Kom inn i det 62. minutt. Kan forklare usynligheten.
EURO 2024 (Tyskland)
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 11901
Mbappè skyter himmelhøyt over.
Brede Hangeland: «Han gjør alt riktig!»
Ikke rart at Norge ikke er med.
Brede Hangeland: «Han gjør alt riktig!»
Ikke rart at Norge ikke er med.
post liked by: Pwint, Spirograf1, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Jan Erik, Can2, Pancho P, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
-
- Moderator
- Liker gitt: 4472
- Liker mottatt: 4483
Må dessverre melde at jeg synes Rodri er ganske god.
Edit: nå ser jeg at han minner meg om slik Carrick spilte. Mulig det har noe med draktnummeret å gjøre, men også mulig at det er hukommelsen min som svikter
Edit: nå ser jeg at han minner meg om slik Carrick spilte. Mulig det har noe med draktnummeret å gjøre, men også mulig at det er hukommelsen min som svikter
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Can2, Jan Erik, Pancho P, RedTrafford
-
- Moderator
- Liker gitt: 3496
- Liker mottatt: 11901
Bryr meg egentlig ganske lite om at Spania gikk videre, men ekstremt glad for at Frankrike røk.
post liked by: Blodfink, Pwint, Jan Erik, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
Det blei "coq au vin" i kveld. "Cock run over by a van". Takk, BaldrickSpirograf1 wrote: 09 Jul 2024, 22:02 Tipper Deschamps har ei høne å plukke med "Le Coqs" i pausen. Dette er i ferd med å gå den veien nevnte høne sparker, men det er kanskje ikke samme høne.
post liked by: Pink Final, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, red, Blodfink, Spirograf1, Can2
It's Squeaky Bum Time!
-
- Donor
- Liker gitt: 28068
- Liker mottatt: 19637
Spania i finalen er en seier for fotballen, i hvert fall når alternativet var Frankrike.
Så bare noen minutter av kampen, de 5 min Spania scoret to mål og de ti siste.
Jeg regnet ut at det var større sjans for mer action å stirre på Etna enn at Frankrike skulle gjøre noe som minnet om fotball.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Yamal sitt mål.
Wow
Så bare noen minutter av kampen, de 5 min Spania scoret to mål og de ti siste.
Jeg regnet ut at det var større sjans for mer action å stirre på Etna enn at Frankrike skulle gjøre noe som minnet om fotball.

Yamal sitt mål.
Wow
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Pancho P, Blodfink, Can2, Jan Erik, Pwint
-
- Moderator
- Liker gitt: 4472
- Liker mottatt: 4483
Selv om det bare var en kamp i kveld, så har vi vel lært litt?
Her er 5 ting:
1. Kylian Mbappé er det hemmelige fjerde medlemmet av Ninja Turtles.
2. Mbappé gikk etter hvert i full stealth/ninja-mode etter å ha blitt satt i skyggen av Milla Jovović.
3. Antony, unnskyld, Lamine Yamal er faktisk veldig god.
4. Franske høner var kveldens trekkplaster, men måtte gi tapt for Salma Hayek. Som så mange andre.
5. Det er vanskelig å spille god fotball når du bare har øvd på kjedelig fotball.
Her er 5 ting:
1. Kylian Mbappé er det hemmelige fjerde medlemmet av Ninja Turtles.
2. Mbappé gikk etter hvert i full stealth/ninja-mode etter å ha blitt satt i skyggen av Milla Jovović.
3. Antony, unnskyld, Lamine Yamal er faktisk veldig god.
4. Franske høner var kveldens trekkplaster, men måtte gi tapt for Salma Hayek. Som så mange andre.
5. Det er vanskelig å spille god fotball når du bare har øvd på kjedelig fotball.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, Pancho P, Andtho01, Can2, Jan Erik, Pwint, messilingard
Nydeleg oppsummering igjen, @Spirograf1
Vi får håpe for England sin del at dei ikkje hamnar under 0-1 og må forholde seg til punkt 5...
post liked by: Pink Final, Andtho01, RedTrafford, Can2, Jan Erik, Spirograf1, Pwint, Rød Pølse
It's Squeaky Bum Time!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 22498
- Liker mottatt: 8605
Veldig bra oppsummert som vanlig @Spirograf1
Ble Spania fan jeg og nå. Vel fortjent seier. Tipper de slår hvem det skal være av Nederland og England i finalen. Samtidig håper jeg jo at England vinner 2-0 etter mål av Mainoo og Shaw 
'Edit: Stjal åpningsreplikken fra @Pancho P , så redigerte litt når jeg oppdaget fadesen. LItt mindre graverende enn feilen jeg hadde når jeg skrev fasisten istedenfor fasiten. Jeg sitter vel strengt talt ikke på noen av delene, egentlig...

'Edit: Stjal åpningsreplikken fra @Pancho P , så redigerte litt når jeg oppdaget fadesen. LItt mindre graverende enn feilen jeg hadde når jeg skrev fasisten istedenfor fasiten. Jeg sitter vel strengt talt ikke på noen av delene, egentlig...
post liked by: Pink Final, Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Spirograf1, Pwint, Pancho P, Rød Pølse
Kong Eric Cantona
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 19060
- Liker mottatt: 20341
Morata blei takalet av en sikkerhetsvakt kan hende at Morata blei skadet.
https://www.tv2.no/video/sport/fotball/ ... nPgxylg30A
https://www.tv2.no/video/sport/fotball/ ... nPgxylg30A
post liked by: Pwint, Pancho P, Rød Pølse
Hate Glazer love United