Kommentarfeltet her!

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener her [mention]Elkey[/mention]. Kan du ta et skjermbilde som viser litt bedre? Slik ser det ut hos meg på PC. Er det PC eller mobil du bruker?
Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (88.81 KiB) Viewed 3713 times

Cola

før kunne jeg sitere etter å ha valgt ut hva jeg ville sitere fra en annen, nå kommer hele teksten med, ok jeg kan gå inn å redigere hva jeg vil ha med.

Det var en ting til, men grunnet tlf fra noen så gikk det i glemmeboka.......

*keep up the good work [mention]RaoulDuke[/mention]

Cola

Faktisk så savner jeg den røde streken hvis du har postet ett innlegg etter ditt eget hvis ingen gar postet i mellomtiden


Hadde dette vært på det "gamle" forumet ville det ha kommet opp en rød strek.
Og blitt postet med det siste innlegget med en rød strek hvis du ikke trykket på "ikke post med siste innlegg"
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Cola wrote: 05 Oct 2020, 22:05 før kunne jeg sitere etter å ha valgt ut hva jeg ville sitere fra en annen, nå kommer hele teksten med, ok jeg kan gå inn å redigere hva jeg vil ha med.
Åh nei, er den funksjonen borte? Den savner jeg også. Nå måtte jeg sitere på gamlemåten. Dvs, hele posten kommer med, og så må jeg slette alt det irrelevante. Litt plagsomt hvis du bare vil ta med en setning eller tre, fra en post på en halv side f.eks.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

RaoulDuke wrote: 05 Oct 2020, 21:38 Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener her @Elkey.
Jeg ser nå at det kun skjer når jeg bruker Edge. I Chrome så er det annerledes; sånn som man skulle forvente.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote: 05 Oct 2020, 22:18
Cola wrote: 05 Oct 2020, 22:05 før kunne jeg sitere etter å ha valgt ut hva jeg ville sitere fra en annen, nå kommer hele teksten med, ok jeg kan gå inn å redigere hva jeg vil ha med.
Åh nei, er den funksjonen borte? Den savner jeg også. Nå måtte jeg sitere på gamlemåten. Dvs, hele posten kommer med, og så må jeg slette alt det irrelevante. Litt plagsomt hvis du bare vil ta med en setning eller tre, fra en post på en halv side f.eks.
Den funksjonen savner jeg også veldig. Vil komme tilbake håper jeg. Problemet av at den funksjonen var en slags "plugin" som må oppdateres før det kan brukes med nyeste versjon av forum-programvaren.

Den røde streken kan jeg nok fikse på nytt ja.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Er dette en dobbel post?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Pangaea Da har jeg fikset det slik at du kan markere tekst å sitere kun det (Som gamle versjonen av forumet)
@Cola Den røde streken er tilbake slik at doble poster automatisk såes sammen med forrige innlegg om avsender er den samme.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Takk for at den funksjonen er tilbake :)

Hva er det med liker-funksjonen nå? Og kanskje noe annet "bakgrunns-greier"? Føles som siden "blinker" ganske ofte. Og når jeg trykker liker/tommel-opp på et innlegg, så blir jeg videresendt til en side med bekreftelse, før jeg blir sendt tilbake til siden jeg holdt på å lese. Det motiverer meg egentlig bare til å ikke bruke funksjonen, fordi jeg ønsker å lese neste innlegg i stedet for å vente 2-3 sekunder til siden har sendt meg tilbake der jeg var. Håper det er mulig å skru av det, slik at vi bare kan trykke på tommelen og lese videre, uten forsinkninger.

Ser ut som den bonus-poeng-greia er borte, men det er vel egentlig ikke et stort savn. Jeg var innom og tittet på det, men hadde ikke brukt noen poeng.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote: 06 Oct 2020, 18:12 Hva er det med liker-funksjonen nå?
Oppleves litt som klaging det her. Bare å la vær og bruke knappen/forumet hvis ikke du liker det. Bruker fritiden på å sette opp det greiene her, penger koster det også.

Gamle liker-knappen er ikke lenger i utvikling og fungerer ikke med nyeste versjonen av forumet. Vi må holde oss oppdatert for å være på den sikre siden.

De andre problemen dine har jeg svart på tidligere i tråden.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det var ikke slik ment. Synes bare det var litt irriterende med så mange videresendinger når det ikke fungerte slik på den forrige versjonen av forumet.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

RaoulDuke wrote: 06 Oct 2020, 18:55 Bruker fritiden på å sette opp det greiene her, penger koster det også.
Synes det er topp det du har fått til her @RaoulDuke.
Når ikke supporterklubben har forum - så er det fantastisk at du har laget et forum.

Synes det er veldig profesjonelt satt opp - og liker også godt at troll blir kastet ut, slik at forumet holdes seriøst.
post liked by: RaoulDuke, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote: 06 Oct 2020, 19:43 Det var ikke slik ment. Synes bare det var litt irriterende med så mange videresendinger når det ikke fungerte slik på den forrige versjonen av forumet.
Jaja nå fikk jeg sørema den gamle likerknappen til å fungere alikavell 😆
post liked by: Belfastboy, Pangaea
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Pink Final wrote: 06 Oct 2020, 21:17 Synes det er veldig profesjonelt satt opp - og liker også godt at troll blir kastet ut, slik at forumet holdes seriøst.
Jeg liker også hvordan det er satt opp. Og så er det godt at det er tilnærmet "trollfritt" her. Vi har hatt en enslig stakkars sjel som har prøvd seg. Den brukeren han har nå her inne sitter stille i båten enn så lenge, men plutselig kan han slå til. Han er meget aktiv på united.no med brukeren sin der. Måtte han bare holde seg der også, så vi slipper idiotiet hans her inne.

Jeg så at du hadde en disputt med han i dag i saken om nr. 7 og historie. En mindre historieløs person tror jeg nesten ikke du finner der inne:)
post liked by: Pink Final, RaoulDuke
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Bra jobba med likerknappen @RaoulDuke :clap:
Er det mulig å få til at vi kan se hvem som har liket et innlegg?
Under selve innlegget, slik det var for noen dager siden.
Eller lar ikke det seg gjøre i kombo med hvordan likerknappen er nå?

Edit: Du har fiksa det allerede ser jeg :thumb_up:
Er det jeg kaller raskt levert :perf:
post liked by: RaoulDuke
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

RaoulDuke wrote: 06 Oct 2020, 18:55 penger koster det også.
Et lite spleiselag? Hva er det snakk om i så fall?
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pink Final wrote: 07 Oct 2020, 20:51 Bra jobba med likerknappen @RaoulDuke :clap:
Er det mulig å få til at vi kan se hvem som har liket et innlegg?
Under selve innlegget, slik det var for noen dager siden.
Eller lar ikke det seg gjøre i kombo med hvordan likerknappen er nå?

Edit: Du har fiksa det allerede ser jeg :thumb_up:
Er det jeg kaller raskt levert :perf:
Har lagt inn liste over de som har likt et innlegg nederst i innlegget. Det er ikke super elegant siden listen og selve knappen ikke henger ihop. Du kan også holde musen over nummeret i knappen for å få opp en liste.
post liked by: Pink Final
Post Reply