Joshua King

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
Post Reply
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Vet ikke hvor det er best å plassere dette, men prøver meg her.

Ble nysgjerrig på hva som har skjedd med Joshua King i det siste, med bakgrunn i uttalelsene som han på en måte "svelgte i seg" etter den siste landskampen.
https://www.nrk.no/sport/king_-_-de-to- ... 1.15201231
– Jeg må fokusere på klubben jeg er i. Er jeg i Bournemouth, så er jeg i Bournemouth. Jeg kan ikke si så altfor mye, fordi jeg er under kontrakt. Skal jeg svare ærlig, så har det vært de verste to månedene i livet mitt, men jeg kan ikke komme med noen grunn, sier Joshua King

– Mange dømmer ut ifra hva de ser i 90 minutter, men vet ikke hva som skjer i kulissene. Fotball er ferskvare. Dere kommer til å finne det ut en dag. Det garanterer jeg. Jeg kan bare ikke kommentere så mye nå, når jeg er hvor jeg er.

– Helt ærlig så vet jeg ikke helt hva som kommer til å skje. Det er veldig mye som har skjedd, og hvis jeg hadde skrevet en bok om det som har skjedd de to siste månedene, så hadde det definitivt blitt en bestselger, sier King.
Naturlig å tenke at det har noe med overganger å gjøre, eller rettere sagt at han ikke har fått forlate klubben. Men basert på det han sier over, så høres det ganske mer alvorlig ut enn et bud som ikke har blitt godtatt, for å si det slik. Han høres vertfall veldig frustrert ut. Er vel fortsatt mulig det kan skje noe for hans del (er ikke fristen 16. oktober?), så jeg håper det ordner seg. Trodde kanskje han kom til United igjen som erstatning for Ighalo, men så ble det Cavani i stedet. Høres unektelig bedre ut på papiret for vår del :D (så gjenstår det å se om spilleren fortsatt er noenlunde like god som han var).

Deleted User 429

Det høres jo betraktelig mye mer dramatisk ut enn at han har blitt nektet drømmeovergangen sin eller noe slikt. Høres nesten mer ut som at det har vært en eller annen alvorlig konflikt med noen i klubben - en konflikt av den typen der HR, tillitsvalgt, fagforening, arbeidstilsyn og advokater ville vært involvert i en vanlig bedrift - fulgt av overgangsnekt. Kan ikke egentlig tenke meg så mye annet som ville vært bestselgermateriale.
Post Reply