Velkommen til forumet!

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Svar
Brukeravatar

Topic author
RaoulDuke
Administrator
Emner: 135
Sted: Oslo
Vært fan siden: 1993
Liker gitt: 34
Liker mottatt: 183

Hei og velkommen til forumet!

Her på Unitedforum.no håper jeg at vi kan skape en plass for norske United fans hvor vi kan diskutere alt som har med United å gjøre. Selv har jeg vært United fan siden tidlig 90 tall, og har egentlig savnet et forum for diskusjon en god stund.

Send gjerne inn forslag til endringer og forbedringer til forumet. Ingenting her er låst.
Innlegget er likt av: Pink Final
Brukeravatar

Jonas
Emner: 1
Sted: Halden

Fint dette. Håper det blir litt mer action her. Nå er vi to brukere her?
Brukeravatar

Topic author
RaoulDuke
Administrator

Jonas skrev: 29 jul 2018, 10:01 Fint dette. Håper det blir litt mer action her. Nå er vi to brukere her?
Hehe ja, det er meg og deg. Får satse på det kommer noen flere etterhvert ja. Del videre! ;)

Isak
Emner: 0
Vært fan siden: Født

Ser fram til dette!

Fellaini

Gleder meg til gode diskusjoner og synspunkt her utover sesongen!
Brukeravatar

Fred17
Emner: 4
Sted: Drammen
Vært fan siden: 2002

Fellaini skrev: 08 aug 2018, 22:49 Gleder meg til gode diskusjoner og synspunkt her utover sesongen!
Enig, bra tiltak!

Rene K.

Kjempebra tiltak! har savna ett forum lenge nå. 🙂👍
Brukeravatar

pixma
Donor
Emner: 5
Vært fan siden: 1980
Liker gitt: 97
Liker mottatt: 540

Flotte greier liker det her.

Batmund
Vært fan siden: 1986

Kjempegreier dette! Eget forum er så mye bedre enn diverse kommentar-felt og forskjellige Facebook sider! GGMU!
Brukeravatar

Buchan
Vært fan siden: 1970
Liker gitt: 1453
Liker mottatt: 651

Bra dette, har savnet dette. Etter at det gamle unitedforumet forsvant i dimman 👍

A.C. Fergie
Vært fan siden: 96
Liker gitt: 4

Veldig bra initiativ RaoulDuke. Det et på sin plass at verdens største klubb har sitt eget dedikerte forum, til og med i lille norge. Så takk skal du ha.

Jeg så artikkelen på united.no ang. denne siden, det var på telefonen. Når jeg siden prøvde å finne siden på pc'en via google fant jeg den ikke, liverpool sin united tråd dukket opp men ikke denne! Måtte finne artikkelen på united.no for å finne linken til siden her. Så håper united.no promoterer siden slik at folk og google blir klar over den.
Brukeravatar

Slaraffendriver
Emner: 7
Vært fan siden: 1996

Flott tiltak, får håpe det blir litt liv her. Var selv veldig aktiv på det gamle united.no-forumet, og det var et veldig godt forum med mye aktivitet. Måtte slutte der selv pga. tid som ikke strakk tid, og da jeg skulle tilbake dit noen år senere så jeg at forumet ikke lenger fantes. Tror nok dessverre gullalderen til denne typen forum er litt over (sett det generelt på en rekke andre forum jeg pleide å være aktiv på, og har sjekket ut i løpet av de siste årene), men det finnes samtidig mange eksempler på gode forum med gode diskusjoner. Det gjelder bare å gjøre nok folk oppmerksomme på det nye forumet, slik at brukerbasen er her. Jeg òg fant dette forumet via united.no, som jeg er innom omtrent hver dag, og det var også der jeg har funnet tidligere forum, så det er supert at united.no har lenke til forumet. Er nok en del som vil oppdage forumet på den måten, så gjelder det bare å få nok folk til å registrere seg.

Kan ikke garantere for aktiviteten min, men skal forsøke å bidra til at dette blir et aktivt forum. Aktivitet gjør forumet mer interessant for folk som er inne og titter, mens lite aktivitet fort gjør at man ikke registrerer seg, så tror det er viktig at forumet får en god start.

Liten smådetalj: Det er en kategori på forumet for film, tv og musikk. Kan kanskje inkludere videospill/PC-spill i samme kategori, passer nok best der. Når det gjelder kategorien Konkurranser, er denne ment for "offisielle" konkurranser, eller kan hvem som helst starte en egen konkurransetråd, f.eks. en geografiquiz, kulturquiz etc.?
Brukeravatar

Topic author
RaoulDuke
Administrator

Slaraffendriver skrev: 27 aug 2018, 15:48 Liten smådetalj: Det er en kategori på forumet for film, tv og musikk. Kan kanskje inkludere videospill/PC-spill i samme kategori, passer nok best der. Når det gjelder kategorien Konkurranser, er denne ment for "offisielle" konkurranser, eller kan hvem som helst starte en egen konkurransetråd, f.eks. en geografiquiz, kulturquiz etc.?
Gode poenger [mention]Slaraffendriver[/mention]. Og jeg er egentlig helt enig med deg om at gullalderen for forum kanskje er forbi. Jeg har jo selv også blitt mye mindre aktiv på forum nå enn jeg var før i tiden. Facebook, Twitter osv har vel tatt over. Selv synes jeg Facebook grupper blir veldig rotete og uoversiktlig. Liker heller ikke at Facebook algoritmen liksom skal bestemme hva som er viktigst.

Jeg har endret den kategorien du snakker om. Er det mye aktivitet der etterhvert kan vi alltids splitten den opp i film, tv og spill, gaming. Blir ikke mye tid til gaming for min del med en liten kid som krever sin tid.

Det er egentlig fritt frem og poste hvor man vil, initiativ fra brukere er bare positivt og øker bare aktiviteten. Jeg kan jo merke de trådene som har premier slik at folk kan skille dem fra hverandre. Tippekonkurranser osv var jo veldig populært på forrige forumet.
Brukeravatar

Pangaea
Emner: 12
Vært fan siden: 1992
Liker gitt: 564
Liker mottatt: 781

Mistet utrolig nok internett-tilgang i nesten hele går, så har ikke fått med meg sånn sirka 2000 innlegg her på forumet. Men tusen takk for at du endret utseende til "green and gold" og slagord osv. Det setter jeg (og sikkert vi) stor pris på.

Takk.
Innlegget er likt av: Blodfink, RaoulDuke
Svar