Erik ten Hag

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4536
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2988
Liker mottatt: 9958

Jeg har sluttet å bli overrasket over United så timingen er for meg ingen sjokk. Jeg vil tro at siden de andre klubbene nå også er på managerjakt så har det fått United til å kontakte andre managere, derav har media fått nyss i at noe kommer til å skje. Deretter tar media kontakt med en av sine kontakter i klubben som deretter "bekrefter" dette. Ideelt sett så burde klubben ventet til etter FA-cupen med å begynne samtalene med andre managere, men jeg kan se hvorfor klubben ønsker å få fortgang i ting fremfor å vente til etter finalen også har allerede Chelsea eller andre klubber satt i gang sin prosess før vi har begynt å sondere terrenget.

At Ineos tar en avgjørelse før finalen er jeg dog enig i. En kamp burde ikke vippe pinnen den ene eller andre veien dersom de ikke har tro på ten Hag sitt prosjekt uavhengig av størrelsen på kampen. Personlig så syntes jeg det er trist at ten Hag ikke lyktes med United, for det er en fyr som åpenbart har kompetansen, men kanskje ikke helt den riktige mentaliteten. Likevel, han har fått opp Garnacho og Mainoo fra akadamiet. Han har hentet Martinez og Onana (sistnevnte begynner jeg å like mer og mer). Højlund har kommet inn og ser etter min mening svært spennende ut. Det er noen byggeblokker her som vi kan ta med oss videre. Konklusjonen blir likevel at ten Hag er det siste offeret for en organisasjon som ikke har vært god nok. Jeg både tror og håper at nestemann inn får betydelig bedre arbeidsforhold med en ledelse og faktisk lene seg på fremfor å være mannen som gjør alt. Tiden hvor en mann kan være hele strategen bak det sportslige er over, og det har heller ikke fungert for en eneste klubb siden Sir Alex Ferguson ga seg.
post liked by: Andtho01, Blodfink, Jan Erik, Tringe, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Andtho01
Posts: 1813
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6090
Liker mottatt: 6240

post liked by: Blodfink, Jan Erik, Pink Final, Can2
Hate Glazer love United
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15126
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24965
Liker mottatt: 21178

Får jo tro at EtH har fått beskjed før lekkasjen. Aner ikke.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Der ja. Tenker det kan stemme @Andtho01
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4296
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19276
Liker mottatt: 12496

Blir det BM eller Barca neste for EtH da eller.

Vil sikkert føle seg hjemme i Barca når det gjelder klubbdrift.

Blir da heller ikke Erik mot Arne. :-|
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Pwint, Blodfink
User avatar

Andtho01
Posts: 1813
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6090
Liker mottatt: 6240

post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Pangaea
Hate Glazer love United
User avatar

Jan Erik
Posts: 2844
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 9438
Liker mottatt: 9659

@Andtho01, herregud, da må vi ha den tullingen et år til...? 😄

Nei, bare tuller...

Får håpe dette er sant. Få litt stabilitet i klubben, se hvordan det går. Håper dette er sant.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pwint, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4296
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 19276
Liker mottatt: 12496

Støttes frem til 50% av troppen er skiftet ut.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint
User avatar

10Hag
Posts: 1692
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5608

Tja... Han er på vei inn i sin tredje sesong, og snakker fortsatt om at målet er å prøve å havne på topp 4. Ikke å utfordre om tittelen.

Så det betyr at det vil ta minimum 4-5 år før vi kan forvente at vi utfordrer? Bør vi gi alle managere så mye tid? Arteta fikk jo mye tid, og de har blitt skikkelig gode. Så kanskje.

Så har vi først nå begynt å få en ny sportslig ledelse. Sånn sett starter man på scratch, og kanskje Ten Hag bør få samme mulighet. Den ser jeg.

Synes bare ikke Ten Hag overbeviser hver gang han snakker, ei heller her. Selv om jeg er helt enig med at troppen vår ikke er god nok. Men med de kjøpene han vil gjøre i sommer, innrømmer han jo selv at det kun vil være nok til å kjempe om topp 4. Med andre ord ser jeg lite fremgang i hans visjon, eller hvordan han formidler den.

Samtidig håper jeg ikke klubben behandler ham slik de kastet Van Gaal på dør.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 3049
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4818
Liker mottatt: 6434

Har selvsagt fått med meg alle de ville spekulasjonene om Ten Hags framtid. Alt jeg kan si er at jeg blir ekstra forbanna om han får fyken nå, etter å ha løfter FA Cup trofeet. Og jeg hadde blitt forbanna om vi tapte også. Håper han fortsetter, og nå med en sportslig ledelse som vet hva som er opp og ned på en spillerkontrakt.

8 trofeer til, så kan han kanskje gi seg :P
post liked by: Belfastboy, pixma, red, Rød Pølse, Pwint, Andtho01, Jan Erik, Can2

28FPellistri
Posts: 671
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 722
Liker mottatt: 2449

Sjeldent vært så gøy å se City gå opp trappene på Wembley :love:

feil tråd, vennligst slett
Last edited by 28FPellistri on 25 May 2024, 18:12, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Andtho01, Jan Erik, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1987
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 857
Liker mottatt: 2731

Pangaea wrote: 25 May 2024, 18:05 Har selvsagt fått med meg alle de ville spekulasjonene om Ten Hags framtid. Alt jeg kan si er at jeg blir ekstra forbanna om han får fyken nå, etter å ha løfter FA Cup trofeet. Og jeg hadde blitt forbanna om vi tapte også. Håper han fortsetter, og nå med en sportslig ledelse som vet hva som er opp og ned på en spillerkontrakt.

8 trofeer til, så kan han kanskje gi seg :P
Støttes 100% er jo helt galematias vist Inos skal bytte trener nu, da er dem også helt fotball blind.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Andtho01, Jan Erik, Pangaea
User avatar

red
Posts: 1572
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2396
Liker mottatt: 4370

Ja. Synes det er veldig vanskelig å forstå at han skal få fyken nå. Spesielt fordi det utad ikke virker å være noen form for misnøye med han innad i spillergruppa heller, slik det jo var med Mourinho og (blant noen få med) Solskjær.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Andtho01, Jan Erik, Pangaea, RedTrafford
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3299
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15648
Liker mottatt: 10465

Syns det vil være ekstremt merkelig om Erik får fyken nå. Ja, det har vært en ekstremt dårlig sesong, men to troféer på to år, og jeg legger mye skyld på skader, spesielt på Martinez og Varane. Hadde de to spilt sammen hele sesongen så hadde vi gjort det langt bedre. Det er jeg sikker på.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pangaea, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1813
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 6090
Liker mottatt: 6240

Takk for 2 trofer Ten Hag. Håper du får forsette som manager neste sesong også.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Pangaea, red, RedTrafford
Hate Glazer love United

Beta 2.0
Posts: 359
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 110
Liker mottatt: 969

Pangaea wrote: 25 May 2024, 18:05 8 trofeer til, så kan han kanskje gi seg :P
Får da håpe han sitter lengre enn til 2027 😉
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik, Pangaea, Rød Pølse
Post Reply