Nytt design på forumet!

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16752

Nå har det gått ca 1,5 uke siden det nye designet kom.
Har vent meg til det.
Må få si at dette er veldig bra 👍 @RaoulDuke
Ser proft ut, er oversiktlig og brukervennlig.

Nå trenger vi bare enda flere medlemmer som liker å skrive/diskutere på den seriøse måten.
post liked by: Buchan, RaoulDuke, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Har gjort noen små endringer på forumet. Sikkert ikke noe noen kommer til å legge merke til, men greit å si ifra uansett.

- Det er nå ganske mye mer statistikk nederst på forsiden. Kanskje interessant for noen.
- En indikator nederst viser hvor langt du har igjen å lese. Kanskje unødvendig?
- URLene har blitt renere. Dvs at det er enklere å forstå hva linken handler om om man skulle dele en link. Tidligere har det kun vært tall og bokstaver i URL, nå har det til en viss grad blitt byttet ut med tekst (feks trådtittel.)
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Den indikatoren har vel vært den en liten stund? Har lagt merke til det på mobilen. Bedre/mer forklarende linker er glimrende :perf:
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote:08 Apr 2022, 13:07 Den indikatoren har vel vært den en liten stund?
Ja, ikke alt som er nytt idag :)

Deleted User 108

Følger uleste innlegg sidene? Hvis jeg ikke har lest innlegg på noen dager, vil uleste innlegg stå bare på den siste siden i tråden selv om jeg ikke har lest noen innlegg på de tidligere sidene i tråden? Håper dette ble forståelig😂
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Mcilroy wrote:08 Apr 2022, 13:45 Håper dette ble forståelig
Hehe nei ikke helt 😅
Mener du at du vil at linkene skal lede til det siste innlegget du har lest i stedet for det siste innlegget som har blitt postet? Det tror jeg isåfall dessverre ikke er mulig. Selv om det hadde vært smooth.
Viktig å være innom hver dag, hehe ;)
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Vet ikke hvordan "minnet" til denne funksjonen er, men har sett at via menyen oppe til høyre, så kan vi klikke på "Nye innlegg". Om jeg da klikker på en tråd/ikonet til venstre for tråder, så kommer man til første uleste innlegg. Kan være nyttig, særlig når en tråd har vært aktiv og jeg ønsker å få med meg alt.
Post Reply