EM 2021

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Hmm. Det målet til Italia er jo et skudd som De Gea kunne klart å redde. Vertfall i sine beste dager. Spennende å se om Italia holder unna. Misliker begge lagene av ulike grunner. Ser mer fram til i morgen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Sa det før straffesparkene, ikke la Morata ta straffe...Spania best sett kampen under ett.

Severdig kamp.
LUHG!

Deleted User 430

Spania spiller sin første ordentlig gode kamp i mesterskapet, og Italia sin svakeste, men så var det dags for Morata.. Kunne jo se frykte lyse i øynene hans allerede da han gikk mot ballen for å legge den til rette på merket. Tøft å melde seg som straffeskytter under det presset han utsettes for, og etter å ha bommet tidligere i mesterskapet, men dette var triste greier..

Vil jo ikke overraske noen om England klarer å surre seg ut av turneringen på hjemmebane i morgen, men akkurat nå har jeg mest tro på de som vinnere av heile skiten. De har spilt som tyskerne har gjort i alle år, glimt av noe fancy, men sort sett bare gjennomsolid og med kontroll. Lukter gull av det og Southgate virker heldigvis ikke som en manager som skal finne opp kruttet på nytt til hver gamp, heller..
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Syntes det lukter bananskall lang vei for England i kveld. Syntes for eksempel at dansk seier til 5,7 i odds ser veldig fristende ut, riktig nok ikke et tips, men man vet jo at mye kan skje når turneringer går mot slutten. Føler det er litt typisk England å svikte når gjelder som mest. I alle fall i mitt hodet så er det slik.

Men krysser alt av fingre og tær at England tar dette hjem! Selv om at jeg er usikker på om ønsket om engelsk seier er større enn ønsket for dansk tap..
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

messilingard wrote: 07 Jul 2021, 14:36 Syntes det lukter bananskall lang vei for England i kveld. Syntes for eksempel at dansk seier til 5,7 i odds ser veldig fristende ut

Tippet i går jeg, hehe. Danmark er fullt på høyde med England tror jeg, og det blir jo 1-0 til ett av lagene stort sett når disse to møtes.

Maguire hadde en fryktelig kamp og ble utvist tidlig sist de møttes, 1-0 til Danmark ble det i ifjor høst på Wembley
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Walker er gull verdt med farta si bak der. Danskene har imponert i angrep i EM, kontrer så det lukter svidd. Da sliter Stones/Maguire.

England frempå de au.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Syntes Kane faller for dypt i banen. Engelskmennene må finne en måte å true dansk bakrom på. Phillips og Rice ser man også at har sine begrensninger med ball. Mulig dette kampbildet hadde passet Sancho bedre enn Saka siden at han er bedre med ball i beina.

Tett og jevnt som vanlig, jeg tipper også 1-0.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Mount grenser til rødt kort, albue rett i trynet på Dolberg. Tilsiktet eller ei. Den er stygg.
Og der smalt det, dansk dynamitt, fantastisk lag de har.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Danskene får nok et billig frispark av Makkelie. Drømmetreff og fin scoring, men hadde Makkelie fulgt linjen til resten av dommerne i EM skulle det ikke vært dømt.
post liked by: Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Har i grunn venta på at Pickford skal gjøre en svak kamp au, han sliter litt i kveld foreløpig, men det gjør hele England. Artig kamputvikling. Kan bli ekstraomg. i kveld au.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Kasper jr med ok redning der, kommer muligens rett på. Og sekunder seinere er det goal. Oi oi oi, artig match.
post liked by: messilingard, Buchan
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

messilingard wrote: 07 Jul 2021, 21:24 Syntes Kane faller for dypt i banen. Engelskmennene må finne en måte å true dansk bakrom på. Phillips og Rice ser man også at har sine begrensninger med ball. Mulig dette kampbildet hadde passet Sancho bedre enn Saka siden at han er bedre med ball i beina.

Tett og jevnt som vanlig, jeg tipper også 1-0.
Her tok jeg visst helt feil! Deilig likevel, alt for dansk lidelse!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ja, rimelig bra av Kasper på den første der!
post liked by: Buchan, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Selvmål nr 11 i EM eller noe slikt.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

God start og avslutning av omgangen for England. Danmark best mellom der. England bør gjøre noen grep på midtbanen, den henger ikke helt med
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Den siste redningen fra Kasper var bedre enn den forrige. Irriterende god han der dansken.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Blodfink wrote: 07 Jul 2021, 21:41 Selvmål nr 11 i EM eller noe slikt.
Har vel mer enn doblet antall selvmål i EM-historien i løpet av dette mesterskapet. Mener det var ni totalt før dette.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Hvorfor det ikke ble straffe får UEFA vite, de skal sikkert ha Eriksen på Wembley for PRen sin skyld.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nå telte jeg 7 forseelser på Delaney! På tide med kort her dommer.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply