Kjedelig at det dør ut...

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Jeg synes det var veldig flott med et nytt forum etter at det forrige gikk føyka...Dessverre ser det ut til at dette går samme veien.

Vil bare rette en stor takk til de ansvarlige (edit: [mention]RaoulDuke[/mention] ) for dette forumet.

Håper det tar seg opp, men det går dessverre i motsatt retning. Når jeg er pålogget er jeg stort sett alene, eller kanskje det er en "guest" i tillegg. :/
Last edited by Blodfink on 04 Nov 2018, 09:54, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Enig Blodfink.
Synd at det har blitt sånn.
I dag ble det heller ikke lagd kamptråd.

Flott initiativ av [mention]RaoulDuke[/mention] å starte dette.
Og sikkert skuffende å se det nærmest dø ut etter 3 mnd.

Skuffet over supporterklubben, som ikke promoterer dette forumet.

Manchester United er eneste supporterklubb i Norge uten offisielt forum.

Takk til dere 3-4 som bidrar her jevnlig.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Må bare beklage litt laber aktivitet fra min side i det siste. Det kommer av jeg ikke har fått sitt de siste kampene. Og har vært litt opptatt, for å si det sånn. Ble veldig glad når dette forumet startet opp. All honnør til de som startet det. Så la oss holde koken.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Synes også at det er dårlig at ikke dette forumet har livets rett, like egentlig forum bedre en kommentarfelte på suportersidene.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Enig med deg @ Pixma, liker også dette forumet mye bedre. Unite.no har mange gode og interresante artikler. Men kommentar feltet, kan jeg styre min begeistring for. Unntatt når Pink Final smeller til med noe vettug.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Det var jo veldig hyggelig skrevet da [mention]Buchan[/mention] .
Jeg skriver kanskje litt vel mye historie - .

Enig, et forum er mye bedre enn kommentarfelt.
Synd det er så få brukere her.
Supporterklubben sitter på nøkkelen til å få mer aktivitet mener jeg.
De burde reklamere for forumet.
Egentlig synes jeg de burde hatt en knapp eller en fane med forumet på.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Helt enig i at Unitedforum burde promoteres av supporterklubben, ante ikke at vi er eneste klubb uten offisielt forum...det er jo bare merkelig...
Pink Final wrote: 03 Nov 2018, 19:55 Egentlig synes jeg de burde hatt en knapp eller en fane med forumet på.
, nettopp [mention]Pink Final[/mention]
Buchan wrote: 03 Nov 2018, 17:35 Må bare beklage litt laber aktivitet fra min side i det siste.
, ingenting å beklage [mention]Buchan[/mention] , du er jo bidragsyter.
pixma wrote: 03 Nov 2018, 17:58 Synes også at det er dårlig at ikke dette forumet har livets rett, like egentlig forum bedre en kommentarfelte på suportersidene.
, enig her [mention]pixma[/mention].

Ingen kamptråd i går nei...den kunne jeg ha laget...men noen ganger er det tid som ikke strekker til, er busy annenhver helg, men en kamptråd er viktig...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Har nå fått sett høydepunktene fra gårsdagens kamp. Ja , vi var absolutt heldige at det stod 1-1 til pause. Selv om Fred kunne lett scoret på sin sjangse. Andre omgang så hadde United noen enorme muligheter. Men litt av problemet til nå i sesongen, laget sliter med uttellingen. Men da smaker en seier på overtid fantastisk. Strake motsetningen til Chelsea sin utligning. Selv om vi nå kan fort komme til å gå mot to tap de neste to kampene. Så føler jeg at alt ikke er like bekmørkt for tiden. Noe er forandret, og jeg er en smule imponert av både spillere og Manager som har sakte men sikkert snudd all negativiteten som har preget klubben. Nå er det selvfølgelig lenge igjen enda. Mourinho kan forsatt få sparken, selv om det tror jeg sitter langt inne. Men la oss håpe at vi forsetter å klatre sakte men sikkert oppover på tabellen. Så kan vi også gjerne for meg, gjøre det til en vane igjen. Og avgjøre kampene på overtid. Selv om det som regel er en stor på kjenning. Men ingenting smaker bedre 😊 Can they score ? They always score 😊
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Hei folkens!
Må beklage litt laber innsats fra min side i det siste.

Er selvfølgelig enig med dere alle at det er kjedelig at det ikke er mer aktivitet her. Egentlig synes jeg det er bra med brukere (185), men så er det vel kanskje 5 eller 10% av de brukerne som er aktive.

Supporterklubben har faktisk hjulpet litt til, jeg har til og med vært og møtt Dag Langerød. Flesteparten av dere er vel kommet derfra fra en artikkel de skrev. Men siden den første artikkelen så har det vært ganske stille ja. De har en knapp til forumet i menyen, men den ligger under "Nyheter". Det burde kanskje være en egen hovedknapp, siden jeg tror at det er veldig få som faktisk bruker den menyen. Men jeg kan også forstå at de kanskje ikke vil linke til en tredjepart siden de ikke kan kontrollere innholdet direkte.

Jeg håper forumet kan leve videre. Jeg har hvertfall betalt regninga for server og domene noen år fremover. Så det vil hvertfall ikke forsvinne. Så om dere vil bruke det, så må dere bare bruke det. Jeg gidder nok ikke å legge mer penger i markedsføring på f.eks Facebook eller Instagram, så satser på organisk vekst. Dere må jo bare invitere venner og bekjente selvfølgelig.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Forum er bra og ikke minst bedre enn alt våset på twitter og facebook.

Min aktivitet går i perioder på grunn av jobbrelaterte ting. Noen ganger må jeg prioritere jobb/familie.

Likevel, jeg får lest det meste og de fleste aktive er utrolige nyttige og skriver interessante ting.

La oss holde det gående, hjelper å få ut frustrasjon i disse dager ;`(
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

RaoulDuke wrote: 26 Nov 2018, 12:48 Supporterklubben har faktisk hjulpet litt til, jeg har til og med vært og møtt Dag Langerød. Flesteparten av dere er vel kommet derfra fra en artikkel de skrev. Men siden den første artikkelen så har det vært ganske stille ja. De har en knapp til forumet i menyen, men den ligger under "Nyheter". Det burde kanskje være en egen hovedknapp, siden jeg tror at det er veldig få som faktisk bruker den menyen. Men jeg kan også forstå at de kanskje ikke vil linke til en tredjepart siden de ikke kan kontrollere innholdet direkte.
Greit å være uavhengige av United.no muligens? Det har blitt ekkokammer og totalt humørløst der inne...det har jeg skrevet til United.no også...jeg har skiftet mening her, liker ikke utviklingen på den offisielle siden. Derfor heller uavhengig. Legger til at jeg finner fine ting på United.no også. Er fortsatt medlem, men forstår de som har meldt seg ut også...
Last edited by Blodfink on 29 Dec 2018, 20:31, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Som et tips, så er det snart jul og Mourinho har fått sparken.

Dette er nok en perfekt anledning til å reklamere for dette forumet, i de kanalene dere foretrekker.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jeg vet ikke om det blir likt, eller tillatt, men er det ikke mulig å reklamere litt på FB-gruppen RedArmy. Her er det mye aktivitet. Under kamp er det såpass mye aktivitet der, at det ikke er mulig å følge med på alt som skjer.

Jeg synes forum er mye bedre og mer oversiktlig.

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Bruker ikke facebook så det var jeg ikke klar over. Har bestandig synest det har vert rart at det ikke er mer aktivitet på et Manchester United forum. Visst vi får flere aktive brukere hadde det vert flott, så god ide.

Det positive her inne er at det bestandig er en god tone og alltid en fornøyelse å lese meningene til de andre forumistene.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Dette forumet er etter min mening det beste for meg personlig det beste. United.no har en del gode artikler. Er også inne av og til på RedArmy, men det blir fort kaotisk der med så mange medlemmer. Men håper virkelig at det kan bli flere aktive brukere her inne.
Post Reply