Norsk klubbfotball

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.

Deleted User 480

Pancho P wrote: 31 Oct 2021, 21:22 @Canto Vi må nok belage oss på nedrykk. Dessverre trur eg ikkje det blir ein rask retur til øverste divisjon, heller. Det er tragisk at ein klubb med så mykje potensial klarer å rote det så voldsomt til for seg sjølv😥
Ja. Nå ser det bekmørkt ut. De roter det til for seg selv, ja. Enig. Mye som ikke er som det skal både på og utenfor banen.

Synes ikke de var så veldig mye dårligere enn Enga totalt sett, men mangler åpenbart en del kvalitet i avslutningene mm.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

@Canto Absolutt, men slik har det vore i store delar av sesongen. Spelemessig på høgde, men manglande kvalitet i avslutningsfasen. Så har det jo vore særdeles skjørt i forsvaret og på keeperplass lenge. Det er litt bittert å sjå ein mann som blei praktisk talt pressa ut av klubben gjere Bodø Glimt til det beste laget i landet. Og det med relativt beskjedne ressursar. Eg unner Glimt alt godt, men det følest vemodig at det ikkje er Brann som får nyte godt av Knutsen sin genialitet.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jan Anders wrote: 31 Oct 2021, 22:01 Hva er det med Brann og Bergen, egentlig? Hvordan kan det gå så galt gang på gang?
Eg kunne ha forelest for deg i timevis, men får nøye meg med å skrive at det er amatørar i dei fleste posisjonane i klubben. I tillegg til press og innblanding frå utanforståande.
post liked by: Pink Final, Buchan
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Canto wrote:31 Oct 2021, 20:27 @Pink Final er kanskje på Intility ?
Nei.
(Vi hadde avtalt en kveld med noen vennepar, så fikk ikke engang med meg resultatet før nå).
Som Enga supporter er jo Brann en av de store rivalene på supportersiden.
Men jeg synes det er leit at Brann forsvinner ned.
Norge trenger de største byene og de største klubbene i toppen.
post liked by: Pancho P, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 480

@Pancho P Ja. De følger en oppskrift, men kaken blir ikke ferdige stekt. For å bruke et bilde.

Knudsen-saken kjenner jeg ikke så godt, men kjipt at det skjer sånn. Glimt har gjort noen varp på spillersida også, og gjort gull av folk som har vært ute i kulda i andre klubber.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Pink Final Enig.

Nå lukter der OBOS lang vei av Brann.
post liked by: Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Sarp 08 herjer jo, slår nærmest alt og alle, jaja, da må FFK opp i ringa og vinne resten...(trurnte det skjer) da blir det i såfall direkte opp og derby i nedre Glomma-region igjen.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Det var en sterk seier av Sarp 08 mot Viking i går. Et Viking lag som ikke var i nærheten av å spille den fotballen som de har spilt i det siste. Kanskje satt torsdagens vannpolo kamp i beina.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ja, Viking må ha vært slitne, kan ikke skjønne annet. Sarp er irriterende, hehe
post liked by: Buchan
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Pink Final wrote: 31 Oct 2021, 22:20
Canto wrote:31 Oct 2021, 20:27 @Pink Final er kanskje på Intility ?
Nei.
(Vi hadde avtalt en kveld med noen vennepar, så fikk ikke engang med meg resultatet før nå).
Som Enga supporter er jo Brann en av de store rivalene på supportersiden.
Men jeg synes det er leit at Brann forsvinner ned.
Norge trenger de største byene og de største klubbene i toppen.
Brann er en sekt...der var det ikke plass til Knudsen, og det skal han være glad for på nåværende tidspunkt.

Deleted User 480

@Vidar Dale Fjeld Ser ut som Knudsen tok det riktige valget, ja. Virker som han er hånd i hanske med Glimt.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Da kan vi vel gratulere Ham Kam med opprykk.
Blir spennende å se hva Rekdal får til i eliteserien.

Jeg håper FFK slår følge via play off, da jeg tror de rotet bort siste mulighet til å henge med idag til direkte opprykk.
post liked by: Buchan, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Flere derby denne helgen.
Søndagens LILLESTRØM - VÅLERENGA på Åråsen gård 😜 er utsolgt.
Høyrisiko match.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Solbakken med drømme mål for B/G mot Roma rett før pause, B/G slutte ikke å imponere.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Herregud så utrolig kult at Bodø/Glimt kanskje tar en kjempeskalp i Italia!! Lenge igjen selvsagt og de kan få det tøft mot slutten, men de gjør det så bra, og det er så moro å se. De har gjort mye riktig og jobbet knallhardt i mange år, og det har virkelig bært frukter. Selv nå etter å ha mistet mange sentrale spillere.
post liked by: Pink Final
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Glimt har vært helt på høyde med Roma så langt med tanke på store muligheter. Litt mer presisjon og trykk i pasninger fra Glimt, så kan det skje ennå mer. Fantastisk mål av Solbakken. Nå må Roma framover, og da kan det gå fort i kontringer fra Glimt.
post liked by: Pangaea, Pink Final

Deleted User 480

Pangaea wrote: 04 Nov 2021, 21:54 Herregud så utrolig kult at Bodø/Glimt kanskje tar en kjempeskalp i Italia!! Lenge igjen selvsagt og de kan få det tøft mot slutten, men de gjør det så bra, og det er så moro å se. De har gjort mye riktig og jobbet knallhardt i mange år, og det har virkelig bært frukter. Selv nå etter å ha mistet mange sentrale spillere.
Morro å se dem!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 04 Nov 2021, 21:16 Flere derby denne helgen.
Søndagens LILLESTRØM - VÅLERENGA på Åråsen gård 😜 er utsolgt.
Høyrisiko match.
Så det var høyrisikomatch, ja. Klassisk "krig" mellom LSK og VIF.

Er litt artig med klanen; alle er bønder, enten de er fra Bergen, Trondheim eller Sogndal. 😄
post liked by: Pink Final
Post Reply