Portugal scorer mye fordi de synes det er gøy, derfor tok jeg de med hc -2 mot Island som hverken har mulighet for avansement eller synes det er gøy å score
Pluss Slovakia mot Bosnia som er helt ute av det.
Nesten 23 i odds.
Skal vel noe til, men etter en uke spillefri, så ble det sånn
Alltid herlig å høre Flower of Scotland. Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Oddsbongen varte i 2 minutter.
Jaggu ikke verst
Norge leverer som forventet når det ikke har betydning Greit for Skottland å bruke den siste kampen i kvaliken til å eksperimentere litt før de reiser til Tyskland for å spille mesterskap
Har de norske spillerne fått med seg at kampen er uten betydning? Solbakken kan jo i det minste ta ansvar for å fortelle dem det... Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
RedTrafford skrev: ↑19 nov 2023, 20:58
Er uavgjort på min TV i hvert fall
Vanskelig å argumentere for noe annet enn at det er individuelle feil hele veien som fører til baklengsmålene våre. Det blir spennende å se når vi kommer til et mesterskap neste gang. Men spør du meg så er det ingen tvil om at vi burde fått mer ut av dette laget enn hva vi for øyeblikket får.
Men nå må McTominay være kynisk her nå. Sett deg ned, fake en skade. Alt for å komme det av banen skadefri for min del. Med våre skader om dagen så har vi ikke råd til flere.