Hvem blir 1-8 i PL 19/20?

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 14 Jun 2019, 21:19 Aldri i verden om United faller bak Everton... Det er vanskeligere for Everton å få tak i kvalitetsspillere enn United.
Tjaa jeg er fryktelig usikker, vi holder på å kvitte oss med halve troppen og henter inn mye nytt. Slik vi presterte i siste del av sessongen så kan vi fort havne bak Everton.

Jeg ser for meg en variabel sessong, tror solskjær vil få det tøft. Jeg er redd vi kommer til å slite.... Så får vi se hvem som kommer inn portene
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Men United kvitter seg hovedsakelig med spillere som ikke presterer. Og jeg tror fremdeles United-spillerne var utslitt mot slutten av våren, som var grunnen til den dårlige rekken med prestasjoner. Men med sommerferie og hvile får de ladet batteriene og vil være klare for å overkjøre alle til høsten. I tillegg kommer det inn spillere som ønsker å spille for United uavhengig om de spiller i CL eller ikke...
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jeg håper at du har rett, for ingenting ville vært bedre. Men jeg ser ikke for meg at vi kommer til å vinne hver uke. Jeg tror at det kommer seiere men jeg tror også det vil komme en del poengtap. Men det gjenstår å se hvem vi henter inn og hvs som kommer inn portene.... Hadde vi spilt i dag tror jeg at vi hadde slitt med å slå wolves....

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg forstår gerne, at man vil være positiv til næste sæson. Men der er absolut intet at være positiv til.

United har to klassespillere. Den ene har et år tilbage af kontrakten og vil ikke forny kontrakten, mens den anden tydeligvis er utilfreds. Der er et par andre, der har stort potentiale, men som i flere sæsoner ikke har levet op til deres potentiale.

Desuden er der, en måned efter sæsonslutningen, kun hentet en spiller. Og det er en, der ikke gjorde den store forskel i den næstbedste række. Desuden er alle rygterne om unge, sultne spillere, med stort potentiale langsomt døde og er blevet erstattet af spillere, der har høj kvalitet, men ikke forbedrer truppen specielt, for ikke at sige slet ikke forbedrer holdet.

Bale har et stort potentiale, men er meget dyr og er meget skadet. Og er også lidt primadonnaagtig hvilket ikke helt passer ind på holdet. Og Bale ligner et typisk Woodward-køb. En spiller med høj kvalitet, men som slet ikke passer ind på holdet, men skal købes fordi han er et stort navn.

Så er der Maguire. Maguire er på niveau med Jones, og derved ikke en, der kommer til at starte for United. Alligevel vil Woodward bruge 90 mill på ham.

Hvorfor har United ikke for lang tid siden betalt 50 mio £ for AWB, 25 mio £ for Alderweireld, 25 mio £ for Meunier, 40 mio £ for Rice, 40 mio £ for Tielemans og 60 mio £ for de Ligt? Priserne ville alle blive godtaget og jeg vil gætte på, at alle bortset fra de Ligt ville sige ja til at komme til United.

Nej, så længe Woodward har ansvar for køb og salg så kommer United ikke igen at true top 4.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Syntes du var litt negativ der kyndilfan1. Kjøpene kommer nok.
Bale kommer vi mest sannsynlig ikke til å hente.
Tviler på at vi bruker 90 mil på maguire. Kan hende vi henter han men ikke for så mye.
Tror heller ikke spillere er så dårlig som folk skal ha det til. Tror og håper spillerne bare var slitene og hadde lav selvtillit spesielt etter everton kampen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Hei folkens, vi kan diskutere i annen tråd kanskje. Dette er en tips-tråd, jeg ser at jeg ikke har fulgt mitt eget råd også. :|
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Når jeg tippet i sommer tenkte jeg på å sette Liverpool på første, men orket ikke...

Ellers hadde jeg ikke med Leicester blant topp 8 , hehe. Everton kommer nok sterkere om de får beholde Richarlison, men de kommer ikke blant topp 8 antageligvis...

Ift. tipset har City, United, Arsenal og Spurs gjort det svakt, Leicester har overrasket stort....

Tabellen i mai kan bli:

Liverpool
Leicester
City
United
Chelsea
Spurs
Wolves
Arsenal.

Håper Leicester og Liverpool bytter plass. Og artig om vi kniper 3.plass foran City.

Go United:)



:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ser City-Leicester nå. 20 min. inn. City dominerer i grunn totalt, men Leicester forsvarer seg bra og kontrer inn 0-1 ved Vardy, for en spiss/spiller/avslutter han er!

Ex-red Jonny Evans meget god i forsvar sammen med Soyuncu. Pereira og Chilwell jobber også godt.

Så får vi se om Leicester kan klare å holde unna. Håper jo det, City-seier i dag betyr helt sikkert ligagull i den andre byen...
Ok...tok ikke mange minuttene, Mahrez via Soyuncu og 1-1...30 min spilt.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Og 2-1 på Gundogan-straffe, Pereira klønete med Sterling der altså...Håper på en sinnsyk 2.omg. av Leicester nå... :hah:

Akk og ve, EDIT:ender 3-1 til de lyseblå...Bare å dele ut gullet til scouserne da (om det ikke kommer 2 til fra Vardy i 2.omg)...Er et angrep helt aleine den karen, City er sjukt svake i forsvar skal sies.
LUHG!
Post Reply