Premier League 21/22

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Det vil vere ein farse om ikkje det blir pause i Premier League til ein har kontroll over situasjonen. Men pengane trumfar nok alt, som vanleg.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pangaea, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Herlig info om Meredith, @Pink Final. Da var han lenger i United enn jeg husket, selv om det riktignok ble avbrutt av første verdenskrig.
post liked by: Pink Final
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Nå som United ikke spiller kamper, har jeg egentlig merket hvor lite jeg føler med på Premier Leauge.
Blir jo spennende å se hva de finner på?
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Pancho P wrote: 16 Dec 2021, 21:03 Det vil vere ein farse om ikkje det blir pause i Premier League til ein har kontroll over situasjonen. Men pengane trumfar nok alt, som vanleg.
De kan jo ikke fortsette sånn og utsette en og en kamp. Risikerer at noen lag får 4-5 kampers etterslep (som må tas igjen i en allerede trang terminliste) og andre ingen. Da er det bedre å ta noen ukers pause og heller la sesongen slutte i juni. Så får vi heller gå glipp av boxing day…
post liked by: Pancho P, Belfastboy
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Ryder wrote: 17 Dec 2021, 09:41
Pancho P wrote: 16 Dec 2021, 21:03 Det vil vere ein farse om ikkje det blir pause i Premier League til ein har kontroll over situasjonen. Men pengane trumfar nok alt, som vanleg.
De kan jo ikke fortsette sånn og utsette en og en kamp. Risikerer at noen lag får 4-5 kampers etterslep (som må tas igjen i en allerede trang terminliste) og andre ingen. Da er det bedre å ta noen ukers pause og heller la sesongen slutte i juni. Så får vi heller gå glipp av boxing day…
Boxing day har vi uansett ikke i år da det er 3 juledag den 27 vi skal spille ;(
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Er helt enig @Sir Alfie Rey og @Pancho P
Det kommer en vinterpause etterhvert, og bare kaos nå. Nå må dem våkne og ta en pause nå og heller spille i den planlagte vinterpausen.
Time til time for å avgjøre om det blir kamp er bare null respekt for alle andre enn dem selv.
Helt kokko. :O
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pangaea, Sir Alfie Rey
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Tror det var på united.no det sto i en artikkel at bare 68% av spillerne i PL har vaksinert seg. Slike tall er skremmende lave. De lever virkelig i en egen verden, men nå ser vi konsekvensen av at så mange ikke beskytter seg selv eller sine omgivelser, i en fuckings PANDEMI. Kan jo bli skrullete av mindre. Jeg blir også helt matt av å lese at det er mange helsearbeidere her til lands som ikke har vaksinert seg. Det gir veldig lite mening synes jeg. Kan dra opp mange sammenligninger, men det er jo ganske åpenbart at det er en selvmotsigelse når du ikke tror på vitenskapen innenfor det du jobber med.

Vel, mulig dette er et 'farlig' tema, men jeg blir ofte frustrert av den verden vi lever av. Hvordan kom vi hit? :sad:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Uansett, slik det er nå kan ikke PL fortsette som om alt var bra. Bare EN av seks kamper som ser ut til å bli spilt i dag. Visstnok mange utsettelser nedover divisjonene også. Kommer ikke smitten under kontroll meget raskt, så må PL ta en pause, og vi må evt forlenge sesongen til juni/juli. Kampprogrammet er stramt som fy som det er, og nå er det sikkert 15-20 kamper som har blitt utsatt allerede. Noen lag har flere, slik som United og Tottenham.

For så vidt verre at regjeringen i England ikke gjør en dritt heller, men snart kan ikke PL stikke hodet i sanden lenger.

Deleted User 430

Det vil nok aldri bli 100% vaksinasjonsstatus, verken i PL eller i samfunnet, men om man ser på tallene fra PL så syns jeg de pilene peker oppover.

I august var visstnok 18% vaksinert.
I september var tallet 49%.
I oktober var det 68%. Da kom det også frem at 81% hadde fått minst 1 dose.

Noe sier meg at spillerne kom sent igang med vaksinering. Sannsynligvis pga sen sesongavslutning og deretter EM, hvor alt foregikk i de såkalte boblene for spillerne osv.

Tror, med andre ord, vi skal ha litt is i magen, og se hva ferskere tall sier, før vi slakter de alle mann. 🙂

https://www.bbc.com/sport/football/58972242

https://www.bbc.com/sport/football/59702363
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Leeds er skikkelig i sumpen nå. Taper og taper mye. Den berømte Bielsa-slitasjen som endelig setter inn? Skal passe seg så de ikke havner i trøbbel.

Deleted User 108

Leeds har jo enorme skadeproblemer @Ryder Stallen er jo ikke fantastisk fra før. Hadde bla en 15 åring på benken i dag. Født i 2006 altså, sykt.
post liked by: red, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Sant det, @Mcilroy. Så på lagoppstillinga nå, ikke rare greiene. Trodde Bamford var tilbake?
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Leeds sliter med mye skader.
Så en corona pause er nok ikke det verste for dem.
Få tilbake noen av de skadde.
Med like mange skader framover så går dette laget rett ned sammen med Norwich.

Harrison ut med skade v Arsenal.
Han har ikke levd opp til fjorårssesongen i likhet med flere.
Begynner å bli tynt framme hos Leeds nå, Daniel James også ute.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Fant ikke en tråd som passet her, men så i går at Manchester United donerte og kjørte ut mat og varer i går. Dette var ting som egentlig skulle selges under Brighton matchen som ble utsatt. En liten ting dette, koster ikke klubben allverden, men de tenker ihvertfall på de i samfunnet som ikke har det godt. Klubben fortsetter å gjøre meg stolt av å være supporter av Manchester United 🔴
post liked by: Pwint, Pangaea, Pancho P, Pink Final, JørgenT, Sir Alfie Rey, RedTrafford, Ryder, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Premier League køyrer som venta på med fullt kampprogram trass i voldsomme smittetal. Om det berre er ein handfull friske spelarar igjen i kvar tropp - kan det vere aktuelt å spele romjulskampane som ei five-a-side-turnering? 😏
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply