Vil du hjelpe moderator-teamet?

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Hei,
Jeg ser at vi vokser og at det kommer flere og flere brukere inn her stadig vekk. Det er helt supert!

Idag er vi fire personer i admin og moderator-teamet. De tre som har sagt seg villig til å være moderator her gjør en helt fantastisk jobb og jeg kan ikke takke dere nok. Uten dere tror jeg ikke forumet hadde overlevd på samme måte som det har gjort så langt. Her er en oversikt over teamet memberlist.php?mode=team

Men siden denne jobben gjøres på frivillig basis uten noen lønn så tenker jeg at det er på tide å spørre om noen andre også kunne tenke seg å hjelpe til. Per dags dato kan jeg ikke tilby noe særlig goder. Du vil selvfølgelig få en høyere rank på forumet og vil ha tilgang til noen funksjoner som den normale ranken ikke har. Dette er da først og fremst sletting, redigering, flytting av emner og innlegg. Vi har også et Admin forum som er skjult for andre som du vil få tilgang til. Her diskuteres det ikke noe United relatert, men det brukes til planlegging av feks kamptråder og diverse annet.

Hvis du er interessert i å hjelpe til, i større eller mindre grad, så kan du svare her, sende meg en DM, eller skrive til hallo@unitedforum.no.

Takk!
post liked by: Pink Final
Post Reply