Premier League 2019-2020.

Diskusjon om engelsk fotball

Nils Olsen

Er ikke meg du får klage på. Klag til FA og UEFA :)

Deleted User 108

Nils Olsen wrote: 25 Apr 2020, 16:24 Er ikke meg du får klage på. Klag til FA og UEFA :)
Trenger ikke å klage til dem. De sier ingen ting om at det er bestemt at sesongen skal spilles ferdig, det er det du som sier.....
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Sesongen avsluttes i Frankrike.

https://www.tv2.no/sport/11409420/

Er det tidsspørsmål før England, Spania osv følger etter?
Ser ikke veldig lyst ut må jeg si.

Nils Olsen

Forskjellen med England er pga det gigantiske store tv avtalen. Uten de inntektene vil mange lide, kanskje gå konkurs. Så jeg er helt sikker på at pl sesongen fullføres uansett. Men når vet man ikke helt enda.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23114
Liker mottatt: 19095

offside wrote: 28 Apr 2020, 18:45 Er det tidsspørsmål før England, Spania osv følger etter?
Ser ikke veldig lyst ut må jeg si.
Enig, ser veldig dystert ut...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Blodfink wrote: 28 Apr 2020, 20:22 Enig, ser veldig dystert ut...
Hvis de starter opp i Tyskland 9 Mai som de nevnte så har jeg håp. Hvis ikke så tror jeg det blir veldig mørkt. Er vel noen Liverpool og Leeds fans som sikkert sitter med hjertet i halsen.

Deleted User 108

Nils Olsen wrote: 28 Apr 2020, 20:06 Forskjellen med England er pga det gigantiske store tv avtalen. Uten de inntektene vil mange lide, kanskje gå konkurs. Så jeg er helt sikker på at pl sesongen fullføres uansett. Men når vet man ikke helt enda.
Ja, det er sykt at penger er viktigere enn helse da. Herlige ord fra Graham Potter hvor uviktig resten av sesongen er når det dør mennesker som fluer. Si stopp nå og tenk framover og håp neste sesong kan starte før jul.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
FIFA's medisinske sjef mener at fotballen ikke bør begynne å rulle for fullt igjen før i september......

Nils Olsen

Ser ganske greit ut med oppstart av PL i juni. Feller treninger i mai.

Deleted User 108

Nils Olsen wrote: 30 Apr 2020, 18:15 Ser ganske greit ut med oppstart av PL i juni. Feller treninger i mai.
Tipper det ordner seg. Du sa jo at FIFA og UEFA hadde bestemt at premier league sesongen skulle gjennomføres.

Nils Olsen

Nei jeg sa bare det som UEFA og FA har sagt selv.

Du mener du vet bedre enn dem tydeligvis.

Du får skrive et klagebrev til UEFA og FA da vettu. Siden du vet bedre enn dem.

Deleted User 108

Nils Olsen wrote: 30 Apr 2020, 18:45 Nei jeg sa bare det som UEFA og FA har sagt selv.

Du mener du vet bedre enn dem tydeligvis.

Du får skrive et klagebrev til UEFA og FA da vettu. Siden du vet bedre enn dem.
Slapp av nå Heisenberg/Chuck Norris.....
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Nils Olsen wrote: 30 Apr 2020, 18:15 FIFA's medisinske sjef mener at fotballen ikke bør begynne å rulle for fullt igjen før i september......
Det starter litt med gjenåpning nå da. Vil være mulig å ha mer fellestrening nå, det er et steg. Ser ut som en har nådd toppen, men en vet jo aldri plutselig blusser det opp igjen. Vi vet garantert mer de neste ukene. Etter i dag så er jeg litt mer optimist :)

Deleted User 108

Aguero sier at mange stjernespillere er redde for å fortsette sesongen og sier at de føler de blir tvunget tilbake på banen.
En klubbeier sier at han vet enkelte spillere i premier league vil nekte å spille før de selv mener dette er trygt nok for dem og familien.
Tror dette kan ende i en farse hvis sesongen spilles ferdig.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7573
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27054
Liker mottatt: 17624

Mcilroy wrote: 28 Apr 2020, 22:41 Ja, det er sykt at penger er viktigere enn helse da. Herlige ord fra Graham Potter hvor uviktig resten av sesongen er når det dør mennesker som fluer. Si stopp nå og tenk framover og håp neste sesong kan starte før jul.
Enig.
Det er så enkelt å sitte hjemme i sofaen og ønske seg Premier League på TV igjen.

Litt verre for de som må spille, og støtteapparatet.
Tror det er flere spillere som ikke har lyst å potensielt ofre liv og helse.

Aston Villa spilleren Conor Hourihane er redd penga rår.

https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q= ... NQk302Nsg1

Ser du henviser til Agüero også.
Tipper det er mange spillere og støtteapparat som ikke vil starte opp igjen så fort.

Selv håper jeg fornuften seirer, og setter folks liv foran fotball.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply