Bruk av riktig tråd til riktig emne

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8983

Kommer med en oppfordring til alle brukere.

Dersom du har et tema du er veldig interessert i, og ønsker utelukkende og skrive om dette, så oppfordrer vi at man holder denne aktiviteten til samme tråd. For eksempel kan de som ønsker å skrive negative ting om Solskjær, og hvor man ikke er interessert i annet, skrive dette i Solskjær sin tråd. Samme med rykter, Glazers, spillestil etc.

Og ja, ting kan skli noe ut en gang i blant. Som at en diskusjon rundt et tema sklir over i et annet. Det blir en skjønnsmessig vurdering fra gang til gang. Men dersom man forsøker å endre andre diskusjoner over til samme emne gang på gang så oppfordrer vi at man heller tar dette i riktig tråd.

Årsaken til dette er todelt. Det gjør forumet mer oversiktlig, men enda viktigere så gjør det at andre brukere kan ha andre diskusjoner rundt klubben uten at vi trenger å gå igjennom samme argumentasjon om et tidligere diskutert tema i en ny tråd.

Dersom vi ser at det postet nye innlegg, om samme tema, i nye tråder vil innleggene bli flyttet.
post liked by: Blodfink, Pink Final, red, Buchan, Pwint
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Heilt meiningsløst å kjøyre en stram linje på dette, på eit forum som har omlag 2-3 innlegg pr dag. Sånn utenom kamp.

Deleted User 108

Helt enig @messilingard
Jeg har egentlig meldt meg helt ut fra forumet pga at det ble Glazers all over.
Er dette vanskelig for deg @Otac er det mulig å lage din egen tråd, med Otacs tanker og meninger f.eks. Da kan du skrive hva du vil der, om alt og alle...
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16727

Helt enig @messilingard.
Blir mye mer oversiktlig.
Det handler jo om historikk @Otac.
Av og til vil man gå tilbake for å finne et tema.
Lettere å finne igjen om vi holder oss i riktig tråd.
Ikke alltid så enkelt, jeg sporer av rett som det er selv 😊
post liked by: Blodfink, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Er det også mulig å endre på tråder med at siste kommentar kommer først ? Altså øverst. Blir så laaaangt å bla ned når sidene blir fulle.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8983

@Sir Crap-A-Lot Forslag til endringer kan postes her.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 108

Bare et spørsmål. Er det enkelt å søke seg til diverse tråder? Hvordan gjør man det? Er det tråder om turer til Manchester f.eks? Hvordan legger man inn bilder? Jeg får aldri til det. Kommer opp at det er for stort eller noe slik, selv om det ikke kan stemme.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Berre tull at fordi man har sterke meininger om drift av United, og meiner at dette bør fokuseres sterkt på, at man da må poste ALT i en spesiell tråd.

Sikkert fordi folk er fintfølende.

Om eg synest at det er trist at United er flinke med kommersielle kontrakter med elendige med sportslig drift, so hører vel dette heime i tråd om kommersielle kontrakter.

Og kvifor skal eg bli henvist til skammekroken npr det gjelder stort sett alle her.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Mcilroy wrote: 20 Mar 2021, 13:25 Bare et spørsmål. Er det enkelt å søke seg til diverse tråder? Hvordan gjør man det? Er det tråder om turer til Manchester f.eks? Hvordan legger man inn bilder? Jeg får aldri til det. Kommer opp at det er for stort eller noe slik, selv om det ikke kan stemme.
Du har Hurtiglenker --> Søk øverst på siden.

For bilder hadde jeg lastet de opp til en bildetjeneste ala imgur, også legger du urlen av bildet mellom en bildetag slik:

Code: Select all

[img]https://i.imgur.com/sl15B4A.png[/img]
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8983

Otac wrote: 20 Mar 2021, 13:50 Berre tull at fordi man har sterke meininger om drift av United, og meiner at dette bør fokuseres sterkt på, at man da må poste ALT i en spesiell tråd.

Sikkert fordi folk er fintfølende.

Om eg synest at det er trist at United er flinke med kommersielle kontrakter med elendige med sportslig drift, so hører vel dette heime i tråd om kommersielle kontrakter.

Og kvifor skal eg bli henvist til skammekroken npr det gjelder stort sett alle her.
Ingen som nekter deg å ha sterke meninger. Men som du sikkert ser, så er det ganske bred enighet om at det å poste temaer til tilknyttede tråder er en god løsning. Skjønner egentlig heller ikke hvorfor man skal lage en stor scene av å få beskjed om og poste Glazer relaterte innlegg i tråden for Glazers.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Otac wrote: 20 Mar 2021, 13:50 Berre tull at fordi man har sterke meininger om drift av United, og meiner at dette bør fokuseres sterkt på, at man da må poste ALT i en spesiell tråd.

Sikkert fordi folk er fintfølende.

Om eg synest at det er trist at United er flinke med kommersielle kontrakter med elendige med sportslig drift, so hører vel dette heime i tråd om kommersielle kontrakter.

Og kvifor skal eg bli henvist til skammekroken npr det gjelder stort sett alle her.
Slapp helt av, jeg synes det samme som @messilingard har nevnt til deg før: Du frisker opp og skaper litt liv her, og jeg liker at folk sier det de mener om tingenes tilstand i United, jeg er enig i veldig mye av det du skriver om eierskapet i United.

Alt du blir bedt om er å holde Glazer-prat i Glazer-tråden, i eksempelet ditt over her så er det kanskje i en gråsone. Men Glazer-tråden er bra den, finner mye info om eierskapet. Og den inneholder ganske skarp kritikk om man blar seg gjennom den.
post liked by: Pink Final, Buchan
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 20 Mar 2021, 15:24 Slapp helt av, jeg synes det samme som @messilingard har nevnt til deg før: Du frisker opp og skaper litt liv her, og jeg liker at folk sier det de mener om tingenes tilstand i United, jeg er enig i veldig mye av det du skriver om eierskapet i United.

Alt du blir bedt om er å holde Glazer-prat i Glazer-tråden, i eksempelet ditt over her så er det kanskje i en gråsone. Men Glazer-tråden er bra den, finner mye info om eierskapet. Og den inneholder ganske skarp kritikk om man blar seg gjennom den.
Vel, er uenig.
De fleste diskusjoner og de fleste innlegg favner over meir enn eit spesifikt tema.

Og om eg då skal knebles meir enn andre fordi eg har eit upopulær ståsted, blir feil.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16727

Otac wrote: 20 Mar 2021, 16:03 De fleste diskusjoner og de fleste innlegg favner over meir enn eit spesifikt tema.

Og om eg då skal knebles meir enn andre fordi eg har eit upopulær ståsted, blir feil.
Det er sant.
Men når feks ryktetråden går over fra å handle om rykter til å handle om Glazer så må man bytte tråd.
Ikke så vanskelig.
Klipp ut det du vil sitere og lim det inn i Glazer tråden.

Handler ikke om at du eller jeg eller noen andre knebles.
Handler om å vise hensyn til reglene for forumet.
Må si jeg ikke skjønner problemet.
post liked by: red, Buchan, Pangaea, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8983

Ja den diskusjonen avsluttes nå. Alle har fått beskjed om hva som er gjelder fra og med nå. Fra før av så har alle et ansvar for å opprettholde en god tone.
post liked by: Buchan, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg vil gjerne ha addressert kva som skjer med personangrepet til Mcilroy. Får han også korreks??
Post Reply