Regner med du anbefaler "Nordens Paris" som reisemål og? Fremfor hrm. "Nordens Uddevalla "...
Hm..jo ser den.
Du har sikkert rett her. Jeg bare synser rundt Mikkelsen og Helstrup siden de var i Tromsø i lag. 0 kjennskap til det utenom.Rød Pølse wrote: ↑30 May 2024, 14:07Her tror jeg du bommer på mål. Mikkelsen var ingen Helstrup-favoritt i Tromsø. Han slo seg inn på TIL-laget pga en Espejord-skade og var linket til laget i påskegult lenge før Quisling tok på seg vindjakken og dro for å bli assistent.28FPellistri wrote: ↑30 May 2024, 07:38 Så har vi Knutsen da.. Hvor lenge skal han fortsette å gi tillit til Helstrup sin signering(fortsatt min påstand), August Mikkelsen?
Nå er både Espejord og Mikkelsen i Bodø. Espejord er skadet, som vanlig. I tillegg har de Bassi, som var i ferd med å slå gjennom for fullt med Tromsø i fjor. Det er ikke så mange som ser han spille fotball lenger, men han er nå den best betalte spilleren i 3. divisjon.
Spillerlogistikken til de kyllinggule er sterkt farget av at fiskerlandsbyen med 7 dager vindstille i året har et relativt stort mindreverdighetskompleks ift Nordens Paris. Gundersen, Helstrup, Matland... Lista med spillere, ledere og speidere fra TIL, som har flyttet til den lille byen med innendørs gågate for å mangedoble lønna, er lang. Det burde vært pinlig for Glimt, men man kan ikke kan kjøpe klasse og verdighet.
At flaggene vaier flott i vinden er nok ikke den eneste grunnen til at 16. mai-kampen ble spilt i Bodø denne sesongen. Tromsø har riktignok det desidert største sykehuset i Nord-Norge, men det er begrenset hvor mange kyllinger man kan ta imot på akutten.
Litt artig at KFUM var misfornøyd med ett poeng i vindtunnelen. Hele laget tjener like mye som én Glimt-spiller. Kan ikke si at jeg gruer meg til den gule bobla sprekker![]()
Herlig. Derfor jeg knapt får sett kamper lenger også. Egentlig trist, men slik har det blitt, og jeg kan ikke forsvare å punge ut tusenvis av kroner per måned til ulike kanaler. Kunne sikkert funnet rimelige alternativer, men den 'moderne' fotballen byr meg såpass imot nå, at jeg driter litt i hele greia. De graver sin egen grav, og det kommer til å bli vanskelige og vanskeligere å rekruttere nye seere.