Norsk klubbfotball

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17376

Kondolerer @Mcilroy.
Nils Arne Eggen gjorde mye ikke bare for Rosenborg, men for norsk fotball.
Bidro stort til å skape interesse og engasjement.
—————————————

Kanskje eieren av forumet @RaoulDuke kan justere for antall emoticons @Pangaea?
(Jeg liker også å bruke smileys m.m.)

Edit, ser @Canto har svart deg.
post liked by: Pangaea, Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

-I dag e æ nødt te å vær hjæm før klokka fem. Æ ska næmlig kastrere ei katte

-Det var jo elendig forsvarsspill. Og spesielt Christer Basma gjør mye tøv. Det så jo ut som han var gipset på begge beina. Og etter hvert smittet det over på Erik Hoftun også.

-Det er ikke lurt å gå ut defensivt mot oss på Lerkendal, vet du. Det er som å sende Salman Rushdie på sykkeltur i Teheran. Det gjør man bare ikke.


Noen få av gullkornene til Nils Arne. Spørs hva Maguire hadde tenkt om Ralf sa noe lignende :D
Fint å smile litt også, på en sådann dag. Ser Solskjær var ute med en uttalelse også, som er første gang jeg har sett eller hørt noe fram ham etter United-exiten. Håper han har det relativt bra. Men det må ha vært tøft. Det var tross alt drømmejobben.
post liked by: JørgenT, Pink Final, red, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18968

Pangaea wrote:19 Jan 2022, 16:50 -I dag e æ nødt te å vær hjæm før klokka fem. Æ ska næmlig kastrere ei katte

-Det var jo elendig forsvarsspill. Og spesielt Christer Basma gjør mye tøv. Det så jo ut som han var gipset på begge beina. Og etter hvert smittet det over på Erik Hoftun også.

-Det er ikke lurt å gå ut defensivt mot oss på Lerkendal, vet du. Det er som å sende Salman Rushdie på sykkeltur i Teheran. Det gjør man bare ikke.
:hah:
LUHG!

Deleted User 430

Herlig story fra Skammelsrud. Det spesielle er at det han fikk kjeft for i 1991 (?) er det samme United-spillerne burde fått kjeft for i dag.. 🙄

– For ørtende gangen var han på meg og klaget på noen pasninger som jeg selv mente var ganske bra. Men det var fordi jeg slo på mann, som jeg hadde lært hele livet. Pasningene skulle to meter foran.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7ekr ... eneren-opp
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Nydelige ord fra Skammelsrud, og mange andre de siste dagene. Det er vanskelig å unngå sammenligninger med Sir Alex når ganske mye av tankegodset og "man management" var likt. Skammelsrud gir et godt eksempel i den samme artikkelen. Dessverre fikk jeg ikke lest det han skrev i 2018 fordi (nesten) ALT er bak betalingsmurer nå. Men det var sikkert mye pent som Nils Arne satte pris på.

Deleted User 430

Innlegget fra 2018 er vel ikke bak betalingsmur, @Pangaea..? Jeg får lest hele og har ikke betalt for noe 😳
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Det er skjult for meg. Kan lese én setning, og så er det blankt, før linker til andre artikler. Omtrent det eneste stedet det går an å lese noe som helst nå til dags er NRK. Greit nok det, så lenge det ikke er utenriks, men det hadde vært fint med reelle alternativer, slik det var for bare noen få år siden. Nå er så godt som alt bak diverse betalingsmurer :(

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Veit det ser litt merklig ut, men her er artiklen i bilete form.

Image Image Image Image Image Image Image
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10428

Setning fra intervjuet som er essensiell i Eggens filosofi og som mange kan lære av - både i fotballen og ellers:
«Jeg er ikke interessert i hva du ikke kan, jeg er bare interessert i det du er god på, og det skal jeg gjøre enda bedre».
post liked by: Pancho P, offside, JørgenT

Deleted User 480

I starten av April braker det løs i norsk fotball igjen. Eliteserien er bare 2021. I 2022 er det OBOS som blir det store! 😏
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13320
Liker mottatt: 8515

Heilt rett, @Canto! I tillegg sirkulerer det rykte om at vinnaren av OBOS denne sesongen skal spele kvalifisering til Champions League🤪
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 480

@Pancho P Det e jo helt konge, som man gjerne sier på Stadion. 😊
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13320
Liker mottatt: 8515

No reknar eg det som langt frå sannsynleg at Brann får den plassen 🤣🤣🤣
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Canto wrote: 02 Feb 2022, 21:24 I starten av April braker det løs i norsk fotball igjen. Eliteserien er bare 2021. I 2022 er det OBOS som blir det store! 😏
For meg så var OBOS 2021. Kjøpte leilighet da :P
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

Ser den da @Pangaea ☺Gratulerer med (relativt)ny leilighet. 👍
post liked by: Pangaea, Pink Final, Pancho P
Post Reply