Akademi/ungdoms-forum

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
Post Reply
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Er det mulig å ordne et under-forum for akademiet/ungdomsspillerne? Et sted under Manchester United-hierarkiet passer vel best. Og da slipper vi at tråder om slike ting, som sikkert ikke så mange er interessert i, "drukner" blant mer populære førstelagsspillere osv.

Deleted User 108

Pangaea wrote: 07 Jul 2020, 04:04 Er det mulig å ordne et under-forum for akademiet/ungdomsspillerne? Et sted under Manchester United-hierarkiet passer vel best. Og da slipper vi at tråder om slike ting, som sikkert ikke så mange er interessert i, "drukner" blant mer populære førstelagsspillere osv.
Utrolig trist at mange ikke er interessert i akademiet og ungdomsspillere da. Det er jo hjertet i klubben. Det er Manchester United kulturen. Det er historien. Det er hva Manchester United handler om.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Burde selvsagt hat det, mye spennende spillere.

Her har vi U23 laget;

https://www.manutd.com/en/players-and-staff/reserves

Her har vi U18 laget;

https://www.manutd.com/en/players-and-staff/the-academy#
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Bra forslag!
Og velkommen til forumet :D
Har laget et dedikert underforum i Spillere og Ledere forumet. Hvis dere lister opp tråder som passer inn i forumet så kan jeg flytte dem. Jeg er på ferie og har kun mobilen så litt vanskelig å ordne veldig mye nå.
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Takk for det :) Både velkomsten og opprettelsen av underforumet. Du er vel ikke samme Raoul som fra redcafe? Er ikke aktiv der selv, men har lagt merke til en admin ved navn Raoul der.

Skal se om jeg kan få opprettet noen tråder, ettersom jeg antar de fleste aktive nå er førstelagsspillere. Er noen av unggutta som er veldig spennende, og vi har jo fått en ny nordmann over også (vel.. snart). Sikkert ikke vitsen med tråder får f.eks. Garner og Chong siden de er på terskelen til førstelaget (tipper de stort sett trener med dem), men en del på U18-laget kan være relevant.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pangaea wrote: 09 Jul 2020, 03:22Du er vel ikke samme Raoul som fra redcafe? Er ikke aktiv der selv, men har lagt merke til en admin ved navn Raoul der.
Det er nok ikke meg nei. Nicket er en filmreferanse.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Ser ut til at Phil`s sønn Harvey Neville har tatt steg, fikk proffkontrakt.
LUHG!
Post Reply