Hvem er egentlig Mino Raiola?

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

raiola.dortmund.2017.356x237.jpg
raiola.dortmund.2017.356x237.jpg (12.23 KiB) Viewed 3785 times
Utskjelt av mange, elsket av mange.

Her er en veldig fin artikkel om Mino, agenten til bla Pogba, Zlatan og De Ligt.
http://timeontheball.net/2019/02/16/just-like-family/

Her er en liste over alle spillere han representerer https://www.transfermarkt.com/mino-raio ... erater/282
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Det var en fin artikkel, og jeg liker folk som ikke er feige, han virker ikke spesielt feig.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Jeg personlig mener vi skal holde oss unna alle spillere som omhandler denne agenten. Måten han oppfører seg på og snakker vitner om en egosentrert mann som ikke eier folkeskikk eller manerer. Tenker kun på penger og sitt.Også spillere der ute som velger han, sier sitt også. Ofte spillere som er høye på pæra og som tenker kun på seg selv fremfor laget og klubben de spiller for. United er profesjonelle og har ingen tro på at de vil gå ut med løgner. Nå er jo dette skrevet av velkjente journalister som er troverdige. Det er vel Mino Raiola som vil prøve å redde sitt eget skinn her nå. Synes det er det eneste rette av United og ikke pille seg på nesen.Vi kan ikke la agenter få førsteretten til å selge en spiller i klubben ved et evnt videre salg. Såpass oppegående bør man være. Men det er vel ikke den smultbolla .

Screwd
Posts: 18
Joined: 08 Aug 2018, 21:00
Liker mottatt: 1

Selvfølgelig vil Raiola gjøre det som gagner spilleren han representerer.
Han har alltid den spillerens interesser som første prioritet og driter selvfølgelig fullstendig i klubben.
På samme måte som at klubben ALLTID vil ha klubbens økonomiske interesser som første prioritet.
En agent vil aldri være mer kynisk enn det klubbene er uansett, så ser ikke problemet med Raiola jeg.

Jeg vil tippe at om man tar utsagnet fra Raiola og det som lekker ut til media fra klubben og møter det på midten så er man nærmere sannheten enn om man tror på noen av dem.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Jeg er så lei av måten Raiola skaper kvalm i media. Han ser ut til å være i en annen kategori enn resten av agentene der ute, og kun ute etter å presse gjennom overganger på grunn av provisjonen det gir ham.

Håper vi kvitter oss med Pogba og Lingard og aldri mer henter en spiller som er representert av ham. Er villig til å styre unna Haaland hvis Raiola er med på lasset.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Det er jo business som Screwd nevner over her, men jeg er lei av Pogba/Raiola nå, har i grunn ønsket Pogba ut av klubben lenge...Og nå er det fyr i teltet igjen, håper han får viljen sin og forsvinner...
LUHG!
Post Reply