Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Nyttig for Glazers ja, idiot nei.

Deleted User 108

Ole ut, ny manager igjen som må prestere fra første dag med Woodward og Glazers ved sin side. Lykkes han ikke fra dag én med denne troppen ønsker de samme personene den nye manageren bort i løpet av ett år. På united.no er det jo de samme som vil sparke manageren på nytt hver gang. Har det blitt bedre for hver nye manager? Hva skal bli bedre så lenge klubben styres av amerikanerne og Woodward? Tror nok de som ropes høyest nå kommer til å fortsette å rope høyest når ny manager kommer inn. Dessuten er det umulig å si hvem som blir neste manager. Blir ikke forundret over hva Woodward og co kan finne på.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Støtter det der [mention]Mcilroy[/mention].

Styret/eiere spiser managere, og om de kritiserer overgangspolitikken så er det rett ut...

Vi sitter i saksa, om manageren blir sittende, betyr det lite aktivitet mtp. overganger.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 28 Jan 2020, 20:04 Vi sitter i saksa, om manageren blir sittende, betyr det lite aktivitet mtp. overganger.
Hva tenker du på da?

Cola

Tror at hvis OGS blir sparket, før kontrakten går ut, vil neste Manager garantert ha en Stor Fallskjerm inn i kontrakten sin hvis han sparkes.

Hvor mye har ikke de 3 forgående managere kostet MU i utkjøps klausul?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Blodfink wrote: 28 Jan 2020, 17:54 Er Ole Gunnar Solskjær en "nyttig idiot" for Glazer-horden i eierskap og styret, pluss Wall Street-banden i styre og stell?
Svaret på dette er mer komplekst enn et JA eller NEI.
Men, om jeg må svare tabloid uten å begrunne må det så langt bli NEI.
Det kan selvsagt endre seg til JA.

Ellers 100% enig med [mention]Mcilroy[/mention].

Hvilken manager kan lykkes under dette styret?
Skivebom å skylde på Solskjær.
(Han skal ha kritikk for spill mot etablert).

Woodward og Glazer’s har sluppet altfor billig.
Fokus begynner imidlertid å settes på dem nå.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Lingard wrote: 28 Jan 2020, 22:31 Hva tenker du på da?
Tenkte på at om OGS eventuelt hadde vært misfornøyd med klubbens innsats i transfermarkedet, og gått ut med det offentlig, så ville han blitt sparket. Altså at man tier og beholder jobben.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jeg tror at OGS er tvers gjennom lojal til kubben og historien. Hvis han mister troen på at han kan greie å endre kursen, og få skuta på rett kjøl, så vil han si klart og tydelig ifra. Men, og det er et stort men.... Han vil ikke si dette ut i det offentlige hvis han tror at dette kan ødelegge for klubben. Til det er han for stolt og glad i laget sitt.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pep er fan av Ole og har trua på prosjektet United har startet

User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Godt å høre på Pep.
Han vet hva han snakker om.
Roser Solskjær, Lindelöf, Maguire, Fred, Matic og angriperne.

En spiller som Lindelöf hadde blitt mye høyere verdsatt i et Pep lag.
Må si jeg ikke helt skjønner all kritikken han får av United fansen.

Pep til side.
Jeg tror også Solskjær nyter stor respekt i spillergruppa.
Han kan si ifra, og være tøff.
Det så vi under matchen i går.
Allikevel, Solskjær kaster aldri spillerne under bussen i intervjuer.
Tvert i mot, han framsnakker dem.
Jeg tror han nyter massiv respekt i spillergruppa.

Noe verken bulldoser van Gaal eller surpomp Mourinho gjorde i samme grad.

In Ole we trust.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Solskjær utalte på PK etter kampen. Jeg vet vi trenger flere mål. Og vil ha en spiss som er villig til å brekke nesa for å score..
Jeg savner en type som Joe Jordan, som lå vannrett innenfor 16 m, og headet ballen :D
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Pink Final wrote: 30 Jan 2020, 10:10 Godt å høre på Pep.
Han vet hva han snakker om.
Roser Solskjær, Lindelöf, Maguire, Fred, Matic og angriperne.

Hyggelige ord, men det koster vel ikke mye for Pep å kokettere litt etter 2 tap på 6 uker.

Men likte det han sa med at spillerne prøver å gjøre det OGS vil.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Blodfink wrote: 28 Jan 2020, 17:54 Vil ha kun ja eller nei på dette tabloide, men betimelige (synes jeg) spørsmålet. Om dere gidder :hah:

Er Ole Gunnar Solskjær en "nyttig idiot" for Glazer-horden i eierskap og styret, pluss Wall Street-banden i styre og stell?

Jeg heller sterkt mot ja. Så det må bli ja. (Dessverre)...

Kjedelig svar, men umulig å si uten å nyansere, og uten å vite helt hva du legger i "nyttig idiot".

Jeg tror ikke han er typen som lager det rene helvete på bakrommet. Jeg tror han tenker sånn at det er en fordel både for ham selv og klubben å ha et ålreit personlig og profesjonelt forhold til Woodward og Glazers. I likhet med de fleste av oss når vi skal forholde oss til sjefene våre på jobb, det er som regel i alles interesse å ha samarbeid og velvillighet som utgangspunkt.

Men hva gjør du den dagen sjefen din ikke holder sin del av avtalen med deg, den dagen dine egne ambisjoner ikke matches av dem over deg?

Det er åpenbart skissert en plan (som vi kun kjenner omrisset av, ikke detaljer, konkret tidshorisont og målsetting osv) og lagt fram en slags kravliste fra OGS. Med tanke på spørsmålet ditt, er det sentralt hva som skjer hvis/når Woodward/Glazers ikke holder sin del av avtalen. Vil Ole sitter der og nikke og smile med lua i hånda, eller setter han hardt mot hardt?

Tror det er for tidlig i prosessen til at vi kan svare på det. Nå fikk han den ene livsviktige signeringen i januar, vi burde fått flere men nå er det i alle fall en dytt i riktig retning og noe for OGS å jobbe videre med.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Takk for svar folkens.

Følte meg litt slem mot Ole når jeg skreiv «nyttig idiot»...

Jeg mener helt klart ikke at han er idiot. Min post gikk mye på min egen angst for at de over ham i klubben bruker sin makt og power til å «kneble» OGS.

Og det var meningen å få litt refleksjoner rundt OGS’ rolle/posisjon i klubben. Det har jeg fått.
[mention]Ryder[/mention] skreiv bra rundt dette, og flere andre her og👍🏻
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18053

Solskjær sier mye bra på PK om Bruno. "Uses his anger to play better, great leader of his team" osv.
LUHG!
Post Reply