Re: Premier League 21/22

226
Fortsatt ikke enig i at de fortjener all denne skryten, @Blodfink, uansett hvor mye man deler det opp, men det er nå meg.
Skal du dele det opp, i forhold til det jeg skrev og utgangspunktet for det, så er det vel 13-8 i målforskjell på 9 kamper. Endrer ikke mitt syn på at verken det offensive eller defensive er løst, sånn sett.
Tar du bort de 4 siste tapene til United, så har de 17-6 i målforskjell på 8 kamper. Gjør ikke totalen noe bedre det, selv om det ser penere ut på papiret. :D

Ja, han har gjort en hel del bra siden han tok over og jeg har ingenting å utsette på jobben han gjør da det helt tydelig er en "work in progress", men at de nevnte tingene er "på plass" henger, for meg, ikke på grep da det ikke er noe som tilsier at det er det sesongen sett under ett.

227
jepp, man kan dele det opp så det ser bedre ut og dårligere ut...Helt greit å være uenige om Arsenal :thumb_up:

Bare editerer inn at jeg også liker Arteta`s satsing på unge spillere, startelleveren mot Liverpool hadde alderen 20, 21, 21, 22, 22, 23, 23, 23, 28, 30, 32. Snitt på 24,09 år.
Til sammenligning med:
United hadde 21, 23, 24 ,24, 26, 27, 27, 28, 31, 33, 36. Snitt 27,27 mot Watford.
LUHG!

228
Arsenal ser bra ut i dag, valser greit over Newcastle.
Selv om jeg ikke ønsker at Arsenal skal vinne, elsker jeg at Newcastle kommer nærmere og nærmere nedrykk. Ingen merkbar Eddie Howe-effekt å spore ennå i alle fall, alt de har er noen Shelvey-langskudd.

230
Stort tap om Saka er lenge ute, for en spiller han er, og bare drittungen fortsatt. Arsenal har da etablert seg som topp 4 kandidat ser det ut til.

Steven Gerrard med to seiere av to mulige med Villa.
LUHG!

231
messilingard skrev:I går, 15:18 Krysser alt av fingre og tær for at Newcastle skal rykke ned!
Om det skjer kan du i det minste satse hus og heim på oddsen på at dei rykk rett opp att. Men trur nok den oddsen ligg tett oppmot 1-blank.
Blodfink skrev:I går, 19:41 Arsenal har da etablert seg som topp 4 kandidat ser det ut til.
Arsenal er og blir Arsenal. Men ingen kan kimse av det laget dei er i ferd med å byggje/etablere. Stort potensial og god miks av unge supertalent og etablerte stjerner. Som alltid er det vel ein del spørjeteikn over dei bakre rekkene? Føler at også Xakha er eit vandrande gult kort.
Svar

Gå tilbake til «Engelsk fotball»