Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Tordenkrem
Posts: 6
Joined: 25 Dec 2019, 20:12

Blodfink wrote: 25 Dec 2019, 21:40
Tordenkrem wrote: 25 Dec 2019, 20:55 kjøpene har vært gode (første gang siden SAF?
Er enig i mye av det du skriver, men ikke helt enig i at de 3 vi har fått inn under Solskjær er kjempekjøp sålangt. Maguire har klare begrensninger som spiller synes jeg, og har vært en stor skuffelse på offensive dødballer bl.a. Wan-Bissaka er kjempegod til å takle og hjemover på banen, ellers er det lite å hente der foreløbig. James er ung, skal ikke slakte ham eller Wan-B, men ingen av disse tre har gjort oss veldig mye bedre synes jeg.

Angående SAF så henta han mye ræl og selvfølgelig noe bra, men han fløt også på Class of `92, hadde denne stammen i laget, slik at han kunne få inn 1 stor spiller, så holdt det til å fortsatt ha det beste laget. Selv om Mourinho og Wenger kom inn og slo ham ned fra tronen noen sesonger.

Angående SAF og transfers anbefales Wayne Rooney i "Gary Neville`s Soccerbox", han har litt å si om dette tema. Interessant.
Jeg er enig i at kjøpene ikke har vært noen gamechangers enda, men de har bidratt godt og kan bli bedre, spesielt James og Wan Bissaka. Maguire har skuffet på offensive dødballer ja, men så ser det helt tilfeldig ut hva vi gjør i disse situasjonene også noe som ikke hjelper han akkurat. Men ja, det er brukt 130 mill pund på forsvaret men foreløpig har det ikke blitt fryktelig mye bedre. Det er uansett fantastisk å ha en høyreback som er så og si bunnsolid bakover, det var en posisjon som var på overtid for forsterkning, smått utrolig faktisk at det har blitt neglisjert så lenge.

Når det gjelder SAF og spillerkjøp er jeg smertelig klar over at det var fiaskoer, poenget mitt var bare at Solskjær er den eneste som har truffet bra med kjøpene av alle managerne etter SAF. Personlig tror jeg Maguire har mer å gå på og jeg tror han blir bedre, men vår midtbane er så skakkjørt at forsvaret vårt blir veldig blottlagt i defensive situasjoner og da blir manglene til Maguire veldig synlige dessverre. Med en mer stabil midtbane blir også forsvaret mer stabilt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19238

Tordenkrem wrote: 25 Dec 2019, 21:54 Maguire har skuffet på offensive dødballer ja, men så ser det helt tilfeldig ut hva vi gjør i disse situasjonene også noe som ikke hjelper han akkurat.
Ikke bare hans skyld, men han treffer ikke der han skal når en corner for en gangs skyld blir slått bra inn. Vi har vel snart 80 cornere denne sesongen og 0 mål? Men som sagt ikke kun Maguire som skal lastes her.
Tordenkrem wrote: 25 Dec 2019, 21:54 Men ja, det er brukt 130 mill pund på forsvaret men foreløpig har det ikke blitt fryktelig mye bedre
Jepp, det er litt krise egentlig, det er slitsomt å referere til Liverpool såpass ofte, men når du ser hva de fikk for samme sum i Alisson og v Dijk, så blir det frustrerende. Maguire når ikke nederlenderen til knærne foreløpig...Allison er jo keeper så skal ikke sammenligne ham og Wan-B, hehe.
Tordenkrem wrote: 25 Dec 2019, 21:54 Når det gjelder SAF og spillerkjøp er jeg smertelig klar over at det var fiaskoer, poenget mitt var bare at Solskjær er den eneste som har truffet bra med kjøpene av alle managerne etter SAF.
Ja, det var noen bomskudd under SAF...mye rart...

Angående de 3 til Ole, så gjenstår det og se om de er spillere som er med på å ta oss opp til topps igjen. Jeg er usikker...
Tordenkrem wrote: 25 Dec 2019, 21:54 Personlig tror jeg Maguire har mer å gå på og jeg tror han blir bedre, men vår midtbane er så skakkjørt at forsvaret vårt blir veldig blottlagt i defensive situasjoner og da blir manglene til Maguire veldig synlige dessverre. Med en mer stabil midtbane blir også forsvaret mer stabilt
Enig der, samtidig må jeg igjen nevne Liverpool...De tar stor risiko, midtbanen dems er ikke alltid i forsvarsmodus fordi de kjører folk i angrep., men om de får en kontring i mot så er V Dijk der og rydder opp, fordi han lukter og ser hva som skjer, det gjør store intelligente spillere. Berbatov snakker en del om dette med intelligens. Der skorter det hos våre forsvarere synes jeg, det virker som det meste kommer litt brått på dem rett og slett. For dårlig.

Noen har skrevet om samarbeidet Lindelöf/Maguire ikke er helt i boks også, det må jeg si meg enig i. Det er litt sånn over hele linja, lite samarbeid, forvirrede spillere, dårlige dødballer osv...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7601
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27240
Liker mottatt: 17754

Blodfink wrote: 25 Dec 2019, 21:40 Angående SAF så henta han mye ræl og selvfølgelig noe bra, men han fløt også på Class of `92, hadde denne stammen i laget, slik at han kunne få inn 1 stor spiller, så holdt det til å fortsatt ha det beste laget.
Her vil jeg driste meg til å skrive motsatt gitt ;P
Mye bra og noe ræl over 26,5 år.
Får være måte på å snakke ned Fergie [mention]Blodfink[/mention] ;)
Tror det er iveren som tok deg her?

Det andre du skriver er jo direkte feil.
Var ingen fra class of 92 bortsett fra Giggs som var med på å vinne cupvinnercupen 91, ligacupen 92, ligaen 93 og the Double 94.
Så Ferguson fløt aldri på class of 92 den gang han gjorde United best.
Det han derimot gjorde var å bryte opp sitt første store lag sommeren 1995, og deretter gi class of 92 sjansen.
En utrolig modig avgjørelse.
Han fløt aldri på dem.
Class of 92 og Cantona fikk 2 sesonger sammen, 95/96 og 96/97.

Men, nå handler ikke denne tråden om Ferguson, synes bare ikke det kunne stå uimotsagt på Unitedforumet.

Når det gjelder Solskjær så har [mention]Tordenkrem[/mention] selvsagt helt rett når det gjelder spillestil.
De fleste av oss ser at United sliter med å bryte ned dårlige lag.

Om det alene er grunn nok til å si takk for følget til Solskjær er vi neppe like enige om.
Å være manager handler om så mye, mye mer enn å være en god taktiker.

Han får ros av de som har hatt det vanskelig på privaten - Jesse Lingard og Victor Lindelöf.
Solskjær er trolig god med mennesker.
Å være manager betyr i første rekke å lede mennesker.
Taktikk er bare en del av å være manager.
[mention]EivindfromNorth[/mention] lister opp fire, fem sider til ved jobben, og det finnes enda flere punkter.

Som sir Alex Ferguson selv sa: «Den viktigste jobben som manager er å ta avgjørelser».
Det har vært flere gode taktikere der ute, som aldri ble den helt store klubbmanageren.
Er kanskje nok å nevne Drillo som eksempel.

Dog enig i at den taktiske biten er det store ankepunktet mot Solskjær så langt.
Akkurat det skrev jeg også i min første post i denne tråden, på side 1.

Jeg vil som sag uansett gi Solskjær mer tid.
Han har påbegynt en jobb, og egentlig såvidt kommet i gang med den jobben.

Skal United for femte gang etter Ferguson begynne på nytt?

Hvem skal ta over?
Pochettino er vel navnet de fleste vil holde fram.
For all del en god manager han.
God lagbygger og en manager som setter tøffe krav.

I Spurs spilte han ofte pragmatisk mot de beste og vant sjeldent i storkampene.

Redd det fort ville blitt misnøye med ham også.

Nå håper jeg Woodward og Mufc står bak sin manager, og støtter den prosessen han har begynt på.
Selv om laget hans sliter med å bryte ned defensive lag.
Taktikk er som sagt kun én side av managerjobben.
Solskjær burde kanskje hentet inn en assistent med gode taktiske ferdigheter.
Last edited by Pink Final on 25 Dec 2019, 23:19, edited 1 time in total.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Screwd
Posts: 18
Joined: 08 Aug 2018, 21:00
Liker mottatt: 1

Blodfink wrote: 25 Dec 2019, 22:12 Enig der, samtidig må jeg igjen nevne Liverpool...De tar stor risiko, midtbanen dems er ikke alltid i forsvarsmodus fordi de kjører folk i angrep., men om de får en kontring i mot så er V Dijk der og rydder opp, fordi han lukter og ser hva som skjer, det gjør store intelligente spillere. Berbatov snakker en del om dette med intelligens. Der skorter det hos våre forsvarere synes jeg, det virker som det meste kommer litt brått på dem rett og slett. For dårlig.
Tror de sliter litt her fordi både Maguire og Lindelöf sliter litt med tempo, noe VVD har plenty av.
Jeg personlig tror at om Tuanzebe hadde fått 10 kamper på rad med Maguire ville vi sett mye bedre ut på kontringer mot da disse utfyller hverandre, mens Vic og Maguire på en eller annen merkelig måte nesten nuller ut hverandre.

Også må jeg innrømme at jeg ikke fatter hvorfor vi ikke spiller 433. Virker jo som fullstendig galskap å fortsette med 4231 når vi ikke har en ren 10`r i troppen, kanskje Mata men han er litt for treg og lett.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19238

Pink Final wrote: 25 Dec 2019, 23:12 Tror det er iveren som tok deg her?

Det andre du skriver er jo direkte feil.
Var ingen fra class of 92 bortsett fra Giggs som var med på å vinne cupvinnercupen 91, ligacupen 92, ligaen 93 og the Double 94.
Så Ferguson fløt aldri på class of 92 den gang han gjorde United best.
Det han derimot gjorde var å bryte opp sitt første store lag sommeren 1995, og deretter gi class of 92 sjansen.
En utrolig modig avgjørelse.
Han fløt aldri på dem.
Class of 92 og Cantona fikk 2 sesonger sammen, 95/96 og 96/97.
Jeg skulle kanskje vært tydeligere, men jeg skriver om perioden Class of 92 spilte...Ikke når de ikke spilte, jeg nevner Wenger og Mourinho, Wenger kom til England året etter at Class of 92 fikk sjansen, og så spilte de til Ferguson ga seg (så og si), så nei, jeg tar ikke feil...Men du må gjerne mene det.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 25 Dec 2019, 23:12 Men, nå handler ikke denne tråden om Ferguson, synes bare ikke det kunne stå uimotsagt på Unitedforumet.
Men det er du som har misforstått posten min...Du lager en kake uten mine ingredienser for å si det sånn ;)
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7601
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27240
Liker mottatt: 17754

Ok, mulig jeg misforsto deg [mention]Blodfink[/mention].
Alle managerer har hatt spillere som har fulgt dem lenge.
Wenger selv arvet jo en fantastisk backfirer i Dixon, Adams, Keown og Winterburn.
De tre første fulgte ham i omtrent hele suksessperioden i Afc.

Jeg er såpass sjåvinistisk på United’s vegne at jeg reagerte på »fløt på» class of 92 ;)

Fergie fløt vel ikke mer på dem enn Wenger fløt på backrekka til George Graham, eller Pep som arvet Messi, Xavi og Iniesta ;)

Skjønner vel hva du mener, at han ‘slapp’ å handle spillere på plassene til Neville, Scholes og Giggs.
Men, nå beveger jeg meg bort fra trådens tema.

Begynnelsen på dette -ihvertfall fra min side - er at Solskjær bør få på plass flere egne spillere.

På meg virker Solskjær å være den som tenker mest likt Ferguson av de siste managerne hva gjelder transfers.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Tordenkrem
Posts: 6
Joined: 25 Dec 2019, 20:12

Pink Final wrote: 25 Dec 2019, 23:12
Blodfink wrote: 25 Dec 2019, 21:40 Angående SAF så henta han mye ræl og selvfølgelig noe bra, men han fløt også på Class of `92, hadde denne stammen i laget, slik at han kunne få inn 1 stor spiller, så holdt det til å fortsatt ha det beste laget.
Her vil jeg driste meg til å skrive motsatt gitt ;P
Mye bra og noe ræl over 26,5 år.
Får være måte på å snakke ned Fergie [mention]Blodfink[/mention] ;)
Tror det er iveren som tok deg her?

Det andre du skriver er jo direkte feil.
Var ingen fra class of 92 bortsett fra Giggs som var med på å vinne cupvinnercupen 91, ligacupen 92, ligaen 93 og the Double 94.
Så Ferguson fløt aldri på class of 92 den gang han gjorde United best.
Det han derimot gjorde var å bryte opp sitt første store lag sommeren 1995, og deretter gi class of 92 sjansen.
En utrolig modig avgjørelse.
Han fløt aldri på dem.
Class of 92 og Cantona fikk 2 sesonger sammen, 95/96 og 96/97.

Men, nå handler ikke denne tråden om Ferguson, synes bare ikke det kunne stå uimotsagt på Unitedforumet.

Når det gjelder Solskjær så har [mention]Tordenkrem[/mention] selvsagt helt rett når det gjelder spillestil.
De fleste av oss ser at United sliter med å bryte ned dårlige lag.

Om det alene er grunn nok til å si takk for følget til Solskjær er vi neppe like enige om.
Å være manager handler om så mye, mye mer enn å være en god taktiker.

Han får ros av de som har hatt det vanskelig på privaten - Jesse Lingard og Victor Lindelöf.
Solskjær er trolig god med mennesker.
Å være manager betyr i første rekke å lede mennesker.
Taktikk er bare en del av å være manager.
[mention]EivindfromNorth[/mention] lister opp fire, fem sider til ved jobben, og det finnes enda flere punkter.

Som sir Alex Ferguson selv sa: «Den viktigste jobben som manager er å ta avgjørelser».
Det har vært flere gode taktikere der ute, som aldri ble den helt store klubbmanageren.
Er kanskje nok å nevne Drillo som eksempel.

Dog enig i at den taktiske biten er det store ankepunktet mot Solskjær så langt.
Akkurat det skrev jeg også i min første post i denne tråden, på side 1.

Jeg vil som sag uansett gi Solskjær mer tid.
Han har påbegynt en jobb, og egentlig såvidt kommet i gang med den jobben.

Skal United for femte gang etter Ferguson begynne på nytt?

Hvem skal ta over?
Pochettino er vel navnet de fleste vil holde fram.
For all del en god manager han.
God lagbygger og en manager som setter tøffe krav.

I Spurs spilte han ofte pragmatisk mot de beste og vant sjeldent i storkampene.

Redd det fort ville blitt misnøye med ham også.

Nå håper jeg Woodward og Mufc står bak sin manager, og støtter den prosessen han har begynt på.
Selv om laget hans sliter med å bryte ned defensive lag.
Taktikk er som sagt kun én side av managerjobben.
Solskjær burde kanskje hentet inn en assistent med gode taktiske ferdigheter.
Det er mer enn taktikk å være manager ja og Solskjær mestrer det bra, han takler presset eksepsjonelt bra og er flink til å skape en ro rundt laget og i den mellommenneskelige delen er han dyktig. Men til syvende og sist handler det om resultater, og de er sjokkerende. Han har begynt en jobb men det finnes andre som kan fortsette denne, alt står ikke og faller på Solskjær. Etter ett år må man kunne forvente mer. De tok noen aktive valg i sommer mtp stallen, og kvitte seg med så mange spillere uten å erstatte de er naivt, med fasit i hånd kan vi konstatere det, og mange advarte før sesongen. Han har nok også kraftig overvurdert ferdighetene til noen av spillerne (Lingard, Pereira) og vi er mye svakere i deres posisjoner enn han forventet.

Jeg vet ikke hvem som skal ta over, men Pochettino som du nevner treffer omtrent alle punktene. Han er f.eks flink med unge spillere og har bevist at han kan bygge lag og ta de fremover. Han er en veldig god kandidat, definitivt.

Jeg avskriver ikke Solskjær helt enda, jeg har hatt troen lenge og jeg tror at alt han gjør, gjør han for Uniteds beste men hvis Solskjær skal få mer tid er det mye som må bli bedre i spillet vårt. Det er ingen vits å fortsette med noe som ikke fungerer, selv om han heter Solskjær og har aldri så gode intensjoner.
Uansett så er alt man kan gjøre som supporter å håpe! Og jeg håper han snur det :D
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19238

Pink Final wrote: 26 Dec 2019, 00:18 Alle managerer har hatt spillere som har fulgt dem lenge.
Wenger selv arvet jo en fantastisk backfirer i Dixon, Adams, Keown og Winterburn.
De tre første fulgte ham i omtrent hele suksessperioden i Afc.

Jeg er såpass sjåvinistisk på United’s vegne at jeg reagerte på »fløt på» class of 92

Fergie fløt vel ikke mer på dem enn Wenger fløt på backrekka til George Graham, eller Pep som arvet Messi, Xavi og Iniesta

Skjønner vel hva du mener, at han ‘slapp’ å handle spillere på plassene til Neville, Scholes og Giggs.
Men, nå beveger jeg meg bort fra trådens tema.
Ja, det er ikke temaet egentlig, men transfer-politisk har det med OGS å gjøre, i likhet med SAF så ønsker han først og fremst de beste britiske spillerne? Må slenge på at SAF spilte noen kamper med Bechham, Butt og Phil Neville også da Pink. Og så hadde han ikke kun gutta fra 92 i årevis , Steve Bruce og Pally spilte vel 6-7 år sammen, Irwin spilte back og mange eksempler på spillere med over 200 kamper for SAF. 300-500 au.
Det er ikke noe galt med det altså...poenget var ikke at SAF aldri lyktes med overganger, men han henta mye rart au...Og han hadde stort sett stabilitet i spillergruppa vil jeg si. Det står jeg på, og han etterlot seg en medium bra tropp. City tok rotta på ham. Fordi Glazers stengte krana, og SAF kom med "no value in the market".

Men vi kan diskutere SAF i rett tråd, hehehe.


Angående OGS så har han og teamet nok jobbet hardt for å knekke koden mot lavtliggende Newcastle etterpå. Jeg er pessimist, men håper jeg tar feil...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Tordenkrem wrote: 26 Dec 2019, 11:34 Han har nok også kraftig overvurdert ferdighetene til noen av spillerne (Lingard, Pereira) og vi er mye svakere i deres posisjoner enn han forventet.
Det er jeg enig i i, jeg håper sjefene og trenerteamet i klubben før sesongen forsto at denne troppen er for svak, men ikke umulig man hadde troen på de to du nevner her.

Det positive er at McTominay og Fred har fått spille seg varme i trøya, fordi Pogba knapt har spilt. Spørsmålet er om de er gode nok, hvis vi snakker om å ta over tronen igjen.

Men vi vet vel at Solskjær ønsker mange inn, offensiv midt, defensiv midt, høyrekant og spiss.

Venstreback og stopper tror jeg også vurderes.

Og så må de finne ut av keepersituasjonen, jeg mener det er horribelt at De Gea fortsatt har klippekort...Det er 2 år siden han var stabilt god. I hvert fall 18 mnd.
LUHG!
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Fin kommentar fra Trond Johannesen:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/qLrE8 ... tent=row-1
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

EivindfromNorth wrote: 01 Jan 2020, 10:24 Fin kommentar fra Trond Johannesen:
Veldig enig, satt akkurat å leste den.
United har gått fra det imponerende til det elendige, fra angrepsfotball i full fart den ene uka til helt stillestående den neste, slitt med å avgjøre jevne kamper og fått altfor lite ut av møtene med lag på den nedre halvdelen av tabellen.
Selv om Pochettino fikk Tottenham til Champions League hvert år og dro dem helt til finalen i våres, er det ingen som kunne forvente at klubben skulle vinne pokaler (og det gjorde de heller ikke). Han kunne tape kamper i fred.

I Manchester United er det krise rundt hver sving.
Jeg håper og har forsatt troen på at Poch trener oss i 2020/2021 :-)
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Poch er ikke riktig trener for United. Han er ikke i nærheten av Klopp.

Felles for Ferguson og Klopp, er at de vant titler mot alle odds i klubbene de var i før de kom til henholdsvis United og Liverpool; Ferguson klarte å vinne den skotske ligaen med et lag som verken het Rangers eller Celtic; Klopp vant Bundesligaen med økonomiske rammer likt Blackburn sitt i Dortmund.

Med den stallen Poch har hatt i Tottenham, så burde man ha forventet titler om Poch var noenlunde i samme nivå som Ferguson og Klopp.

Solskjær har vunnet titler, i motsetning til Poch. På lavere nivå, ja. Men likevel. Så derfor er United tjent med å ha Solskjær inntil en ny Ferguson eventuelt dukker opp (med mindre det plutselig skulle vise seg at Solskjær er et geni vel og merke). For enn så lenge ser det ut som at United blir bedre og bedre, selv om ikke prestasjonene alltid går riktig vei.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Slik det har utviklet seg nå, så mener jeg at OGS skal ha tillit. Jeg håper bare at resten av klubben greier å levere varene, og da tenker jeg på å skaffe spiller som United trenger. Slik det ser ut akkurat nå, så er ikke innkjøp og salg avstemt. Det er spillere som har forsvunnet, og som det ikke er kommet inn erstatninger for.

Jeg har meget stor sans for at unge spiller slipper til, men United er nødt til å skaffe OGS et par solide spillere snarest. Fred og McT har tatt store steg, Fred særlig den siste tiden. Men han er langt fra god nok. Jeg har ikke tro på at Pogba er løsningen. Hvis han blir, så er han for ustabil. Hvis han forlater, bruk pengene til å kjøpe en god midtbane til OGS.

Signalene fra spillerne er at de har troen på OGS, og det synes jeg betyr mye.

I dag er jeg veldig glad for at Poch ikke kom til United, men skal ærlig innrømme at det var han jeg hadde ønsket før vi fikk vite om OGS.

Slik fotballen har blitt, så må det faktisk litt penger på bordet for å kjøpe spillere, og det uavhengig av om det produseres egne talenter. Det er ingen klubber på høyt nivå som greier å produsere alle spillere selv.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19238

Torquemada wrote: 01 Jan 2020, 15:13 Slik fotballen har blitt, så må det faktisk litt penger på bordet for å kjøpe spillere, og det uavhengig av om det produseres egne talenter. Det er ingen klubber på høyt nivå som greier å produsere alle spillere selv.
Godt poeng, og det vil ta tid, Solskjær`s uttalelser i det siste tyder på at det skal handles spillere med tanke på langsiktighet, og klubben snakker om at 23 år er den ideelle alderen på spillere inn...En link jeg la i ryktetråden fra journalist Luckhurst/Menmedia skriver om dette.

Angående Poch så tror jeg ikke han blir United-manager, jeg håper ikke han blir det heller. Litt grå i personligheten, og det var visstnok en del konflikter i Spurs, med misnøye i spillergruppa.

Ingen pokaler heller, men sikkert fotballfaglig sterk, men synes bare ikke han passer til United. Da kan Solskjær heller få fullføre kontrakten.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4428
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2857
Liker mottatt: 9422

Helt uenig med RVP der. Hvis vi ser på den sannsynligvis beste manageren siste 10 årene nemlig Pep, så tror jeg det er respekten og båndet han skaper sammen med spillerne sine som driver de fremover. Spillere er som regel villig til å løpe hjemover for en manager de frykter, de er villig til å krige for en manager de respekter. Kjefting, roping og skriking får deg kun så langt. Bare å se på Mourinho som ikke hadde noe annet å by på når han var i United. Solskjær beskytter spillerne sine i media. Ikke til den grad at han ikke kritiserer spillere, men samtidig så hiver han ingen under bussen. Hva som skjer i garderoben før/under/etter kamper vet bare de som befinner seg der. Basert på hva jeg har hørt om han så har han benyttet seg av hårfønere før. Ikke veldig overrasket over RVP dog, fantastisk fotballspiller - absolutt ræva pundit.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply