Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

10 år siden Everton sist vant mot Liverpool, 22 kamper uten seier. Fryktelig start for Everton nå. Mane mot Everton igjen...Pickford sakser ned van Dijk som må gå av. Pickford er litt som en håndgranat med dårlig splint...Vet aldri helt hva som skjer...

Gikk i dusjen, 1-1 når jeg er tilbake i sofaen. Good times :)

Liverpool scorer, Everton misser flere gode muligheter...samme gamle visa...

yes, 2-2. Calvert-Lewin med 7 mål, Salah med 6 så langt.

Men det kommer vel et baklengs til, Pickford har redda et par gode sjanser...

Så ble Everton til 10 mann...Pickford skulle jo vært sendt rett av banen etter få minutter. Richarlison blir helt rett utvist.

Og der putter Liverpool...Men VAR dømmer offside. Sjuk kamp, og dommerne i fokus igjen dessverre.

Fint med U om United skulle vinne i kveld, 2 poeng nærmere begge.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Lurer mest på om Everton hadde vunnet hvis du hadde tatt deg en dusj til :P

Synes egentlig det er litt merkelig at Pickford fortsatt står for England. Tror Henderson har brukbare sjanser til å sette ham til side, så sant han får spille litt for United framover.

Bra Liverpool rota bort noen poeng da. Har ikke skjedd så ofte de siste sesongene :-/ Samtidig så viser det at Everton har forbedret seg kraftig inn mot denne sesongen, og nok kan gi både United og andre kamp om CL-plasseringer.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Calvert-Lewin har utviklet seg til litt av et "dyr" For en spenst og arbeidsmoral den gutten har fått. Tatt store steg. Og hvorfor det var offside på Liverpool's tredje scoring vet ikke jeg. Ikke ut fra de bildene jeg så...
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Calvert-Lewin er helt rå, ikke så finslepen, men bare rå.

United ble skremt vekk av prisen Everton forlangte i sommer visstnok.

VAR fortsetter å ødelegge fotballen...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Duncan Fergerson har lært han litt av hvert tenker jeg :-)
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

I dag får vi vel se Bale på banen for spurs, er jo litt inntresant å se om han er like god enda.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Bale på benken, men Kane og Son har jo fiksa 3 poeng allerede. Spurs on fire for tiden. Tar en sjelden pokal denne sesongen tror jeg. Vinner EL.

Edit: Hammers med to reduseringer! Fullt kaos på slutten her, kan de klare et mål til :D

Lanzini i krysset på overtid av overtiden, hahaha, Spurs on ice, not fire. 3-3!

Siste lag som snudde etter under med 3 mot Spurs var United i 2001.
post liked by: Buchan, Pink Final
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Skikkelig Bale effekt for Spurs 😀Ledet 3-0 når han kom inn, så ble det 3-3 😊.
post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Man må bare like når hammers får 3 mål mot slutten av kampen og klarer uavgjort mot spurs, det er en uting å slutte å spille når mann trur at seier er i boks ja sånn kan det gå.
post liked by: Buchan, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Aston Villa som var 1 poeng fra å rykke ned, har nå 4 seire av 4 mulige etter 1-0 mot Leicester i kveld. Snakk om forvandling, de spiller fin fotball også.
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ja helt utrolig forandring på AV, men dem har en fantastisk spiller i sin kaptein så dem blir neppe nedrykks kandidat denne sesongen.
post liked by: Buchan

Deleted User 429

pixma wrote: 18 Oct 2020, 19:28 Man må bare like når hammers får 3 mål mot slutten av kampen og klarer uavgjort mot spurs, det er en uting å slutte å spille når mann trur at seier er i boks ja sånn kan det gå.
Synes det er vakkert å se at Mourinho ikke har greid å innprente kynismen sin i Spurs enda. Da ville kampen ha vært død etter 15 minutter og man måtte ha begynt å telle frispark og innkast for å underholde seg selv.
post liked by: Buchan
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

AV imponerer, altså 7 - 2 mot Liverpool, de må ha gjort noe riktig der i sommer.

Godt å se Tottenham nede på jorde igjen, de fløy høyt og var som vanlig høye pæra. godt at de alltid faller ned på jorda igjen. Rart av Mourihno å slippe inn 3 mål på slutten av kampen der, hjemme. Når sant skal sies de hadde mange sjanser til å score 4 og 5. Vinner vi hengekampen er vi foran de. :)

Vidar Dale Fjeld

Jeg er kommet der i livet at jeg synes at god og underholdende fotball er verdt å se på, uansett lag. Det er vakkert det AV gjør for øyeblikket...der ser en hvor lite som skal til i en spillergruppe når ting bikker rett vei...da får du de 10 ekstra % som løfter deg opp i "toppen" Fascinerende!!!
Og det er moro å se på Spurs nå også, selv med Mou...har han tilpasset seg litt den litt mer "moderne" fotballen? Kane og Son er brilliante og kommer Bale til sin rett blir de å regne med blant de 4. Det blir en spennende og jevn sesong tror jeg, spesielt nå når VvD er ute...vi kan havne på 8 plass og vi KAN vinne...det hadde jeg ikke sagt for noen måneder siden. Tipper City som vinner, de kommer snart i gang, og Liverpool er svekket når "halve" laget er borte!!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Liverpool rodde i land 3 poeng i kveld gitt...Håpa på en skrell fra Sheffield United...Sander Berge sendte The Blades i føringa på straffe.

PL denne sesongen er fullt mulig å vinne for 5-6 lag, slik resultatene og spillet har vært så langt. Om United skulle klare 2 seiere nå mot Arsenal og Everton så blir det fort gullkamp , bør ha 4 poeng i alle fall.
LUHG!
Post Reply