Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10546

Jeg mener fortsatt at det er en større risiko å bytte manager enn å beholde han vi har. Er heller ikke enig i at mediehåndteringen har vært så dårlig som mange vil ha det til. Vis meg én god manager som fremstår fantastisk i motgang. Har ingen tro på at en italiener som har prestert greit i Brighton skal komme til Man United og ta verden med storm. I mine øyne er det naivt å tro.

"Alle" er enige om at det er noe helt annet å være manager i United enn i resten av PL-klubbene, likevel er det mange som tror det bare er å finne "riktig" mann så vil alt funke fra dag en. Nå har vi en mann som begynner å bli varm i trøya, han har til og med vunnet to titler på to år i en skakkjørt klubb, men da skal vi heller begynne på nytt...

Selvfølgelig er det mulig å argumentere for at EtH bør gå etter årets sesong, men det er heller ikke vanskelig å argumentere for det motsatte. Historien har vist at tålmodighet lønner seg, både i vår egen klubb og i konkurrerende klubber. Argumentet med at folk som jobber i Posten (tilfeldig valgt arbeidssted) ikke ser en plan kjøper jeg rett og slett ikke. Det gir ingen mening.

Jeg håper og tror ledelsen lander på å fortsette med Erik ten Hag. Heldigvis har jeg mer tillit til prosessen denne gangen. De som skal ta avgjørelsen har både innsikt og kompetanse, det har ingen av oss her inne.
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Alf banan, Pink Final, Belfastboy, Ryder, Pangaea
Football, bloody hell!

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2456

Ser på meg selv som kanskje den største skeptikeren og "ETHout" fyren her inne, men selv jeg blir i tvil når han tar to pokaler på to sesonger. Det er det ikke mange som gjør.

Viser også taktiske egenskaper som er langt over det han har bevist resten av sesongen, i det siste har han tatt grep som jeg og mange andre faktisk har ropt etter i lang tid.

Staheten han gjorde meg til motstander, samtidig fremstår han som en vinner. Intervjuet etter siste hjemmekamp var meget bra, tøffheten og arrogansen i det siste liker jeg.

Personlig tror jeg McKenna kan bli bedre om han klarer å få laget med seg, men risiko er det. Utad virker det som ETH har tillit i spillergruppa til tross for situasjonene med Greenwood, Ronaldo og Sancho.

Har baller til å vrake Casemiro i en finale.

Man blir litt blendet av et gull, samtidig sitter ordene til Solskjær i meg, om at et cupgull kan overskygge større problemer.

Går vi "allin" på McKenna så er jeg positiv(så vil man kunne argumentere for urutinert osv.) og så er jeg skeptisk om vi bytter ETH med Poch, Allegri, Di Zerbi eller lignende.

Så ja, selv jeg som var helt overbevist tviler nå. Uansett kan ikke dette drøye svært mye lenger.
Ta en avgjørelse, brett opp arma og jobb, uansett hva man går for!
post liked by: Pink Final, Andtho01, Ryder, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 3058
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4838
Liker mottatt: 6461

Klarer rett og slett ikke å bry meg særlig om mediehåndtering, enten den er god eller dårlig egentlig. Solskjær var god på det selvsagt, men det er uansett bare en sidegig som de MÅ gjennom nesten hver eneste dag. Tusen idiotspørsmål, og så går de videre med dagen sin og gjør viktigere ting, som å lede treninger eller forberede kamper. Eller si hei til vaskedamen :D

Ingen av navnene som blir nevnt fyller meg med glede og optimisme. Vil MYE heller at Ten Hag fortsetter, og forhåpentligvis gjør det så sterkt at det blir ny kontrakt rundt juletider, eller vertfall til våren.

Ekstra positiv nå selvsagt etter en så fin seier, men det er lov å håpe. Særlig om Martinez++ er stort sett skadefri neste sesong.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, red
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4541
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2993
Liker mottatt: 9984

Avgjørlse rundt ten Hag er ikke nært forestående - united.no

I følge MEN så er ikke en avgjørelse rundt ten Hag nært forestående. Dette er sløvt etter min mening da dette burde vært avklart for lenge siden. Vi trenger å planlegge en ny sesong, og da må vi ha en manager på plass. Selvsagt er det andre folk invovlert (endelig!), men uten manager så mangler man rammen i puslespillet, og da blir det vanskelig å få på plass det resterende bildet. Her burde INEOS klart å få ut fingeren og satt i gang med "season review" for noen uker siden. FA-cupen gir selvsagt Europa neste sesong, men bortsett fra det så ser jeg ikke helt hvordan én kamp kan vippe pinnen den ene eller den andre veien.

De fleste regner med at dette kan bli et travelt overgangsvindu, og da er det ingen tid å miste med å gå igjennom sesongen nå bare for å sette ten Hag eller en ny manager 2-3 uker tilbake i sin planlegging av neste sesong.
post liked by: Andtho01, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15132
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24988
Liker mottatt: 21207

Ja, det er litt forvirrende og sprikende meldinger som vanlig når det kommer til MUFC.

UNO-podden lister opp hva de har fått fra troverdige kilder:
Avgjørelsen var tatt, EtH skulle ut, men nå kan det komme en U-sving og han fortsetter.
Ashworth og Brailsford er svake for Southgate
Poch, Tuchel, Southgate og De Zerbi blir nevnt i mixen.
Usikkerhet i adm. om det finnes bedre kandidater enn EtH.

UNO-podden nevner at adm. kjøper seg tid og at de foretar en ny evaluering.

Så da er det bare å smøre seg med tålamod...
post liked by: 10Hag, Pangaea, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15132
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24988
Liker mottatt: 21207

Etter finaleseieren har jo selvfølgelig alle polls gitt massiv støtte til EtH.

Om United hadde tapt og spilt stusselig i finalen ville INEOS/adm. hatt et lettere valg muligens.

Jim Ratcliffe gratulerte vel ikke EtH, men klubben og spillerne etter finalen i følge podden.

Tror jaggu adm. har endt opp med en liten granat uten splint her...
post liked by: 10Hag, Pangaea, RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik, Ryder, Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15132
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24988
Liker mottatt: 21207

Mye "artig" info. EtH skal ha ønsket en annen taktikk i finalen, men bøyd seg for motstand i teamet.

Som de også nevner: Når begynte United å spille pragmatisk? Jo, etter Wilcox' inntreden.
Last edited by Blodfink on 28 May 2024, 16:43, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, Pangaea, RedTrafford, Rød Pølse, red, Andtho01, Jan Erik, Pwint, Ryder
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 3058
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4838
Liker mottatt: 6461

Blodfink wrote: 28 May 2024, 16:19 Ashworth og Brailsford er svake for Southgate
Uff. Vær så snill og la Ten Hag fortsette! :sweat_smile:

Kan høre fansen allerede:

"We want Southgate out, we want Southgate out!" :D
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01, Pwint, 28FPellistri, Belfastboy
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1987
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 857
Liker mottatt: 2731

I normal MU greie så får han vel sparken noen uker før PL starter opp. Forstår ikke hva det er å vente på enten får han fortsette eller så er d slutt, må jo være enkelt å finne ut.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pwint
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2499
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 11805
Liker mottatt: 10546

Har lest flere som hevder at Ashworth ønsker Southgate. Wtf? Hvis det stemmer er det bare å kjøpe mannen en ljå og la han holde på ute i hagen. Meningsløst å bruke tid og penger på å hente en fyr som er best i spesialklassen 🙈
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg er forøvrig komfortabel med at de bruker den tiden det tar å komme frem til en god beslutning. Hvis det ender opp med Southgate mister jeg all tro på prosjektet. Det er ikke slik at INEOS har gjort alt rett i Nice heller. Langt derifra.

Inntil videre velger jeg å tro at mannen med to titler på to år får fortsette. Manchester United hadde vel 13 på de første 100 årene hvis jeg ikke tar feil....
post liked by: Blodfink, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Spirograf1, Belfastboy, Pangaea
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15132
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24988
Liker mottatt: 21207

Om den lista med managere stemmer, så er det jo ikke akkurat revolusjonerende arbeid adm. har utført heller: "Hvem er ledig? Disse 4. Ok, da velger vi 1 av dem!" :hah:
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Spirograf1
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4298
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19308
Liker mottatt: 12505

Rød Pølse wrote: 28 May 2024, 17:26 Har lest flere som hevder at Ashworth ønsker Southgate.
Kameratskap det der eller.

Nei, skal dem kvitte seg med EtH så får dem hoste opp noe annet enn noe som vokser på trær året rundt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Eller for å si det på en annen måte, da trenger vi ikke Ashworth.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Tringe, Spirograf1, Jan Erik, Blodfink

28FPellistri
Posts: 672
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2456

Tror ikke jeg klarer å beskrive det med ord hvor oppgitt og skuffet jeg blir om vi henter Southgate.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pangaea
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1827
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6126
Liker mottatt: 6298

Soutghate få det bort og langt vekk.. Blir ikke motivert til å se kamper om han skal bli neste manager..
https://www.skysports.com/football/news ... son-review
post liked by: Pwint
Hate Glazer love United
User avatar

Ryder
Posts: 4925
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11641

Blodfink wrote: 28 May 2024, 16:30 Etter finaleseieren har jo selvfølgelig alle polls gitt massiv støtte til EtH.

Om United hadde tapt og spilt stusselig i finalen ville INEOS/adm. hatt et lettere valg muligens.

Jim Ratcliffe gratulerte vel ikke EtH, men klubben og spillerne etter finalen i følge podden.

Tror jaggu adm. har endt opp med en liten granat uten splint her...
Ja, de får føle hva ett enkelt resultat i én kamp kan gjøre med en klubb og en fanbase, og at fotball er ferskvare.

Tror nok kanskje også Ratcliffe skjeler mer mot folkemeningen enn mange tror - dette er jo et forfengelighetsprosjekt for ham, og det var nok ikke en del av planen å gjøre seg fryktelig upopulær omtrent før han har begynt.

Misunner dem ikke avgjørelsen, det er bra sikkert. De må jo også ta et valg for mer enn ett år fram i tid, selv om ETH ikke får sparken tviler jeg på om han ønsker å gå inn i neste sesong uten en ny forlenget kontrakt. De må enten bryte med ten Hag eller satse langsiktig på ham.
post liked by: Pwint
Post Reply