(Konkurranse) Manchester City - Manchester United

Av og til vil vi ha konkurranser, av og til også premier
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pangaea wrote: 07 Mar 2021, 14:22 Logget meg visst på for seint igjen. Oops. Hvorfor ble fristen satt til 12 her forresten? Jeg la ikke merke til noe diskusjon om det. Var fint å kunne legge inn lag her litt seinere enn på united.no, som jeg ofte har glemt av i det siste (de også har frist kl 12).
Vi ble enige om at 12:00 passet fint som frist her inne også. Jeg husker nesten alltid å levere her inne, men sliter med å huske på tidsfristen på United.no, men tror det skal bli lettere å huske på begge to nå som begge har samme tidsfrist. Det var dumt at du ikke fikk med deg diskusjonen. Jeg postet litt om den nye tidsfristen øverst på forrige konkurranse og den før der, og sist gang postet vi som pleier å levere regelmessig (inkludert deg) så da tenkte jeg at alle hadde fått det med seg og tenkte at det derfor ikke var nødvendig å fremheve det øverst i innlegget. Selv om det fortsatt står "Husk ny tidsfrist". :P
Men jeg burde nok sendt ut en privat melding til alle som er aktive i konkurransen, så jeg tar litt selvkritikk her. .:D

14p: Blodfink, messilingard, Belfastboy, Beta, Lingard, Buchan
10p: Pink Final, Elkey, red, Vidar Dale Fjeld, Salte25

411p: Buchan (+14p)
400p: Blodfink (+14p)
392p: Lingard (+14p), Belfastboy (+14p)
391p: Salte25 (+10p)
381p: Pink Final (+10p)
380p: Elkey (+10p)
371p: messilingard (+14p)
360p: Vidar Dale Fjeld (+10p)
320p: Beta (+14p)
213p: Pangaea
148p: Ryder
124p: Cola
90p: offside
87p: Torquemada
42p: Van The Man
41p: Ketil Cantona
37p: Alf banan
35p: red (+10p)
25p: grumpy
24p: The White Pele
9p: Gaz, Mcilroy
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det går helt fint, ingen problemer. Ligger langt bak her uansett. I bunn og grunn min egen feil, for jeg har ikke lest førstepostene så veldig nøye lenger. Plutselig så jeg at der sto 12:00 i steden for 19:30 eller hva det hadde vært før (i den kampen), så jeg ble litt overrasket.

Bruker ofte å falle sånn halvveis av disse konkurransene, for det er så mange kamper som må settes opp. Bra at united.no endret det slik at forrige lag kommer med i neste runde, for da blir det vertfall noen poeng når jeg glemmer det.

Nå har jeg glemt det flere ganger på rad, også på united.no, så da begynner jeg å bry meg mindre om det også, så det blir litt selvforsterkende. Men skal prøve å huske på det igjen framover.
post liked by: Lingard
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pangaea wrote: 10 Mar 2021, 03:19 Nå har jeg glemt det flere ganger på rad, også på united.no, så da begynner jeg å bry meg mindre om det også, så det blir litt selvforsterkende. Men skal prøve å huske på det igjen framover.
Samme her, jeg som hadde store planer om å vinne konkurransen både her og på United.no
Neste sesong... !
Post Reply