Kommentarfeltet her!

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!

Topic author
Cantona
Posts: 4
Joined: 08 Aug 2018, 20:17

Halla! Konge med nytt forum! Håper dette forumet er fri for de idiotene og tullingene med mindreverdighetskomplekser som lager kvalme og faenskap på united.no IKKE ER HER! Håper vi ekte supportere kan diskutere våre meninger saklig uten disse tilbakeståendes jævlane som bare spyr ut dritt hele tiden! Glory Glory folkens!!!

Topic author
Cantona
Posts: 4
Joined: 08 Aug 2018, 20:17

Ola Normann. Ola Normann. Ola Normann og flere er søpplemennesker som har ødelagt united,no sitt kommentarfelt i mange år! Håper vi kan være fri for disse idiotene og pesten de har ødelagt united.no med!!! Glory Glory!!!


Moderator edit:
Ikke noe vits i å gå ut med navn her som du ikke liker her, det er hvertfall ingen god måte å starte et fint og hyggelig forum på.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ja du legger jo opp til en veldig positive tone her inne @ Cantona. Måten du omtaler andre mennesker imponerer ikke meg.
Tonen her inne til nå har vært meget hyggelig.

Topic author
Cantona
Posts: 4
Joined: 08 Aug 2018, 20:17

Buchan. Tja, både ja og nei. Skjønner du sier det du sier... Men hvis du hadde fulgt med på kommentarfeltet på united.no de siste årene og sett hvor mye kvalme de har laget der inne og så mange flotte mennesker som har rett og slett blitt mobbet ut av dem! Da hadde du skjønt meg. Ja fint med en bra tone, de håper jeg virkelig vi kan ha her inne. Å hvis noen av de søpplefolka starter på den vanlig drittoppførselen dems, så håper jeg Admin kaster dem ut fort som F....!!!!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

[mention]Cantona[/mention] det var volsomt til sterke meninger om folk da. Ikke noe vits i å starte med slikt språk fra første innlegget ditt. Synes heller du skal starte diskusjonen rundt Manchester United og ikke mennesker som du ikke liker personlig. Jeg kjenner ikke til disse menneskene selv så jeg har valgt å sensurere dem. Ikke ta det ille opp. Vi kan ikke ha slike personangrep her.

Velkommen til forumet forresten.

Flytter denne tråden ut av Overganger og Rykter og til en plass det passer seg litt bedre.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

[mention]Vidar Dale Fjeld[/mention].

Tar opp tråden din her.
Du skrev i tråden om styret i klubben - Sportsdirektør at tonen på forumet her er bra.
Og mye bedre enn i kommentarfeltet til United.no.

Helt enig.

Jeg tror noe av grunnen til at de sliter der inne er nettopp plattformen de har valgt kommentarfelt.

All erfaring sier at det er vanskelig å få til seriøse diskusjoner i et kommentarfelt.
Jeg har aldri skjønt hvorfor supporterklubben valgte å satse på kommentarfelt, og ikke et skikkelig forum.

Hovedgrunnen til problemene er allikevel at noen tror/mener de sitter på fasiten.
(Det gjør vi vel alle, men det er måten å formidle ting på).

Enten man er såkalt positiv, negativ eller realistisk supporter bør man være villig til å høre på andres argumenter.
Og ihvertfall ikke sjikanere andre, eller gjenta det samme budskapet om og om og om og om og om og om og om igjen til folk bare ikke gidder å lese et slikt sted lenger.

Heldigvis er det en god kultur her inne.
Og, det skulle egentlig bare mangle.
Må da kunne gå an å respektere at andre har ulik din egen mening om ting i klubben, uten å bli fornærmet.

Dette forumet er bra.

Men, skulle ønske det var mer aktivitet.
Flere brukere og flere innlegg.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Pink Final

Ja, et kommentarfelt er håpløst for de som vil diskutere alle scenarioer rundt klubben. Men supporterklubben har selv lagt opp til at det ble et virvar av kommentarer om det ene og det andre, uansett tråd. Totalt uoversiktlig. Er en "kritisk" til deler av drift, eierstruktur, spillere, manager osv er det vanskelig å få til en saklig diskusjon. Spesielt når de har anledning til å merke innlegg som upassende, ofte bare fordi en ikke liker/likte det som ble diskutert. Regner med at supporterklubben ble lei av å måtte se igjennom haugevis av innlegg som ble merket. Men de lager/t ris til egen "ræv" med systemet sitt. Uten at jeg har noen bevis på noe som helst, tipper jeg at 12-14-åringer osv, sitter og rapporterer innlegg bare fordi de er uenig i det som skrives. Men skulle gjerne hatt over noen flere av de beste fra forumet der. Det er noen der som har litt å fare med og analyserer godt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kommentarfeltet på United.no er ikke noe for meg...Skreiv mye der før. Stort sett personangrep og vås spør du meg, og også veldig politisk korrekt samtidig faktisk. Ekkokammer, sensur osv...Minner meg litt om et politisk parti som har noen villstyringer som må kontrolleres liksom..."man stemmer ikke mot partiet, man stemmer med"...

Men jeg ser at det er enkelte som bidrar med noe jeg gidder å lese der.

Og det er faktisk noen som kritiserer United.no der også. Jeg er medlem av supporterklubben og har vært det i mange år nå, jeg vil gjerne støtte opp om de bra tingene de gjør. Men de har noen problemer, og de hadde trengt en oppfriskning og kanskje noen nye folk her og der...Vurderer medlemskapet fortløpende...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

[mention]RaoulDuke[/mention] tok et strålende initiativ ved å opprette dette forumet.
Det har stort sett fungert bra.

I dag har dessverre en person registrert seg med et brukernavn som ligner på mitt, og driver med sjikane.

Trist om det fortsetter.
Her burde vi kunne snakke fotball som voksne mennesker.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Gay Final

....
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:06, edited 1 time in total.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Jeg gidder ikke det nivået.

Noe annet.
I hvilken by kom Gay Final ut?

Pink Final ble utgitt i Manchester mellom 1904 - 2000 på lørdager og til 2006 på søndager.

Green Final kom ut i Aberdeen mellom 1928 - juni 2002.

http://www.allmediascotland.com/press/5 ... g-express/

Kan du ikke lære opp oss som liker fotball historie om hvor Gay Final kom ut?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Med det brukernavnet er han nok homofil og slitt med det i oppveksten Pink. Det kan være grunnen til at det er navnet han bruker på sjikaneringen sin på andre plattformer.

Gay Final

...
Last edited by Gay Final on 09 Apr 2020, 22:06, edited 1 time in total.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Gay Final wrote: 09 Apr 2020, 20:11 Å spar oss for det røret ditt med p skrive sider etter sider om historie!
Hvordan vet du at jeg liker å skrive om fotball historie?

Du har nettopp registret deg her, og sier du ikke er på United.no
:hah: :hah:

Da du kalte deg Kurt Hansen på det forrige forumet, og jeg kalte meg BusbyMurphyFerguson synes du det var så moro med postene mine.
Det samme har du skrevet med brukeren Jaap Stam på United.no.

Du lurer ingen, gjennomskuer alle brukerne dine ved å lese bare noen få ord.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Gay Final

Du tar så feil lille venn. Har ikke hatt noen av disse nickene. Men gjerne tro det. Da er du lengere unna å skjønne hvem jeg er så lykke til :)
Post Reply