Premier League 2020-2021.

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Forferdelig kvalmt, og jeg håper det ikke skjer. Dessverre har det virket som noe holder på å bygge seg opp over flere år.

Gi oss klubben vår tilbake. Slikt piss som det har kan de rote med i USA i stedet.
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Vi har vel alle tenkt at inntoget til amerikanere, arabere, oligarker osv osv ødelegger litt av sjarmen med fotballen, men dette ødelegger fotballen for alltid.

Rett og slett en skam å sette klubben i forbindelse med dette mølet!
post liked by: Blodfink, Pangaea, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Steinar Stenseth wrote: 18 Apr 2021, 18:03 Rett og slett en skam å sette klubben i forbindelse med dette mølet
Enig, da gidder jeg ikke mer.
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 18 Apr 2021, 18:06
Enig, da gidder jeg ikke mer.
Klubben mister nok et par generasjoner med fans da, ja.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Jeg er prinsipielt i mot en Europeisk Superliga. Samtidig så må jeg vel innrømme at jeg ikke er spesielt imponert over de nasjonale og internasjonale fotballforbundene.
FA har jo sine feil de også, ga jo for eksempel Cavani karantene for å kommunisere på sitt eget morsmål. De klarer ikke bruke VAR på en fornuftig måte.

UEFA er ikke mindre pengegriske enn diverse klubbeiere, de ønsker jo nå å endre CL slik at det blir flere kamper for å kunne selge TV-rettighetene dyrere.

FIFA har jo hele Qatar-VM på sin kappe.

Jeg er fortsatt imot en Europeisk Superliga, og jeg håper virkelig at klubbene tar til fornuften og snur.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16723

messilingard wrote: 18 Apr 2021, 19:17 De klarer ikke bruke VAR på en fornuftig måte.
Litt flisespikk.
Er vel PL som er ansvarlig for VAR?
VAR brukes vel ikke i FA cupen?
Og heller ikke i The Football League?

PL, The Football League, Nationwide League osv er underlagt FA.
Men de styrer mye uavhengig av FA.
Bl.a VAR om jeg har forstått det riktig.
post liked by: Blodfink, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Europeisk superliga for spesielt inviterte storklubber? Får se hva som kommer ut av det, men da er nok jeg ferdig med dette.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan, messilingard, Belfastboy
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Sant det @messilingard , FIFA og UEFA er jo pampevelde så det holder det au, men heller systemet med kvalik og div. til europa som det er i dag enn denne superleague.
post liked by: Buchan, Pink Final, messilingard, Belfastboy
LUHG!

Deleted User 430

Finnes vel ikke mange som er rødere enn Gary Neville og den mannen er hel ved!

post liked by: Pink Final, Buchan, messilingard, Blodfink, red, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Mer her:

post liked by: Buchan
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Overraskande at dette overrasker folk.

Håper alle slutter å følge United til blodiglene er borte.

Tipper Dag Langerød er programforplikta til å mane folk til å være åpen for dette. Veka vil vise.

Og Messi, steng meg gjerne ute ein månad til om du meiner dett havna på feil plass.
post liked by: Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Er ikke overraskende for noen dette vel, har jo vært i mediene i 2 år...Men man har vel håpet at United skulle si nei, urealistisk nok...Sist det var oppe i mediene hadde ikke United bestemt seg...
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 18 Apr 2021, 22:24 Er ikke overraskende for noen dette vel, har jo vært i mediene i 2 år...Men man har vel håpet at United skulle si nei, urealistisk nok...Sist det var oppe i mediene hadde ikke United bestemt seg...
Det var ikkje meg bekjent at United skreiv under for to år siden?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Otac wrote: 18 Apr 2021, 22:37 Det var ikkje meg bekjent at United skreiv under for to år siden?
Ikke meg heller...Da har du nok misforstått min post hvis det er konklusjonen din.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote: 18 Apr 2021, 19:17 Jeg er prinsipielt i mot en Europeisk Superliga. Samtidig så må jeg vel innrømme at jeg ikke er spesielt imponert over de nasjonale og internasjonale fotballforbundene.
FA har jo sine feil de også, ga jo for eksempel Cavani karantene for å kommunisere på sitt eget morsmål. De klarer ikke bruke VAR på en fornuftig måte.

UEFA er ikke mindre pengegriske enn diverse klubbeiere, de ønsker jo nå å endre CL slik at det blir flere kamper for å kunne selge TV-rettighetene dyrere.

FIFA har jo hele Qatar-VM på sin kappe.

Jeg er fortsatt imot en Europeisk Superliga, og jeg håper virkelig at klubbene tar til fornuften og snur.
Veldig godt skrevet, og jeg er helt enig. For så vidt står det mellom linjene her, men det er også store problemer med korrupsjon i FIFA og sikkert UEFA også. Det døde ikke med Blatters utkastelse.

Hele greia er ubeskrivelig kvalmt (ord strekker ikke til), og jeg håper det ikke blir noe av. Ellers er det slutt for min del. Gidder ikke følge med en "sport" som i praksis har fjernet konkurransedelen og gjort det til en "closed shop". Og for vår del blir konsekvensen uansett at virusene tar med seg et par hundre millioner euro til diverse skatteparadiser -- hvert år. Hipp hurra!!!

Premier League
1992-2021


??
Post Reply