Sancho spiller godt. Kjenner jeg blir litt provosert over å se en gnist vi så å si aldri har sett hos ham i United-drakt.
Tror uansett han har brent for mange broer og vist for lite profesjonalitet til at han blir ønsket velkommen tilbake - uavhengig av om ETH fortsetter eller ikke.
Champions League 23/24
Er det bare meg, eller virker Sancho fysisk sterkere, raskere og spiller med mer selvtillit enn noensinne i United? En spiller som trives med mindre press og mas rundt seg?
Dortmund er vel også flere hakk bedre enn oss på å drive klubb og dermed gi spillerne mer 'trygghet'?
Dortmund er vel også flere hakk bedre enn oss på å drive klubb og dermed gi spillerne mer 'trygghet'?
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Ryder, RedTrafford, Blodfink, Pwint, Can2
-
- Donor
- Liker gitt: 23912
- Liker mottatt: 16557
Kanskje ikke fysisk sterkere, men resten stemmer nok bra @Jan Erik
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Jan Erik, Andtho01, Pwint
Jeg lar meg ikke lure en gang til av at Sancho ser bra ut i Dortmund. To svake sesonger i United er nok til å konkludere for min del.
post liked by: Ryder, Blodfink, RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, Pwint
Football, bloody hell!
-
- Donor
-
- Donor
Bra av Sancho der, men Brandt brant megasjanse.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, Pwint
-
- Donor
Bra seier av Dortmund, men de skulle nok hatt et mål til å gå på. Hadde også noen muligheter til det. Men også heldig at de ikke slapp inn noen på PSG sine store sjanser.
Dortmund skaper såpass mye at de fort kan score både et eller to mål i Paris. Men litt jojo lag, så kan skikkelig gæli også.
Prisen på Sancho gikk i hvert ikke nedover etter kvelden kamp.
Bytter gjerne med Karim Adeyemi.
Dortmund skaper såpass mye at de fort kan score både et eller to mål i Paris. Men litt jojo lag, så kan skikkelig gæli også.
Prisen på Sancho gikk i hvert ikke nedover etter kvelden kamp.
Bytter gjerne med Karim Adeyemi.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, Pwint