Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Synes Solskjær klarte seg bra på pk`en jeg :)

Får håpe han klarer seg like fint imorra mot Spurs :)
post liked by: Cola2, Pancho P, Pwint
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Jan Anders wrote: 29 Oct 2021, 16:38 @Steinar Stenseth Må roe meg ned litt, kjenner jeg. Vil helst ikke bli utestengt. Tror det blir en treningsøkt før jeg går inn i det kommentarfeltet igjen....er jo de vanlige som holder på.
Å bli utestengt for å ta opp kampen mot trolla høyrest ut som ein seier i mi bok. Sjølv har eg kutta ut kommentarfeltet, særleg no i vanskelege tider. Om eg vil ha drittslenging om Solskjær og United, kan eg like godt besøke Liverpool sitt forum.
post liked by: Cola2, Belfastboy, Pwint, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Jeg har syndet og kommet med en liten utblåsning..men syntes @Pink Final fortjente litt støtte.
@Pancho P Skal gjøre som deg og holde meg unna fremover.
post liked by: Cola2, Pancho P, Belfastboy, Pwint, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Jan Anders wrote: 29 Oct 2021, 17:03 Jeg har syndet og kommet med en liten utblåsning..men syntes @Pink Final fortjente litt støtte.
@Pancho P Skal gjøre som deg og holde meg unna fremover.
Eg ser den. Det føles litt feigt å melde seg ut, men du vil aldri kunne nå inn til enkelte folk med rasjonelle argument. Vi får heller prøve å ta godt vare på dette forumet.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Pink Final, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13105
Liker mottatt: 5013

Jeg var inne og leste om pk'en og ble litt matt da jeg så verstingene holdt på i kommentarfeltet. Det er den evige provokasjonen de holder på med disse to, som etterhvert fikk slettet det de skrev.
Jeg synes det er rart at redaksjonen ikke tar grep og bare utestenger de helt. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lagt merke til den samme type idioti. Skulle jo ikke tro at det er supportere av klubben.
post liked by: Pancho P, Pwint, Pink Final, Pangaea, Cola2
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Jeg skriver av og til der inne, men leser nesten ingenting. Synes ikke det er noe poeng. Bare en gjeng knokkeldragere som slenger dritt. Har derfor ikke fått med meg hva som har skjedd der i dag, på godt og ondt. Virket jo som trollene hadde ørten kontoer, og fikk holde på ganske så fritt.

Ganske spesielt da. Solskjær sier "ikke lyg om meg og spillerne" og så kommer våre egne fans (?) med løgner om ham og spillerne. Som man sier, med venner som dette trenger du ikke fiender. Folk er frustrerte og jeg forstår det, det har vi alle vært, men er det virkelig så forbanna vanskelig å koble inn hjernen av og til?
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pink Final, Pwint, PAK, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Jan Anders wrote:29 Oct 2021, 17:03 Jeg har syndet og kommet med en liten utblåsning..men syntes @Pink Final fortjente litt støtte.
Takk.
Jo, jeg er nok urutinert som kjører på der inne.
Fatter ikke at det skal være så vanskelig for Manchester United supportere å omtale egen manager og spillere med respekt.
Selv om man synes de ikke er gode nok, kan man vel vise respekt?

De som skriver er vel folk som er godt oppe i 30 åra.
Er det ikke på tide å vokse opp?

Ja, jeg vet - it’s a lost case.

Dessuten bidrar jeg til avsporing her i Solskjær tråden.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pwint, PAK, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Supert!

Da er vi friskmeldt!
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Ja. Eller om vi skal tro visse stemmer, så er vi fortsatt på intensiven med svært dårlig lungekapasitet.

Lurer på om de kommer med grov hets etter å ha fått seg et ligg også?
post liked by: Belfastboy, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Det er heldigvis de færreste av fans som ikke klarer å glede seg over en seier.
Men vi er selvfølgelig ikke friskmeldt ennå. Dette må gjenskapes hver uke, vi trenger fortsatt gode resultater mot Atalanta og City (på kort sikt). Dette nivået av innsats og guts må bli normalen, ikke gjemmes bort til hver gang vi er nødt til å «reagere» på en tapsrekke.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Cola2, PAK, JørgenT, Pangaea
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Vi er nok ikke friskmeldt, men det kan hende at vi har fått en diagnose? Det defensive har vært på grensen til dødelig elendig. Solskjær kan nok kjøpe seg noe tid med å få strammet opp bakover.

Jeg er nok fortsatt av den oppfatning av at Solskjær har tatt denne klubben så langt han klarer. Både på grunn av at jeg tror vi fortsatt vil slite mot antatt svakere motstand (på tross av innlegget jeg skrev i Tottenham-tråden) og fordi jeg mener at Solskjær bruker troppen for dårlig. Forstår veldig godt frustrasjonen til Bailly, Matic, Van de Beek og Lingard. Van de Beek og Lingard tror jeg fort kan forlate oss i januar dersom spilletiden ikke tar seg opp. Jeg hadde i alle fall levert en transferrequest dersom jeg var i deres sko. Dalot, Telles er vel to andre som spiller lite fotball.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Cola2, PAK, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Enig med deg at Solskjær har tatt laget så langt han kan.

Også riktig at han bruker troppen dårlig da han har sine favoritter han bruker uansett.

Jeg tror og håper at det er Conte som blir vår nye trener! 8-)
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Dersom denne formasjonen blir fast framover, kommer også Sancho til å bli totalt overflødig.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

post liked by: Pancho P, Pink Final

Deleted User 402

@Buchan Herlig! Umulig å ikke like den mannen:-)
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final, Pangaea
Post Reply