Champions League 20/21

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pangaea wrote: 14 Apr 2021, 14:28 Takk for et godt argument for å fortsette å ikke følge med på denne turneringen. Har rett og slett veldig liten interesse når United er ute. Kommer ikke til å se ett minutt, men sjekker nok resultatene i etterkant.
Jeg så ikke noen kamper i går, mulig jeg swithcer litt over i dag for å se Håland.

Ellers er det ikke så veldig gøy å følge med syntes jeg, særlig med tomme tribuner.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Gündogan med schtøgg albue på Bellingham, City følger rutinen med å drite på draget i CL så langt i matchen, det er likbart.

En Bellingham som dessverre valgte Dortmund fremfor United...(han au)...17 år og scoring i kvartfinale i CL mot City, ikke verst.
LUHG!

Deleted User 108

Det kan bli tre engelske lag i semifinalen i champions league. Og vi sier at United er nummer to i premier league bare pga at de andre lagene er dårlige.......
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Emre Can klovner det til nok en gang...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
God natt til Dortmund, svikter og gjør feil i avgjørende øyeblikk. Hardt skudd av Foden, men keeper bør ta det.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Med den semi-trekningen kan det bli Chelsea - City i finale gitt.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Så ingen kamper i kveld, men håper RM vinner CL. Resten av lagene har jeg mildt sagt ikke sansen for.
post liked by: Pangaea

Deleted User 429

Buchan wrote: 14 Apr 2021, 22:58 Så ingen kamper i kveld, men håper RM vinner CL. Resten av lagene har jeg mildt sagt ikke sansen for.
Jeg har ikke sansen for RM heller. Bedre enn alternativene, I guess.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke sansen for Real Madrid jeg heller, vertfall ikke nå når Ronaldo ikke er det lenger for å gjøre dem mer tålelige -- men det er jo bedre enn Sportswashing FC klanen :(
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Mye usjarmerende lag i semifinalene, ESL-semien mellom Real og Chelsea er foreløpig rått parti i favør Chelsea...

Men så var det Benzema da
post liked by: red
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

I går var det ESL-semi, og i dag er det HumanRights-semi.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Huff, blir finale på City ser det ut til. Ser ikke for meg at PSG snur dette i retur-kampen...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

En kollaps der av PSG i andre omgang. Mbappe var en skygge av seg selv. I grunnen så hadde det beste vært om begge lag kunne tapt.
post liked by: Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

PSG er gode nok til å vinne og score x2 borte mot City.

Men er sprøtt hvilken ufyselig samling lag vi har i disse semi-finalene.
  • RM vinner - ESL klubb #1 og Perez får smurt sitt vanvittige ego.
  • City eller PSG vinner - en oljeklubb får sitt første CL-trofe, og sånn sett en slags endelig bekreftelse på at de har blitt en stor klubb ... usj.
  • Chelsea vinner - og det vil hjelpe dem veldig mtp rekruttering av spillere og å kjempe i toppen av PL i årene som kommer.
post liked by: offside, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

@red pest eller kolera dette her...

Så fasiten for å vinne CL er at du må ha et stort fond som sponser deg... Alle disse lagene i semien tyter penger.

Ikke rart klubbene ville ha super leauge. Sukess forbindes med en ting. Tilgang til store summer penger..
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Sjekket resultatet i dag tidlig, og ser det blir fullstendig plastikk i finalen. Fotballen har virkelig gått til adundas siden disse milliardærene og oljestatene begynte å leke seg/kjøpe seg politisk kapital. Lurer på om det i det hele tatt er mulig å redde sporten. Det har på en måte gått for langt allerede.

Jaja. De som gidder å se den finalen får surre plastfolie rundt TVen eller noe slikt, for å øke realismen litt ekstra.

Vidar Dale Fjeld

Skjønner ikke alt dette "hatet" mot klubber. Men klart, Manchester United er jo et prakteksemplar på sunn drift og får sikkert alle sine produkter fra produsenter som betaler sine ansatte langt over minstelønn rundt omkring i verden...sikkert ikke noe triksing og miksing med verken regnskap eller skatter...kun sunne penger her i gården. Vil tippe at spillere og managere i andre klubber er korrupte også. Gleder meg til å se finalen og jeg håper City vinner den....så bare skyt meg.
Post Reply