Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16754

[mention]ScholesLegend[/mention]
Hvem skulle spilt i stedet?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

ScholesLegend wrote: 22 Jan 2020, 23:59 Begynner å se skummelt ut for Solskjær nå
Er mye enig i kritikken av OGS, men hele skuta synker. Ser ikke helt hvordan noen manager skal klare å få noe ut av denne troppen.

Hodet på slangen må kappes først, OGS er kanskje ikke god nok, men det trengs så mye forandring utenom.
LUHG!
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Blodfink wrote: 23 Jan 2020, 00:13
ScholesLegend wrote: 22 Jan 2020, 23:59 Begynner å se skummelt ut for Solskjær nå
Er mye enig i kritikken av OGS, men hele skuta synker. Ser ikke helt hvordan noen manager skal klare å få noe ut av denne troppen.

Hodet på slangen må kappes først, OGS er kanskje ikke god nok, men det trengs så mye forandring utenom.
Vet ikke selv as, blir bare så sykt frustrert av alt sammen egentlig...Bare føler at denne jobben blir for stor rett og slett for en uerfaren manager som OGS er på dette nivået og i en så stor klubb som United. Virker heller ikke som han har den backinga som trengs, og det er kanskje et enda større problem. Faktisk usikker på om Guardiola/Klopp kunne fått til noe bedre med denne troppen.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

ScholesLegend wrote: 23 Jan 2020, 00:28 Faktisk usikker på om Guardiola/Klopp kunne fått til noe bedre med denne troppen.
Vel. Både Klopp og Guardiola viser at de kan få til mye ved å kjøpe inn gode spillere.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16754

ScholesLegend wrote: 23 Jan 2020, 00:28 Faktisk usikker på om Guardiola/Klopp kunne fått til noe bedre med denne troppen.
Troppen er svak.
Ingen manager kan trylle.
Hverken Guardiola, Klopp eller Pochettino som du etterlyser i kamptråden mot Burnley.

Du skriver at han ikke skal bruke James og Pereira.
Hvem skal han bruke da?
Mata kan ta 10’r rollen.

Hvem skal ta kantene om både James og Pereira skal settes ut, og Mata skal være nummer 10?

Da må Lingard og Dalot inn.

Greenwood ville du ha på topp.
Martial på vingen da?

Uansett hvordan du vrir og vender på dette laget må det bestå av spillere som ikke er gode nok.

Er det 8 skader United har?

Og eiere som har skrudd igjen pengekrana for inneværende regnskapsår.

Jeg synes Woody og Glazer’s slipper altfor billig.
Mens Solskjær må ta for mye kritikk.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 23 Jan 2020, 00:39 Jeg synes Woody og Glazer’s slipper altfor billig.
Mens Solskjær må ta for mye kritikk.
Godt poeng, jeg tror self Fergie hadde slitt med denne troppen...
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Dette er helt natta. Det er så bekmørkt som det aldri har vært før. OGS, spillerne og eierne er alle ansvarlige for at vi er der vi er. Det er realiteten. Ikke vits å utbrodere hvem som har skyld i hva, det er gjort nok på dette forumet. [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention] som er den mest offensiv med sine Ole out innlegg fikk nok mange bekreftelser på at han har argumentert riktig. Dog skal jeg ikke melde overgang til The Dark Side enda :) Eneste positive med denne motgangen er at vi ikke lenger kan bli stemplet som medgangssupportere.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Solskjær blir gråere og gråere. Er det hans skyld at laget spiller dårlig eller skal vi legge all skyld på Woodward og eierne?

Sinne og frustrasjon kunne enkelt vært snudd i går om Mata og Martial hadde vært litt kjøligere i skallen. Som sagt i annen tråd, vi burde og skulle ledet 2-0 til pause. Hele korthuset faller sammen etter baklengsmålet og spesielt når han dølle fyren klasker inn 2-0.

Solskjær må dessverre stå med dritt til knærne, får ingen hjelp fra høyere hold. Men, jeg skulle virkelig ønsket han stoppet med bortforklaringer og denne støtten til Woody. Ta en "Mourinho", skyt fra levra om backingen fra de høye herrer.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Blytungt, og jeg frykter at dette var kvelden da Solskjær "døde" som United-manager.

Det er ekstremt mange formildende omstendigheter, og det er provoserende å lese hvor mange som framstiller ham som reneste landsbyidioten. Det er utrolig mye galt i denne klubben han ikke har ansvar for, som må rettes opp før vi i det hele tatt kan tenke på å bli et topplag igjen.

Men han har ansvaret for det som skjer på banen, og for å få det beste ut av det lille han har. Og det er rett og slett ikke godt nok. Vi kan se framgang for enkeltspillere, men som LAG er det ingen utvikling. Det er det lille halmstrået han har hatt - og når vi ikke ser konturene av noe, er det lite igjen. Lyspunkter som Rashford og McTominay er ute, og det er bare gråstein igjen på banen.

Situasjonen er likevel en helt annen enn den var i desember 2018. Kommer vi til å se et lignende oppsving som vi hadde i fjor, ved et eventuelt nytt managerskifte? Nesten garantert ikke. Disse spillerne har ikke "downed tools", de prøver, men de er verken gode nok eller godt nok drillet. En bedre manager kan fikse noe, men det er et lag med STORE begrensninger.

Eierne og Woodward bør kjølhales for manglende backing, både i sommer og ikke minst nå i januar. Tegnene var der allerede i vinter, god til til å agere dersom de noensinne hadde intensjon om det. De har utvilsomt sviktet Solskjær.

"Drømmescenarioet" er at han trekker seg, og fyrer av mot eierne. Men det kommer aldri til å skje, er jeg redd.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ryder wrote: 23 Jan 2020, 09:38
"Drømmescenarioet" er at han trekker seg, og fyrer av mot eierne. Men det kommer aldri til å skje, er jeg redd.
Det kommer aldri til å skje. OGS har fått drømmejobben sin.
Jeg er på nippet til å rope OGS Out, men mye av dette ligger dårlige resultater samt at Poch(min lanvarige drømme manager) er ledig.

Men om vi ser bak resultatene og spillerlogsitikken så sliter United. Tynn tropp, det har dem ordnet med selv. Så kan man også tenke, hvor / hvordan hadde United ligget an om Pogba hadde vært skadefri sammen med McT.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Er ikke overbevist om at Pochettino er rett mann, jeg altså, men det har jeg skrevet mye om her tidligere. Bedre, ja, men god nok? Hm. Har en snikende følelse av at han er ganske kraftig overvurdert. Men det er en annen diskusjon for en annen dag.

Vidar Dale Fjeld

Det skal bli med dette innlegget. De "fleste" er usikker på om Ole er rett manager på sikt, men at han bør få tid til rydde opp og danne grunnlaget for eventuelt neste manager? Det betyr å handle inn spillere, for milliarder, viktige bærebjelker basert på Ole`s preferanser og ønsket spillestil osv? Så skal neste manager komme inn og overta Ole`s verk og videreføre det...basert på Ole sine føringer? Med andre ord, neste manager er "kneblet" med tanke på å hente de han vil bygge sitt lag rundt. Klassisk oppskrift på kaos. Lykke til! Jeg kommer ikke til å svare på dette. Men jeg vil ha Ole så langt vekk det er mulig å komme managerstole på Old Trafford. Han kjører det i grøften...logrende.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vidar Dale Fjeld wrote: 23 Jan 2020, 10:46 Det skal bli med dette innlegget. De "fleste" er usikker på om Ole er rett manager på sikt, men at han bør få tid til rydde opp og danne grunnlaget for eventuelt neste manager? Det betyr å handle inn spillere, for milliarder, viktige bærebjelker basert på Ole`s preferanser og ønsket spillestil osv? Så skal neste manager komme inn og overta Ole`s verk og videreføre det...basert på Ole sine føringer? Med andre ord, neste manager er "kneblet" med tanke på å hente de han vil bygge sitt lag rundt. Klassisk oppskrift på kaos. Lykke til! Jeg kommer ikke til å svare på dette. Men jeg vil ha Ole så langt vekk det er mulig å komme managerstole på Old Trafford. Han kjører det i grøften...logrende.
Jepp vi sees når klubben har brukt et par nye milliarder, og kommer seg tilbake på tabelltoppen. Ikke bare Oles feil dette, men han sitter sikkert ut året. Kommer mest sannsynlig ny trener til sommeren.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Vil ha kun ja eller nei på dette tabloide, men betimelige (synes jeg) spørsmålet. Om dere gidder :hah:

Er Ole Gunnar Solskjær en "nyttig idiot" for Glazer-horden i eierskap og styret, pluss Wall Street-banden i styre og stell?

Jeg heller sterkt mot ja. Så det må bli ja. (Dessverre)...
LUHG!
Post Reply