Vidar Dale Fjeld skrev: ↑06 okt 2019, 15:53
Chelsea under Lampard er nesten som å se på Liverpool og City...de har en plan og ballflyttingen går litt hurtigere enn hos de øvrige lagene. Lampard har allerede satt sitt preg på Chelsea
Jepp, så det når han kom med Derby og rundspilte oss på Old Trafford...Chelsea har spilt to fantastiske kamper mot Liverpool, men hadde ikke flyten som scouserne har. Lampard og teamet hans virker solid.
Vill kamp i serieåpningen mellom oss og de...Det var et blaff av håp for oss etter den kampen...Men satt etter kampen og tenkte på hva det var som egentlig skjedde...
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Vidar Dale Fjeld skrev: ↑06 okt 2019, 15:53
Jeg er redd for at hele staben rundt Ole er annenrangs og gammeldags. det siste er bare en følelse...men synes å være bygget på fordums storhet.
Jeg støtter dette, det er litt mye romantikk i MUFC for tiden er jeg redd.
Under kampene så snakker OGS mye med McKenna, som det går rykter om kjører akademi-stil på treningene, noe seniorspillerne ikke liker. Vanskelig å få verifisert, men ryktene går...
Jeg tror Chelsea sikrer topp 4 helt greit btw.
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
City ser ut som et vanlig lag...Det er mye snakk om 2 lag i toppen, det er bare ett igjen i toppen dessverre.
Jeg trives svært dårlig med denne tabellen...
Arsenal og Chelsea vant.
Får vi en borteseier mot bunnlaget etterpå?? Gruer meg faktisk. Det er mye Murphy`s law for tiden...