Premier League 2019-2020.

Diskusjon om engelsk fotball
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

Det blir finfint med fotball igjen!

Laget blir litt verre å sette opp med full tropp, morro det.

DDG
AWB
Bailly
Maguire
Shaw
Williams
Pogba
Fred
Bruno
Rashford
Martial

Lindelöf, McT, Greenwood, Ighalo kan også fort starte.

Kan ikke se at dette laget taper kamper noensinne igjen 8-)
LUHG!

Deleted User 108

Vet ikke om det er kveldens Glenlivet whisky som gjør det, men jeg er veldig positiv til fortsettelsen av denne sesongen. Tror vi fortsetter der vi slapp. Med en midtbane med Fred/McTominay, Pogba og Fernandes. Topptrio med Rashford, Martial/Ighalo og en Daniel James som jeg har veldig tro på. Lingard har vistnok levert i korona-pausen, jeg tror litt på han også faktisk. Og vi har Greenwood i bakhånd. Fireren bak og De Gea er solide greier. Vi blir topp4, føler det på meg tilgangs.......
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

Tror det var veldig viktig at vi sluttet på opptur i mars, det gir god stemning. Så var det jo en "blessing in disguise" at vi nå har både Rashford og Pogba skadefrie, tror neppe vi hadde sett noen av dem på banen dersom sesongen hadde gått som normalt.
Tror også på topp 4 nå, selv på en søndag morgen... ;)
User avatar

Topic author
pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Har vært helt topp å kommet som nr 4 eller 3 i PL, da har man fått trua tilbake når ny sesong starter. :D

Deleted User 108

Tottenham er vel også rimelig skadefrie nå, nesten litt synd vi ikke fikk spilt ferdig mot dem før Koronakrisen. Håper Kane tror det er august nå, da scorer han ihvertfall ikke mål......
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Herlige bilder og video på united-appen i dag. En nydelig scoring av Pereira.
Jeg blir så glad av å se på Rashford ,Ighalo og Pereira. De nyter livet og elsker klubben. Smiler, ler og koser seg alltid i den røde trøyen.
Selv om Pereira og Ighalo ikke er verdensstjerner fortjener de en plass i klubben vår.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

Sheffield U får det om dagen, utvisning og Newcastle opp i 1-0. Kanskje eventyret er over for The Blades for denne gang...Elendig forsvarsspill i forkant av baklengsmålet, Henderson ble tatt på senga av alle feilene og fikk ikke stokket beina helt.

3-0 til slutt, Steve Bruce fornøyd i dag.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Da er det 5 poeng opp til Chelsea etter at de snudde og vant mot Villa. City neste for Chelsea på Stamford Bridge, viktig kamp.

Selv om jeg har ganske god tro på EL-triumf så ville det vært fint å ta en 4.plass. Selv om 5.plass kan gi CL er det best å spille seg selv til turneringen.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

Spurs opp i ryggen på United, må vinnes i morra!
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

Leicester svikter, Wolves holder koken.

Blir spennende dette, og en kamp til døra mellom oss, Leicester, Chelsea og Wolves. Tror Tottenham er for langt bak og behøver at litt for mange lag kollapser til at de er med i topp 4-kampen.

Forsåvidt ventet at Sheffield United faller av. De skal ikke være gode nok for å kjempe der oppe, men det holdt lenge på grunn av flyt og momentum. Nå som de har hatt et avbrekk, har de mistet "godfølelsen" og blir avslørt som et tross alt middels fotballag.
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ryder wrote: 25 Jun 2020, 10:39 Blir spennende dette, og en kamp til døra mellom oss, Leicester, Chelsea og Wolves.
Det blir veldig spenne, nå har Chelsea og Leicester det tøffeste programmet igjen, og skal vel faktisk møtes, pluss at Leicester har oss i siste kamp.

Leicester sine kommende kamper;

Chelsea H
Everton B
Crytal Palace H
Arsenal B
Bournemouth B
Sheffield United H
Tottenham B
Manchester United H

Jeg ser minst 4-5 kamper de kan tape poeng på. Ikke søren om de vinner alle sine resterende kamper, skjer ikke. Men da er opp til oss også å utnytte dette.

Når det kommer tol Wolves så bør vi passe oss der, hadde nesten helt glemt de. Men de har noe enklere kampprogram igjen.

Wolves sine kamer kommende kamper:


Villa B
Arsenal H
Sheffield U B
Everton H
Burnely B
Palace H
Chelsea B

Jeg tviler på at de også vinner sine resterende kamper.

Det blir et race de kommende ukene. Her gjelder det å ha bredde i stallen.
Vi har klart det enkleste programmet igjen, vi må vinne våre kamper enkelt og greit. Vi kan selvfølgelig vinne EL, men det blir for dumt å fokusere på dette nå.

Lagene rundt oss har en del innbyrdes oppgjør mellom seg, pluss de skal møte tøffe lag de kommende ukene. Det kommer til å bli avgitt poeng, garantert. Men ingenting av det hjelper om vi ikke gjør jobben vår.
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

offside wrote: 25 Jun 2020, 12:30
Ryder wrote: 25 Jun 2020, 10:39 Blir spennende dette, og en kamp til døra mellom oss, Leicester, Chelsea og Wolves.
Det blir veldig spenne, nå har Chelsea og Leicester det tøffeste programmet igjen, og skal vel faktisk møtes, pluss at Leicester har oss i siste kamp.

Leicester sine kommende kamper;

Chelsea H
Everton B
Vi KAN faktisk være a poeng med Leicester etter de to neste kampene. De har dessverre svært bra målforskjell. 13 flere plussmål enn oss.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

U eller B i kveld på Stamford Bridge er viktig, må unngå H. Leicester vakler litt, og ser ikke bort i fra at vi kan passere dem. Vi kan ordne 3 poeng mindre avstand selv i siste serierunde.
offside wrote: 25 Jun 2020, 12:30Chelsea H
Leicester skal ikke møte Chelsea tror jeg? Men har Everton B i neste og Palace H deretter. Men de skal møte Spurs, Arsenal, Sheffield og oss. Tror vi går forbi.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
offside wrote: 25 Jun 2020, 12:30 Wolves så bør vi passe oss der,
Kanskje det blir United og Wolves på 3 og 4 plass.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Kanskje ikke, Chelsea leder over et litt tamt City med hodene i FA-cupen...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Forbanne rotte City, handser rødt kort og roter det vekk. Gir Liverpool gullet i kveld. Håper de blir banna i lang tid fra CL. Møkkaklubb. Blodpenger.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Blodfink wrote: 25 Jun 2020, 22:54 Leicester skal ikke møte Chelsea tror jeg?
Jeg så feil det var visst FA cupen
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Liverpool serievinnere 2020. Fortjent, de har vært det beste laget og det er ikke noe å si på det. I år er det ingen i nærheten av de. En av de mest fortjente mestrene. De har virkelig vært gode.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

Ja, skuffa over City i kveld...
offside wrote: 25 Jun 2020, 23:12 Liverpool serievinnere 2020. Fortjent, de har vært det beste laget og det er ikke noe å si på det. I år er det ingen i nærheten av de. En av de mest fortjente mestrene. De har virkelig vært gode.
Joa, men de har også hatt marginer og flaks. Klarer ikke å skryte av dem, ute av FA-cupen og CL, det er fin trøst. Trynet til Klopp når Atletico scora på Anfield var bra...Elendig taper den fyren...
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Æsj,der vant dem. Jaja, da får vi håpe det blir 30 år til neste gang de vinner serien igjen ;) Når det gjelder neste kamper så håper jeg Leicester tryner. Ser ikke ut som Chelsea gjør det men. Tror de blir skumle neste år med Timo Werner og kanskje noen andre gode spillere til. Men jeg har også trua på eget lag :) Så pessimist er jeg ikke fram til neste sesong. Vi får vel inn kanskje noen spillere vi også.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Det uunngåelige skjedde til slutt, jeg blir kvalm.
Selv om at de har vært best, så har jeg i grunnen ingenting positivt å si om dem. Liker ikke klubben, og spesielt ikke supporterne. De kommer til å bli enda mer ufordragelige.
Sorry dette ble litt usaklig, men måtte bare få det ut.
Når det gjelder United så både tror og føler jeg at OGS har noe på gang. Ser mye lysere ut nå en før Jul 😊.
Post Reply