VAR forteller den brutale sannhet for Klopp.
Det er 1-1
Mistet sikkert bare balansen, flere ganger, fordi glorien kom på snei.
Klarer meg greit med Leicester foran, så lenge Liverpool er bak i mai. Tror uansett City er i ferd med å avgjøre ligaen. Lite å gjøre med dem virker det som.
Jeg gir ikke opp ligagull, enig i at City ser mye bedre ut enn både United og resten...Men jeg er offensiv og tenker at City kan jo finne på å gå på et par tap. Aberet er at Pogba ble skadet...United er sårbare. Han bærte like mye eller mer enn Bruno før skaden.
Tror neppe det er særlig lystig i den klubben nå. RB Leipzig ser muligheten i CL og. Heier på tyskerne som blant andre rappet vårt avansement. Ryker LFC ut der blir ikke stemningen bedre.Torquemada skrev: ↑13 feb 2021, 16:15 Jeg håper at Klopf er skikkelig forbannet i garderoben, og greier å bryte ned moralen ennå noen hakk. Akkurat slik han gjorde i Dortmund. I intervju etter kampen hevdet han at LFC hadde flere skudd på mål enn Leicester, det stemmer ikke. Leicester hadde 6 skudd på mål, mens guttene til Klopf hadde 4.
hahaha, ikke så lite typisk utsagn fra den leiren.Torquemada skrev: ↑13 feb 2021, 17:06 Sammendrag og oppsummering av dagens kamp mellom LEI og LIV fra et Liverpool-forum: " Folks.... I give you the Anthony Taylor and VAR shit show. The whole game was rigged from the beginning"