Drammenserne fyller ikke sine 1500 plasser ser det ut til, men ellers rimelig fullt i Fredrikstad i morgen.
16.mai tradisjonen starta med en omberammet kamp i Trondheim i 1981 visstnok. Over 17000 møtte opp for å se RBK slå FFK 4-2...Så da starta man full runde 16.mai fra og med 1982.
Norsk klubbfotball
-
- Liker gitt: 1355
- Liker mottatt: 4818
Hadde vært så typisk at FFK nå går på en smell, når "hele" Norge forventer en ny seier der. Ikke ofte man ser relativt mindre klubber vinne 4 strake i Eliteserien. Magefølelsen sier at Tromsø også får sesongens andre seier.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Det kan fort skje @28FPellistri, Fredrikstad har 3 strake i serien, ikke 4. Men tar man med cupen så har de vunnet sine 6 siste kamper.
Godset har vært både og, gått på et par smeller i det siste, men jeg frykter denne.
Godset-FFK endte 1-1 i den siste treningskampen før årets seriestart. Siste seriekamp på stadion var tippeligaen 2012, den endte 2-3...
Heier på Tromsø i dag ja.
Godset har vært både og, gått på et par smeller i det siste, men jeg frykter denne.
Godset-FFK endte 1-1 i den siste treningskampen før årets seriestart. Siste seriekamp på stadion var tippeligaen 2012, den endte 2-3...
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint
LUHG!
Helvetes Albert Åberg på det jævla kyllinglaget Litt for god for norsk Eliteserie. Jaja.. Det var gøy en liten stund. Akkurat nå er det et par kyllinger som har vondt. Det er jo litt artig
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pwint
Football, bloody hell!
Aldri frykt Godset når de spiller på bortebane.Blodfink wrote: ↑16 May 2024, 10:38 Det kan fort skje @28FPellistri, Fredrikstad har 3 strake i serien, ikke 4. Men tar man med cupen så har de vunnet sine 6 siste kamper.
post liked by: Blodfink, Pwint, Rød Pølse
Nei, liten grunn til det foreløpig @Alf banan .
Kjører over dem foreløpig. Men elendig forsvar på den scoringen til Godset.
Denne dagen er rimelig fet så langt. Sarp 08
Kjører over dem foreløpig. Men elendig forsvar på den scoringen til Godset.
Denne dagen er rimelig fet så langt. Sarp 08
post liked by: RedTrafford, Alf banan, Pwint, Rød Pølse
LUHG!
-
- Donor
- Liker gitt: 23912
- Liker mottatt: 16556
FFK overrasker vel ikke akkurat, de er bare bedre
Særp gjør Østfold til skam, som gir noen glede tenker jeg
Litt som forventet i Oslo og seg jeg
Særp gjør Østfold til skam, som gir noen glede tenker jeg
Litt som forventet i Oslo og seg jeg
post liked by: Blodfink, Pwint, Rød Pølse, Pink Final
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33197
- Liker mottatt: 23636
HongKongsvinger vinner 2-0 mot et tafatt Enga.
10.770 betalende, utsolgt Østblokka som står igjen og gir laget støtte.
Fansen er mye mye bedre enn laget for å si det sånn.
10.770 betalende, utsolgt Østblokka som står igjen og gir laget støtte.
Fansen er mye mye bedre enn laget for å si det sånn.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Buchan, Rød Pølse, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Er med i 17. mai komiteen, så jeg var opptatt med det under kveldens kamper.
Viking spillerne går nok ikke med hevet hode i 17.mai toget i Stavanger. En fullsatt stadion så presterer de å tape 1-4 mot Lillestrøm.
Viking spillerne går nok ikke med hevet hode i 17.mai toget i Stavanger. En fullsatt stadion så presterer de å tape 1-4 mot Lillestrøm.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
-
- Donor
- Liker gitt: 23912
- Liker mottatt: 16556
17. mai blir det @Buchan
Så der blir du nok ikke skuffet
Hadde LSK på oddsen da.
I tillegg til Sarp, RBK, Egersund og Levanger. Så det gikk jo kjempebra
Så der blir du nok ikke skuffet
Hadde LSK på oddsen da.
I tillegg til Sarp, RBK, Egersund og Levanger. Så det gikk jo kjempebra
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
Som ventet gikk det åt skogen for den fattige storebroren på besøk i Bodø også. Overraskelsen var fint vær og nærmest vindstille i den lille fiskerlandsbyen på fastlandet ved Lofoten. Greit å bli ferdig med dritkampen
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!
Gjør det enda morsommere Ser Hamarsingene skapte mest fete sjanser da. Må nesten kjøpe Kamma-drakt, samme farger som første klubb jeg hamra inn mål i
post liked by: Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Andtho01, Rød Pølse
LUHG!
Elisabet Vang, tidligere færøysk landslagspiller og eksisterende bikini-fitness utøver lærer FFK-troppen å bygge styrke og spise sunt, pluss iren Lane som kom fra Glimt.
Har sett henne stå for oppvarming før matcher, men har gått litt under radaren.
Kom over denne:
https://www.tv2.no/sport/hentet-ekstrem ... /16494983/
Har sett henne stå for oppvarming før matcher, men har gått litt under radaren.
Kom over denne:
https://www.tv2.no/sport/hentet-ekstrem ... /16494983/
post liked by: RedTrafford
LUHG!