Norsk klubbfotball

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Vet det brukes som nedsettende, men vi skal jo være glad vi har bøndene. Ellers hadde det blitt dårlig med mat i Oslo. Er ikke akkurat selvforsynte ;)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dessverre får Glimt det tøft nå ja. 2-2 og Roma har tatt mer over.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Vanskelig å kritisere Knutsen, han gjør stort sett alt riktig. Men jeg syntes mange av Glimt gutta ser slitne ut. Litt merkelig å ikke bruke et eneste bytte før det 88. minutt slik kampbildet utviklet seg.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

Herrejemini, så glad jeg er at Mourinho ikke er vår manager lenger. Det er ikke ofte jeg synes synd på Jan Åge Fjørtoft. -Men i intervjuet etter kamp, driver Mourinho med aktiv "kill the messenger". Godt resultat for Glimt!
post liked by: Pancho P, Pangaea, Blodfink, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Ja, Fjørtoft er jo en klyse av imponerende proporsjoner, men selv han blir en spirrevipp i forhold til Mourinho.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Er ikke mer glad av i Mourinho jeg heller, men akkurat Fjørtoft hadde sikkert godt av å få kjørt seg litt. Uansett imponerende hva de driver med i Bodø.
post liked by: Blodfink, Pink Final, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

RedTrafford wrote: 01 Nov 2021, 20:54 Da kan vi vel gratulere Ham Kam med opprykk.
Blir spennende å se hva Rekdal får til i eliteserien.

Jeg håper FFK slår følge via play off, da jeg tror de rotet bort siste mulighet til å henge med idag til direkte opprykk.
Rekdal har fått sving på Kameratene ja..FFK med en aldri så liten kollaps, frustrert...Men håpet mitt før sesongen var jo at de skulle unngå å rykke rett ned igjen...Sånn sett en god sesong.
post liked by: Pink Final, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

@Canto og @Pangaea hehe, ja sant det.
Ikke så alvorlig ment.
Tipper de fleste av oss kommer fra gårdsbruk 2-3-4 generasjoner tilbake.
Men moro å mobbe Lillestrøm 😁😉
post liked by: Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 480

Da er det bare å glede seg til kl. 18. Da er det norske fav.laget mitt i aksjon. Snakker om å være I flytsonen! ironivarsel 😉
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

FFK leda 2-1, AaFK utligna på overtid...Herlig flyt her au...
LUHG!

Becks7
Posts: 1
Joined: 25 Oct 2021, 20:22
Liker gitt: 9
Liker mottatt: 2

Gøy å være S08 supporter om dagen om ikke annet. 😁
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

Fysj da @Becks7 :hah: , men 08 gjør det godt, ingen tvil om det.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 480

Faktisk en spennende og fartsfylt kamp i Bergen!
post liked by: Pink Final

Deleted User 480

Et tema vi har vært innom her tidligere er forballkunnskapen i styrer og hos eiere. I denne tråden var det at det er mye som ikke er i vater i SK Brann. (Det gjelder forsåvidt også klubben i våre hjerter og andre også). Kåre Ingebrigtsen sier i intervju med Davy Wathne, gjengitt av VG:
"Jeg har fått sparken av en rørlegger og gravemaskinfører. Det er de som sitter på kompetansen i norsk fotball, var den krasse dommen fra Ingebrigtsen, ifølge BA

Han er vel gjerne inne på noe.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final

Deleted User 429

Det burde jo være nok av folk i Bergen eller med tilknytning til Bergen med kompetanse. Selv om jeg ikke liker Brann hadde det jo vært gøy hvis de var sånn forholdsvis konkurransedyktige i øverste divisjon. Så, som bortelagssupporter håper jeg egentlig at de rykker ned, supporterne gjør opprør, og så kommer det inn nye folk fra topp til bunn i organisasjonen. Mulig at nedrykk ikke er nødvendig for at det skal skje, men hadde kanskje vært greit med litt lave skuldre i 1. divisjon for de som ender med ryddejobben.

Dog, enkelt for meg å si, det er ikke min klubb.
post liked by: Pink Final

Vidar Dale Fjeld

I Brann og Bergen er det sterke fraksjoner som jobber for sin egen agenda. Det er posisjoner som teller, og kjennskap til bakmenn. Det er EN grunn til at Norges neststørste by har et fotballag som gjennom historien har tatt 3, tre seriegull. Det burde være innlysende hvor problemet ligger. Tar en med at medlemsmassen bestemmer treningsforhold, banedekke osv., og dilter etter fraksjoner med tidligere brannspillere i spissen og stemmer deretter på årsmøtene har en den grunnleggende forklaringen på sportsklubben Brann sitt totale havari som en stabil toppklubb.
post liked by: Pancho P
Post Reply