Bielsas Uruguay og Pellistri slo ut Brasil etter straffekonkurranse.
Meget artig!
Samletråd internasjonal fotball
-
- Liker gitt: 2035
- Liker mottatt: 7883
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink, Pwint, Andtho01, Pangaea, Belfastboy, Rød Pølse, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Garnacho og Martinez er klare for Copa America finalen med Argentina etter dei slod Kanada 2-0 i natt. Argentina har ikke sluppet inn eit mål når Martinez har spilt så langt i dette mesterskapet.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Spirograf1, Pangaea, Pancho P, Can2
Hate Glazer love United
Lover godt at Martinez har kommet helt tilbake nå, og spiller godt uten å bli skadet igjen (bank i bordet!!).
Har egentlig ikke kjempesansen for Argentina merker jeg, men nå ligger det vel an til at de vinner Copa America igjen. Brasil er vertfall ute, så får vi se hvem de møter i finalen. Colombia-Uruguay i den andre semien. Blir sikkert jevnt, men skulle vel tro at Uruguay har et jevnt over bedre lag. Men selveste James Rodrigez sto opp fra de døde i kvarten for Colombia, så vet hvem
Har egentlig ikke kjempesansen for Argentina merker jeg, men nå ligger det vel an til at de vinner Copa America igjen. Brasil er vertfall ute, så får vi se hvem de møter i finalen. Colombia-Uruguay i den andre semien. Blir sikkert jevnt, men skulle vel tro at Uruguay har et jevnt over bedre lag. Men selveste James Rodrigez sto opp fra de døde i kvarten for Colombia, så vet hvem

post liked by: Andtho01, Pancho P, Can2, Rød Pølse
Det var jeg ikke klar over. Og den statistikken står seg. De vant 1-0 over Uruguay. Finale mellom Argentina og Colombia. Blir kanskje mer action der enn på Heathrow flyparkeringsplass?
-
- Liker gitt: 456
- Liker mottatt: 1417
Ja, den sendes på VSport1.
post liked by: Can2, Pangaea
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 32012
- Liker mottatt: 25342
Colombia sterke ja, spilte hele 2.omg med 10 mann, men holdt unna.
Hard Rock stadium utenfor Miami er stedet for finalen.
Spørs om ikke Messi har kjøpt seg en ny pokal
, skal jo spille i nærområdet sitt au.
Hard Rock stadium utenfor Miami er stedet for finalen.
Spørs om ikke Messi har kjøpt seg en ny pokal

post liked by: RedTrafford, Andtho01, Can2, Pangaea, Pink Final
LUHG!
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 32012
- Liker mottatt: 25342
Sjekka resultatet i Copa, det stod L. Martínez som matchvinner, hadde glemt Lautaro, så trodde det var den lille dynamittgubben vår først.
post liked by: Can2, 10Hag, Andtho01, RedTrafford, alfen74
LUHG!
-
- Donor
- Liker gitt: 26728
- Liker mottatt: 18892
De norske damene mistet EM billetten10 min før full tid leser jeg.
Det hører til norsk fotball kultur det vel
Uansett bedre enn herrene som ofte mister plassen ett år før det ferdig.
post liked by: Pink Final, Can2, Andtho01, Pangaea, Blodfink
Svarten, det var kjiptRedTrafford wrote: ↑16 Jul 2024, 21:25 De norske damene mistet EM billetten10 min før full tid leser jeg.

Men som du sier så er det i det minste spennende i hele kvaliken på kvinnesiden. Mannfolka driter på leggen fra start. Kommer vi ikke til mesterskap med så mange ledige plasser og såpass gode spillere som Ødegård og rullebøtta, så er det rett og slett helt hinsides. Vi har noen forsøk til før de legger opp

post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2