Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball

Vidar Dale Fjeld

Leicester er intet mindre et eksempel på en veldreven klubb, en tanke bak manageransettelser og en rød tråd i spillestil og spillere som behersker den. Sett ut fra pengebruk er de "verdens beste klubb" uten at jeg har tall på det. Imponerende.
post liked by: Blodfink

Deleted User 429

Der var ligagullet helt sikkert delt ut. City må tape de fire siste og vi vinne våre fem siste for å gå forbi.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det hadde vært jævli tilfredsstillande om Pool ikkje kom seg til Europa i det heile tatt neste år. Og mannen banker på døra bak de om United tar poeng i morra.
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Beta wrote: 01 May 2021, 16:29 City må tape de fire siste og vi vinne våre fem siste for å gå forbi.
Ikke så negativ nå. Holder med 3 tap og 1 uavgjort på City om vi vinner resten. Plankekjøring 😉
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Håper uansett vi slår Liverpool (gjerne på en straffe.... :D ), slik at det er redusert mulighet for at scouserne kommer seg til CL.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Plastikklag 1 v Plastikklag 2 : 1-2

Jaja, gullfeiringen ble utsatt litt til.

Skal tro om vi kunne ha konkurrert med dem hvis vi hadde hatt 1,6 milliarder pund mer å rutte med.

Det rekker jo knapt til noenting lenger. Bare 10-12 Haalander. Småtterier...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Alsaker fornøyd med Arsenal-seier, værer håp for sitt Liverpool...

Likte at Chelsea gikk på en smell sjøl jeg. Arsenal en smule heldige.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 12 May 2021, 23:10 Likte at Chelsea gikk på en smell sjøl jeg.
Enig! De har sett veldig solide ut under Tuchel så jeg koser meg litt hver gang de går på en smell. Nå skal det også mye til for at vi ikke tar 2. plassen i ligaen.
Litt dumt at Liverpool fikk fornyet håp om topp 4, men jeg blir ikke overrasket om Leicester går på 2 tap til mens Liverpool vinner resten av kampene sine. Liverpool skaper nok av sjanser til å vinne hver eneste match de spiller, men de offensive spillerne, spesielt Salah, har brent svært mange sjanser denne sesongen og da blir det vanskelig å vinne kamper når laget også slipper til en del sjanser i matchene.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Haha, like nøytral som alltid. For en tulling. Med videre prisgallopp på TV2 er det jo bare å kansellere hele greia.

Interessant at Arsenal holdt unna og vant da. Det ser jo egentlig ut som CL-plassene er i boks nå, men dette gir en liten mulighet for West Ham eller Liverpool til å komme opp, hvis de vinner resten og de andre roter det til i flere kamper.

I grunnen en ganske kjedelig slutt på sesongen. CL er (så godt som) avgjort. Nedrykk er avgjort. Tittel er avgjort. Det eneste av minimal interesse er hvem som får EL-plassene, og evt intern plassering mellom 2-4. Litt uvanlig at det er slik selvsagt, men det ser vesentlig mer spennende ut i f.eks. Tyskland, Spania og Italia.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Chelsea kan bare ta oss på målforskjell nå (+30 vs deres +22).
Og Leicester har igjen Chelsea og Tottenham.

Skal mye nå at vi mister vår andreplass nå ja.

Håper fremdeles veldig på at West Ham skal klare dette på bekostning av Chelsea (og Liverpool). Men da må Chelsea avgi poeng i begge de to resterende kampene sine... (Leicester og Aston Villa). Og West Ham må vinne resten av sine (Brighton, WBA, Soton). Lite sannsynlig, men hadde vært kult om det skjedde!
Pangaea wrote: 12 May 2021, 23:21 West Ham eller Liverpool
Everton også faktisk, de kan få like mange poeng som West Ham om de vinner sine fire resterende kamper (Villa, Sheffield, Wolves, City). Men City i den siste kampen, selvfølgelig veldig lite sannsynlig at de får til det.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Keeper Alisson matchvinner på overtid, Liverpool nærmer seg CL...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Match med mye innhold kl 21.15. Både Leicester og Chelsea med kniven på strupen...
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Chelsea leder visst 1-0 kort tid før slutt. Irriterer meg virkelig at vi dreit på leggen mot Liverpool. Nå har de skjebnen i egne hender (pga målforskjell). Vi kunne i praksis ha sendt dem ut av CL.

Kjipt at vi tok et slikt mageplask på slutten av sesongen. Men nå ser vi vertfall hvor avhengige vi er av Maguire. Har sikkert vært en aha-opplevelse for noen av de som ønsket ham på dør, og mente han var den dårligste av Lindeløf-Maguire partnerskapet. Håper han er tilbake (og "fit") for EL-finalen, ellers får vi trøbbel. Og får hans del, håper jeg han rekker EM med England. Må være ekstremt skuffende hvis han går glipp av det, etter å ikke ha vært skadet på mange år.
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det ble 2 plass etter hjelp fra Chelsea.
Enig, kjedelig å avslutte sesongen på en slik måte.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

I kveld heier vi alle på Burney!!
post liked by: Pink Final, messilingard, Blodfink, Salte25, Pangaea
Post Reply