men OGS skal virkelig få det til de neste par sesongene for å kopiere Klopp. Håpet lever.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Uavhengig av managerene sine klubb-tilhørighet og slikt, so skal eg innrømme at eg ville ha bytta OGS med Klopp.
Sjølv om eg er veldig glad i OGS.

Men eg ville ikkje ha bytta spillere.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det Klopp har over OGS, er jo en veldig definert og enda mer fandenivoldsk spillestil.
Selv i starten, da resultatene varierte veldig, var det veldig tydelig å se hva de ville. Men da ble de felt av svakt forsvarsspill, noe de fikk fikset med van Dijk og Alisson. Det går jo an å håpe at Varane får en van Dijk/Ruben Dias-effekt også for oss...
post liked by: Blodfink, Pink Final
Post Reply