FA Cup

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Jan Anders wrote: 21 Sep 2021, 12:35 Woking? Kan det være klubben vi snakker om?
Godt forslag, men dessverre ikkje heilt rett.
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Hmmm...nå er du vrien her:-)
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Jan Anders wrote: 21 Sep 2021, 12:38 Hmmm...nå er du vrien her:-)
Takk for det 😊 Bakgrunnshistorien om Socrates og klubb X var heilt ukjent for meg inntil heilt nyleg, men den er fascinerande lesing.
post liked by: Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Eneste klubb jeg finner som Martin Tyler har spilt for er Corinthian Casuals. De er med i trekningen og jeg fant noe om at Socrates hadde funnet på noe sprell der. Brenner tampen?
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink, Buchan
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Jan Anders wrote: 21 Sep 2021, 14:36 Eneste klubb jeg finner som Martin Tyler har spilt for er Corinthian Casuals. De er med i trekningen og jeg fant noe om at Socrates hadde funnet på noe sprell der. Brenner tampen?
Bulls eye! Leit gjerne opp historien om turen The Casuals hadde til São Paulo i 1988 for å møte 'søsterlaget' sitt, Corinthians. Dei blei mottatt som folkeheltar av Gaviões da Fiel, dei berykta supportarane til den brasilianske klubben. I løpet av opphaldet spela dei eit par kampar mot samansette lag, der både VM-helt Rivelino og Mirandinha (den vanvittig tekniske ex-Newcastle-spelaren) deltok. TV-personlegdomen eg nemnde var sjølvsagt Jimmy Hill.

Eg skulle gjerne ha gitt deg ei Casuals-drakt (brun og rosa), men du får nøye deg med heder og ære. Well done indeed!
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Takker:-) Ble så oppslukt av dette at jeg nå må sette meg ned å gjøre litt jobb igjen! Skal finne ut mer om den historien, ja.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Buchan
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Jan Anders wrote: 21 Sep 2021, 15:10 Takker:-) Ble så oppslukt av dette at jeg nå må sette meg ned å gjøre litt jobb igjen! Skal finne ut mer om den historien, ja.
Fantastisk! Håpar du ikkje kasta bort altfor mykje tid😂😂😂
post liked by: Blodfink, Buchan
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

@Pink Final No har du fått meg ganske hekta på FA cup-kvalifisering😂 Veit du kvar ein kan bli oppdatert på resultat? Vi må jo følge med på korleis det går med dei mancuniske laga, samt York, Jersey Bulls og Corinthian Casuals 😉
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Pancho P wrote:20 Sep 2021, 22:00 Eg har aldri vore i byen, men dei fleste som har vore der skryter voldsomt. Eg var fan av 'Ugly Beautiful' -plata til Babybird, men du såg dei nok ein del år etter at den kom ut. Kan eg tippe at fotballen var betre enn musikken?
Jepp, 16 år etter, den plata kom vel i 96, kampen var feb 2012. Konserten var bra, intimt. Sheffield-fødte Stephen Jones har jo ni liv. Kjøpte t-shirt "The Noble Art of Self Destruction" etter konserten, hehe, han har jo også en plate med tittel "The Pleasures of Self Destruction" (2011). Hørte mye fra den på konserten og hits fra 1996, bl.a "Goodnight" og"You're Gorgeous" fra 'Ugly Beautiful'. Kampen var også storveis :champion:
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Hehe, @Pancho P, beklager det 😜

Jeg synes siden
https://www.footballwebpages.co.uk
er god.
Har veldig mye facts.

Satser på de riktige resultatene i kveld 😊

Du er forresten god på å finne kule avatarer.
Herlig den du har her.
Og Steve James du hadde på United,no
👏
post liked by: Blodfink, Pancho P, Buchan, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Tusen takk for tips og avatarskryt @Pink Final! Eg kan ikkje ta for mykje kred for denne avataren ettersom den er éin av standardavatarane ein kan velge mellom her. Likevel føler eg at det er fint å kunne hylle 'La Brujita' litt. Han er blant dei mest elegante spelarane eg har sett på Old Trafford, men han passa liksom ikkje heilt inn i Premier League. Uansett har han ei høg stjerne i mi bok, ikkje minst fordi han visstnok alltid omtalar United med den djupaste respekt.
Avataren din fangar forresten essensen av Manchester United frå det herlege 80-talet 😁
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Pancho P wrote:21 Sep 2021, 21:26 Avataren din fangar forresten essensen av Manchester United frå det herlege 80-talet
Fint bilde av Whiteside fra galleriet @RaoulDuke har gitt oss.
Det er når han scorer vinnermålet v Arsenal i semifinalen i FA cupen 1983.
Så er jo i tråd med temaet her 😁.

Det var jo helt utrolig da Ferguson gjorde United til beste klubb på 90 tallet.
Allikevel, det var noe eget med 80 tallet før fotball ble ordentlig kommersielt og hipt.
Du er kanskje enig?
Virker sånn på siste setning 👍😁

Edit:
Fc United of Manchester - Blyth Spartans 0-2.
Dermed er cupeventyret over for våre nesten navne brødre.
Spartanerne gjør det bra i cupen som så ofte før.
947 tilskuere i Manchester.

Jersey Bulls - Sutton Common Rovers 3-2.
Kanaløy klubben snudde 0-1 til 3-2.
Gjestene med to røde kort, ett i det 89 og ett i det 90 minutt!!
post liked by: Pancho P, Buchan, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

@Pink Final Eg synest alle unitedlaga har hatt sin særeigne sjarm, men det er noko spesielt med laget som gjorde at ein blei supportar. Bailey, Albiston, Duxbury, Moran, Buchan, McQueen, Coppell, Macari, Wilkins, McIlroy, Robbo, Whiteside, Stapleton og alle dei andre vil score relativt høgt på mi liste over tidenes unitedspelarar, rett og slett fordi dei var så viktige i den tida då eg vart hovudstups forelska i sporten og laget. Ein annan viktig faktor er at det var så vanskeleg å få sett kampar på den tida. Eg hugsar at eg venta i spenning for å få tak i neste tippekupong, i håpet om at Manchester U skulle spele i kamp nr 1 på kupongen og dermed visast på TV. United i Tippekampen var større enn 17.mai og julaftan til saman. Elles var det å finne fram radioen og håpe på at signala frå England var gode.

Som eg tidlegare har nemnt, har FA cupen ein viktig status for meg og mange andre United-fans, fordi det var denne vi hadde eit realistisk håp om å vinne. Dei tre første trofea i mi tid som supportar var cuptriumfane i '83,' 85 og '90. Spesielt finalen i 1985 heng langt høgare enn f.eks. Champions League-seieren i Moskva.

Når alt kjem til alt er eg nok mest glad i laga til Big Ron og Sir Alex sine lag fram til 1999. At kommersialiseringa har øydelagt ein del av fotballen er det ingen tvil om. Derfor er det fint å kunne følge med på lag som Corinthian Casuals, Jersey Bulls og dei andre amatørlaga som spelar fotball nærare sporten dine opprinnelege grasrøter.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 21 Sep 2021, 22:02
Jersey Bulls - Sutton Common Rovers 3-2.
Kanaløy klubben snudde 0-1 til 3-2.
Gjestene med to røde kort, ett i det 89 og ett i det 90 minutt!!
Synd med FCUM, men moro med Jersey Bulls og mysterielaget mitt, Corinthian Casuals, vidare I cupen. Trur det kokte godt i St. Helier på slutten😅😅😅
post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

Alltid godt med slike tråder hvor man kan mimre om "gamle dager":-) Noen av mine sterkeste minner som United-fan er timene med BBC radio 5. husker spesielt FA-cup kampene frem mot finalen i 1990. Tror kun det var finalen som gikk på tv og at alle de andre kampene måtte følges på radio. Håpet man fikk etter hvert om finalen nærmet seg, intensiteten av å lytte til jevne kamper på en radiolinje av ymse kvalitet og til slutt et trofe som var veldig etterlengtet.
Og hvem kan vel glemme finalene vi fikk se på tv? Arsenal 79(min barndoms største nedtur), Brighton 83 og ikke minst Everton 85.

Herlige tider:-)
post liked by: Buchan, Pink Final, Pancho P, Belfastboy
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Du treffer midt i blinken med laget du nevner her @Panho P.
Ja det må være noe med alderen 😊, for jeg har også satt FA cupen veldig høyt.
Og det har blitt endel timer med BBC radio på øret. Med mildt sagt ustabil radio linje. Det gikk en stund av til før man fant ut hvem som hadde scoret 😊
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy
Post Reply