Takk for meg

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply

Topic author
Deleted User 367

Min første og siste tråd her på forumet.

Hadde egentlig tenkt å poste ett innlegg på PSG kamptråden, men tenker hvorfor skal man gidde det når man har en ubegrunnet mistanke om at man er en annen person osv. Da er det i grunnen like greit å la være tenker jeg.
Så at RaoulDuke la ut noe IP greier som kunne bevise at det ikke var hold i mistanken, men tydeligvis ikke nok.

Så håper dere er fornøyde Pangaea og Mcilroy.

Jeg poster ikke dette for jeg tror at dere mister noe spesielt, absolutt ikke. Sikkert flere som setter pris på det også. Men heller en påminnelse at noen her bør skjerpe seg før flere mister all lyst til å poste innlegg og sier takk for seg.
Vet jeg har til tider vært ganske usaklig og har overdrivelser på både spillere og tilstand i klubben, men ALT har vært rettet mot spillere og ledere i Manchester United, ingen andre. Og det gjerne etter en elendig kamp hvor det virkelig koker over. Noen er flinkere enn andre til å la være.
Har også blitt sitert på noe av det «usaklige» jeg har skrevet og det har jo vært på sin plass det syns jeg.

Har vært her snart ett år på mitt første forum faktisk, og skal bruke tid på å forsvare seg mot sånt piss. Nææææ det gidder jeg ikke, slik er jeg for gammel til.
Takk for meg.
post liked by: The Rock
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Hei Sir Kane!
Ja dette her er helt tragisk at disse brukerne skal beskylde oss to for å være samme person.
Hvor de tar dette fra kan man bare lure. Kanskje fordi vi har vært enige med hverandre et par ganger. Ja da er det jammen meg mange som er samme brukere her inne gitt.
Jeg skjønner deg godt men håper du vil revurdere dette og forbli her inne istedet.

Håper du fortsetter her inne og fortsetter å si dine meninger.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Nå kjenner ikke jeg bakgrunnen for dette her, men det er jo trist at du velger å forlate oss.
Ønsker deg lykke til videre!
Post Reply