Premier League 2019-2020.

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

pixma wrote: 08 Jul 2020, 06:05 Nu er det helt opp til MU selv om dem kommer i CL neste sesong
Hadde jo vært typisk å gå på en smell i dag........ :hah:
User avatar

Topic author
pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Har tenkt den tanken jeg også, man liksom bare venter på at nu kommer nedturen for det er jo det vi er blitt vant med når det er snakk om MU.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Perfekt - Wolves hektet av i kampen om topp 4 etter tap mot Sheffield U nå i ettermiddag. Selv om 5. plassen kan bli svært viktig hvis City ikke vinner fram med sin anke.
Da står det mellom Chelsea, Leicester og United.

Gjenstående kamper

United
Aston Villa - Manchester United
Manchester United - Southampton
Crystal Palace - Manchester United
Manchester United - West Ham
Leicester - Manchester United

Chelsea
Sheffield United - Chelsea
Chelsea - Norwich
Liverpool - Chelsea
Chelsea - Wolverhampton

Leicester
Bournemouth - Leicester
Leicester - Sheffield United
Tottenham - Leicester
Leicester - Manchester United

Både Leicester og Chelsea har tøffere motstand enn United. Men jeg frykter at den siste kampen bli alt for spennende.
Kampen om 5 plassen kan også bli veldig viktig og gi en plass i CL, noe som gjør at kampene som Chelsea har mot Sheffield og Wolves kan bli veldig tøffe.
Leicester skal spille mot Sheffield, Tottenham og United.

Ingen av lagene har råd til å miste poeng i de neste kampene.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, The Blades` seier over Ulvene var meget positiv for United. Tror Chelsea tar nok poeng, Leicester vinner sannsynligvis ikke resten , så tror vi klarer oss med U mot dem i siste kamp. Om United gjør jobben i de neste kampene.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg skrev tidlig på united.no at jeg trodde Leicester kunne komme i trøbbel, og det har de faktisk gjort. Dessverre har Chelsea kommet i form etter restarten, så de kan bli for tøffe for United, men slik det ligger an nå, så har jeg troen på at United kommer seg foran Leicester, og kanskje også Chelsea. For at det skal skje må nok United vinne resten, som kan bli vanskelig (mange bananskall mot lag helt i bunnen -- alltid vanskelige kamper i slutten av sesongen), samt om Chelsea får resultater mot Wolves og Liverpool.

På papiret har United det enkleste programmet, men jeg frykter at kampene mot Aston Villa, Crystal Palace og West Ham kan bli tøffe og jevne. Dersom vi vinner alle fem kampene tror jeg derimot at United blir nummer tre :)

Tipper CAS gjør jobben sin og utestenger finansdoperne, så da skulle det gå greit med både Chelsea, United og Leicester tenker jeg, uansett hvem som havner på den normalt kjipe 5. plassen. De andre burde være for langt bak nå, og ikke i god nok form.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

[mention]Pangaea[/mention] Enig med deg, til syvende og sist så er det opp til oss selv nå. Som jeg nevnte før så er vi i en slik situasjon at vi ikke har råd til feilskjær. Som du sier vinner vi resten av kampene så tror jeg vi kan klare til og med 3 plass. Men vi møter lag som kjemper for å overleve, Villa, og West-Ham, og Palace borte er tøft det også. Jeg frykter nettopp disse bortekampene, West-Ham tok Chelsea. Palace holdt på å ta poeng mot Chelsea. Chelsea var heldige på slutten der. Det er sjeldent at man vinner hele tiden, så det er noe en har i bakhodet.

På den andre siden kan det se ut som City blir bannet, og vi har jo fremdeles sjanse til å vinne EL.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Tottenham får et poeng mot Bournemouth, og er mer eller mindre hektet av i kampen om topp 4. Mourinho så ikke veldig fornøyd ut der han satt helt alene og kjeftet mens han gestikulerte stort i alle retninger.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, det blir gråere og gråere i Tottenham...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Tottenham er trist, de var griseheldige på slutten... Må se intervjuet med han etter kampen 🤩
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Sheffield United leder...
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

For en fantastisk start på kampen mellom Sheffield U og Chelsea.
Sheffield leder 1-0, måtte de bare greie å fortsette i samme stil. Alle poeng Chelsea taper er seier for United akkurat nå.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Der kom jaggu 2-0 av McBurnie på ei helt rå heading etter er super angrep. Flott spill. Dette går veien det.
User avatar

Topic author
pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser supert ut det her, SU er efektive, vært flott med tap for Chelsea i kveld.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lover jo bra dette, hadde vært fantastisk om revene gikk på en smell
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

McBurnie og McGoldrick har vært strålende i denne kampen. McGodlrick har vært på vei gjennom flere ganger, bare litt unøyaktighet i pasning framover har ødelagt for flere større muligheter.

McGoldrick er 33 år eller noe slikt, men spiller som en ungdom i sin beste alder. Flott å se på.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

McGoldrick setter inn sitt andre og sørger for at Sheffield vinner 3-0.
Med seier i kampen mot Southampton, så er United foran Chelsea på tabellen.
Ikke bare spiller United festfotball om dagen, alle de andre resultatene går vår vei.
Hvis ikke noe helt uforutsett skulle skje, så ser topp 4 til å være mer og mer en realitet.

Ikke bare har United sin festfotball gjort at jeg gleder meg til å se kamper, jeg gleder meg til å se andre kamper som er viktige for United. Fantastiske dager akkurat nå...
Post Reply