Paul Pogba

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Underforum: Ex-Spillere, Akademi og ungdomsspillerne
Brukeravatar

messilingard
Emner: 19
Vært fan siden: 1995
Liker gitt: 153
Liker mottatt: 825

Pogba sparer ikke akkurat på kruttet i sin omtale om Mourinho, er ikke ofte jeg følger med på Spurs sine pressekonferanser, det kan bli aktuelt i dag!
Innlegget er likt av: Blodfink
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers
Brukeravatar

Blodfink
Emner: 103
Vært fan siden: 1980
Liker gitt: 2762
Liker mottatt: 1457

Det kan bli artig med JM nå ja, graver seg enda lenger ned i gjørma tipper jeg. Synd Pogba kom på skjermen etter JM sin PK i går.
LUHG!
Brukeravatar

Pangaea
Emner: 12
Vært fan siden: 1992
Liker gitt: 506
Liker mottatt: 701

Veldig avbalansert Pogba der, og jeg kan godt forstå at han sa noe tilbake etter så lang tid.
Brukeravatar

messilingard
Emner: 19
Vært fan siden: 1995
Liker gitt: 153
Liker mottatt: 825

I don't know. I think nothing is impossible, but football depends on the day. Just like that. And you need to be flexible to think about all the possibilities. What if tomorrow Madrid want to do a swap, Hazard for Pogba. It's just an example. And it all four parties like it, why not?
- Mino Raiola

Mino Raiola har selvsagt vært ute på nytt. For å være helt ærlig så håper jeg egentlig at Pogba blir solgt til sommeren. Ja, han har vært fantastisk den siste måneden, men alt det negative rundt han, i tillegg til skadehistorikk og alder gjør beslutningen enkel for min del. Finnes gode spillere med agenter som forstår verdien av å holde kjeft. Det frister mer.
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers
Brukeravatar

Blodfink
Emner: 103
Vært fan siden: 1980
Liker gitt: 2762
Liker mottatt: 1457

Veldig slitsomt med Raiola/Pogba absolutt, nettopp derfor jeg ikke skjønner maset om Braut H. til United.

Håper virkelig ikke klubben går for nordmannen.
Innlegget er likt av: Pink Final
LUHG!
Brukeravatar

red
Emner: 1
Vært fan siden: 1996
Liker gitt: 76
Liker mottatt: 209

Var skikkelig gira på Haaland når RB Salzburg solgte han januar 2020. Og han er jo blitt skrekkelig god.

Men etter at han fikk seg Raiola som agent (eller "rådgiver", faren er vel formelt agenten), der de to har reist rundt på turne midt i pandemien for å se hvem som gidder å kaste mest penger etter de... Merker at lysten har falt betraktelig.

Ser gjerne at vi holder oss 100% borte fra alle spillere som har Raiola som agent. Og egentlig generelt alt av spillere som har litt mercenary / "leiesoldat" mentaltiet: Spillere som alltid søker mot der de kan få mest penger og/eller trofeer så fort som mulig, før de drar raskt videre.
Innlegget er likt av: Blodfink, messilingard, Pink Final
Svar