Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18832

Pancho P wrote:05 Oct 2021, 21:56 Eg trur det er så enkelt at preposisjonar og artiklar vert skrivne med liten bokstav og substantiv med stor.
Suverent, sånn er det vøtt :thumb_up:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
pixma wrote: 05 Oct 2021, 21:57 Siden flere nu nevner nye trenere så lurer jeg på om OGS har fått sparken i MU, er det noe jeg ikke har fått med meg.
:hah:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Utrolig mange artikler om hvor dum OGS er som trener som florerer i aviser for tiden, ser ut som de fleste experter vil ha han bort fra MU.
post liked by: Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Dei vil ha drama sidan det sel!
post liked by: Cola2, Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

pixma wrote: 11 Oct 2021, 22:35 Utrolig mange artikler om hvor dum OGS er som trener som florerer i aviser for tiden, ser ut som de fleste experter vil ha han bort fra MU.
Han utsettes for et voldsomt trykk. Jeg mener han må bedømmes til jul, ingen tragedie pr. i dag. Britisk presse er en "saga for seg". Ser ikke hvem som skal gå inn å gjøre en bedre jobb på kort sikt, og som er ledig på markedet.

Går vi imidlertid på en lang tapsrekke ryker han jo, enten man liker det eller ikke.
Last edited by Deleted User 480 on 11 Oct 2021, 23:11, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Man kan meine mykje om OGS sine evner som manager, men eg meiner at kontinuitet trumfer kortsiktig suksess. I hvertfall i Uniteds tilfelle no. OGS vil fortsette å forbedre troppen, og vil fortsette å lære. Han er framleis ung. Og KAN lett bli ein ringrev i PL om 2-3-4+ år. Og pokaler vil han plukke etter kvart. Det er ikkje lett i PL i desse dager. Og det United mangler for å ta steget, det kjem. Fiks def midt og høgre bak, so er vi heilt der oppe.

Sjølv om Ronaldo var ein blemme da. Imo. Men har var ikkje OGS sin ide, trur eg.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7513
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26816
Liker mottatt: 17315

Solskjær blir satt under et enormt press fra media og forståsegpåere.
Han har nok stor støtte internt i klubben, og vil få fortsette byggearbeidet sitt, minst ut denne sesongen tror jeg.
Press eksternt, støtte internt antar jeg.
Otac wrote:11 Oct 2021, 23:11 Sjølv om Ronaldo var ein blemme da. Imo
Ga deg en like på tross av denne setningen 😉.
For veldig enig i resten av posten din.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pink Final wrote: 12 Oct 2021, 05:19 Ga deg en like på tross av denne setningen 😉.
For veldig enig i resten av posten din.
Heilt seriøst, kva kan Ronaldo, som ikkje Cavani kan, bidra med?
Og er du enig i at det KAN ha gått ut over andre kjøp?
Og er du enig i at det er ein viss fare for at det kan rote til ein ellers harmonisk lag/tropp, mtp lønn, at alle baller skal innom han, at han setter seg sjølv foran laget osv..?

Deleted User 402

Leste en interessant sak om Solskjær i The Athletic i dag. Anbefales for de med tilgang. Inntrykket er at de har gode kilder.
Forøvrig, med tanke på hvor skarpe pressens kniver er mot Solskjær for tiden, er det lite tegn på misnøye i spillergruppen. Slike ting har en egen evne til å dukke opp i avisene og jeg vil tro de leter godt, jornalistene. Virker som om spillergruppa står bak han enn så lenge.
Så får vi se hvordan situasjonen er hvis ting går skeis frem mot jul.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2563
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13283
Liker mottatt: 8497

Jan Anders wrote: 12 Oct 2021, 10:40 Leste en interessant sak om Solskjær i The Athletic i dag. Anbefales for de med tilgang. Inntrykket er at de har gode kilder.
Laurie Whitwell var gjest på Webby & O'Neill for nokre dagar sidan og han verkar å vere ein oppegåande og reflektert journalist. Webby & O'Neill er forøvrig ein av mine 'guilty pleasures'. Karane er tabloide, overflatiske og har null peiling på taktikk, men dei er likevel ganske så underhaldande. Berre ikkje forvent djupe analyser.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

@Pancho P Kjenner til de to, ja:-) Synes generelt The Athletic er gode. Lite av det vanlige sensasjonsfjaset som kjennetegner store deler av engelsk media.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4627
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2545
Liker mottatt: 10406

Veldig bra artikkel, Whitwell er god. Er også veldig fornøyd med Athletic-abonnementet, De går i dybden, jobber seriøst og holder seg for gode til ryktesaker. Gode artikler jevnt over, også om taktikk og statistikk.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7513
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26816
Liker mottatt: 17315

@Otac
Synes ikke på noen måte Ronaldo kjøpet er ei blemme, langt i fra.
Ellers skrev jeg bl.a dette i tråden hans da han ble hentet:
Jeg tror kanskje ikke Ronaldo hadde blitt hentet om det ikke var for at han etter sigende var på vei til Man City.
Det hadde vært ydmykende.

Når han kom så ser jeg flest pluss i boka.
På kort sikt, og også på lang sikt mtp å skape holdninger og kultur blant de yngre.

Men, dette er Solskjær tråden.
Så stopper evt mer Ron snakk i denne tråden.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2563
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13283
Liker mottatt: 8497

Kanskje feil tråd, men det har mest med Solskjær å gjere. Synest gutta boys i MBH hadde fleire gode poeng sist. Presspelet er dårlegare enn i fjor og dermed også balansen i laget. Vi kan nok peike på Ronaldo som ei viktig årsak til dette, men Pogba er minst like avgjerande i mine auge. Uansett korleis ein kombinerer midtbana, føler eg at Pogba er biten som ikkje passar inn i puslespelet. Som éin av to sentrale blir han for lite disiplinert i det defensive (press, dekking av rom og returløp). På venstrekanten er han meir effektiv offensivt, men han gjer ikkje ein betre defensiv jobb der heller. Det gjer kanskje ikkje Rashford heller, men eg meiner doktoren vår har mykje meir å by på offensivt når han er i form.

Så lenge vi har ein Ronaldo som knapt pressar, i tillegg til utprega offensive midtbanemenn, blir balansen feil. Solskjær sitt største problem er ikkje berre at den sentrale midtbana er for svak, men også at han har for mange med offensive fiber i kroppen. Kor mange utprega offensive spelarar stiller Liverpool vanlegvis med? Eg vil hevde tre, sjølv om sidebackane har svært offensive kvalitetar. Dei har alltid tre sentrale midtbanemenn som jobbar som galeislavar og som tillet backane å komme høgt i bana. City fokuserer meir på possession og kombinasjonsspel, men alle dei offensive spelarane deltar samvittigheitsfullt i presspelet.

Eg synest nesten Solskjær har skaffa seg ekstra utfordringar (i tillegg til kvalitetar, sjølvsagt) ved kjøpa av Ronaldo og Sancho. Kan hende det berre er innkøyringsproblem, men akkurat no ser vi topptunge ut. Personleg synest eg det vil vere galskap å gi Pogba 400 000 pund i veka når ein ikkje veit korleis ein skal bruke han best.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18832

Pancho P wrote:12 Oct 2021, 20:07 Så lenge vi har ein Ronaldo som knapt pressar, i tillegg til utprega offensive midtbanemenn, blir balansen feil. Solskjær sitt største problem er ikkje berre at den sentrale midtbana er for svak, men også at han har for mange med offensive fiber i kroppen. Kor mange utprega offensive spelarar stiller Liverpool vanlegvis med? Eg vil hevde tre, sjølv om sidebackane har svært offensive kvalitetar. Dei har alltid tre sentrale midtbanemenn som jobbar som galeislavar og som tillet backane å komme høgt i bana. City fokuserer meir på possession og kombinasjonsspel, men alle dei offensive spelarane deltar samvittigheitsfullt i presspelet.
Bra analyse, enig.
post liked by: Belfastboy, Pancho P
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1878
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13028
Liker mottatt: 5000

Pancho P wrote:12 Oct 2021, 20:07 Uansett korleis ein kombinerer midtbana, føler eg at Pogba er biten som ikkje passar inn i puslespelet. Som éin av to sentrale blir han for lite disiplinert i det defensive (press, dekking av rom og returløp). På venstrekanten er han meir effektiv offensivt, men han gjer ikkje ein betre defensiv jobb der heller.
Jeg har også kommet til samme konklusjon. Pogba kan ikke være en av de sentrale. Det ser vi gang på gang at motstanderen er tett opp i han og stjeler ballen fra han.
Dette blir en megautfordring for Solskjær hvordan han skal få til et lag som er mer dynamisk enn det vi er nå.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final
Post Reply