Interesse for en lagoppstillingskonkurranse?

Av og til vil vi ha konkurranser, av og til også premier
Post Reply
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ett poeng for hver spiller som er viktig i lagoppstillingen til hver av kampene som spilles.

Hvis interessen er der så kan vi jo starte opp denne konkurransen etter landslagspausen. (altså blir første kamp mot Watford 30. mars)

Svarene må leveres senest 1 time før kampstart (eller skal fristen være 2-3 timer?)

Jeg er klar over at denne type konkurranse var litt morsommere i tiden da Sir Alex var manager for da var det mye rotasjon og svært vanskelig å tippe lagoppstillingen på forhånd. Nå er det ikke like vanskelig, men litt vanskeligere enn hva det var under Mourinho, vil jeg påstå..

Hva tror dere?

Jeg kan ta på meg ansvaret for å lage en tabell osv for å holde kontroll på poengene :football:
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Høres veldig bra ut. Bør vel levere lag 2/3 timer før kampstart ja, laget kommer jo en time før så da risikerer man at folk copy/paster veldig raskt ;)

Hvis det er noe jeg kan gjøre for å gjøre det enklere for deg så er det bare å si ifra. Vi har jo dette Poeng systemet (link helt øverst). Kunne kanskje gått ann og modifisert det til å fungere for dette eller noe. Mulig det er en veldig stor/vanskelig jobb.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Liker ideen. Over hos redcafe har de en slik konkurranse. Synes løsningen der er helt knall.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Hei, har ikke helt fått med meg denne. Høres morsomt ut det da. Kanskje bare sette i gang i august? Promotere det gjennom sommeren.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg er frisk på ideen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Bare minner om denne tråden er i aktivitet, AWB mot Chelsea i 1.runde, spiller HB. (om skadefri) hehehe
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Kunne du forklart løsningen på RedCafe [mention]Torquemada[/mention] ? Intet krav selvfølgelig. :angel:
LUHG!
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Skal vi kjøre en test mot Wolves? Jeg kan lage ny tråd :hah:

Men regner med at hvis noen redigerer posten sin, så kommer det opp når klokken innlegget ble redigert?

Oooog - hvor mange timer før kampstart skal fristen være? Det holder kanskje med to? Slik at fristen for å komme med en lagoppstilling på mandag vil være 19:00

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

JA, start mod Wolves.

To timer inden kampstart. Og ændrer man i indlægget så tæller det ikke.
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Ikke for å dumpe på lagoppstillingskonkurransen deres, men jeg personlig hadde syntes det ville vært mye mer interessant med en konkurranse om resultatet i Unitedkampene. Kanskje neste sesong.
User avatar

Topic author
Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ivanisevic wrote: 31 Aug 2019, 13:21 Ikke for å dumpe på lagoppstillingskonkurransen deres, men jeg personlig hadde syntes det ville vært mye mer interessant med en konkurranse om resultatet i Unitedkampene. Kanskje neste sesong.
Ja, takk, begge deler, kanskje? Nå er det jo 2 uker til neste match, så kan like greit kjøre en avstemning på det.

Resultatet i United-kampene er direkte lotto, men det kan selvfølgelig være skøy, det også. :yikes: Jeg innrømmer lett at slike konkurranser med lagoppstillinger var morsommere og ikke minst vanskeligere da Ferguson var trener, for da var det sjelden samme ellever to kamper på rad.
:down: Denne posten ble automatisk redigert inn i posten for 2 minutter 5 sekunder siden
Jeg fikk ikke til å lage en meningsmåling. Kanskje [mention]RaoulDuke[/mention] kan fikse en ny tråd med avstemning? Tippekonkurranse? Lagoppstilling? Begge deler?
Post Reply