Brukeren er utestengt

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Cola wrote: 29 Apr 2020, 23:12
RaoulDuke wrote: 28 Apr 2020, 20:18 veldig dyrt og veldig krevende. Påbudt 2-faktor ved hjelp av mobilnr kan kanskje være en mulighet, skal se om det finnes muligheter for det.
Mine tanker her: RaoulDuke skriver, jeg er villig til å sende @RaoulDuke penger via Vips, for at både du/jeg kan ha dette Forumet uten TROLL
Men dette er mine tanker...
BankID starter på 100.000 deretter 7500 + signatur/identifikasjon kostnad. Tror man rett og slett er nødt til å være litt tålmodige, heller rapportere til admin og moderator. Er ganske åpenbare nickname så man skjønner fort hvem det er som skiller seg ut.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Cola wrote: 29 Apr 2020, 23:12 for at både du/jeg kan ha dette Forumet uten TROLL
Men dette er mine tanker...
Et forum uten troll hadde vært flott.
En person som hele tiden lager nye brukere, og heller ikke argumenterer på en skikkelig måte for sine meninger er utidig.

Det er nok allikevel ikke det verste.
Denne personen plager og truer folk på andre arenaer.
DET kaller jeg STAKKARSLIG.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 30 Apr 2020, 10:43 Et forum uten troll hadde vært flott.
En person som hele tiden lager nye brukere, og heller ikke argumenterer på en skikkelig måte for sine meninger er utidig.

Det er nok allikevel ikke det verste.
Denne personen plager og truer folk på andre arenaer.
DET kaller jeg STAKKARSLIG.
Helt enig med deg, det er godt å slippe troll. Men dog ikke det verste. Når det går på trusler, da er det ille. Det er kun en ting som gjelder hardt mot hardt. Det var et slikt program på tv2 som gikk hvor de oppsøkte disse her trollene. Når de ble konfrontert så var de veldig feige mange av de. Skulle nesten ha kontaktet TV2 igjen for å høre...

Deleted User 108

United.no burde tatt seg råd til ordentlig identifisering ihvertfall. Trist å se en viss person herje med minst tre brukere til enhver tid. Når Chuck Norris er i karantene blir Heisenberg plutselig hovedbrukeren nå ser jeg. Herlig at Pink setter han sjakk matt nå og da.

Nils Olsen

Mcilroy wrote: 30 Apr 2020, 14:17 United.no burde tatt seg råd til ordentlig identifisering ihvertfall. Trist å se en viss person herje med minst tre brukere til enhver tid. Når Chuck Norris er i karantene blir Heisenberg plutselig hovedbrukeren nå ser jeg. Herlig at Pink setter han sjakk matt nå og da.
Nå er det vel mere enn 1 person som har flere brukere der inne. Flere som har 3-4 brukere der inne. Man ser dette lett med måten man skriver på. Er et par stykker der inne som ikke tåler å høre meninger de ikke liker og går altid in strupen på folk med ironi og spydigheter.'Det er stakkarslig også. Folk som ikke tåler andre sine meninger og har et sterkt behov for og mene og ha kontroll er psykopater. Men verden er full av dem. united.no slipper ikke unna der heller dessverre ;(
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Når man ikke engang kan skrive om noe så uviktig som fotball tross alt er, uten å skulle true folk - hvordan står det da til på andre områder i livet??

Håper dette forumet kan fortsette å være et seriøst sted.
Et sted å skrive og lese om Manchester United.
Klubben som tross alle andre ulikheter vi måtte ha, er vår felles interesse.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Red Devils
Posts: 27
Joined: 25 Apr 2020, 01:03
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 12

Pink Final wrote: 30 Apr 2020, 15:52 Når man ikke engang kan skrive om noe så uviktig som fotball tross alt er, uten å skulle true folk - hvordan står det da til på andre områder i livet??

Håper dette forumet kan fortsette å være et seriøst sted.
Et sted å skrive og lese om Manchester United.
Klubben som tross alle andre ulikheter vi måtte ha, er vår felles interesse.
Deler ditt ønske Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Pink Final wrote: 30 Apr 2020, 15:52 Når man ikke engang kan skrive om noe så uviktig som fotball tross alt er, uten å skulle true folk - hvordan står det da til på andre områder i livet??
Kan ikke være annet enn enig med deg Pink :thumb_up:
Det er ganske skremmende å se hvordan noen velger å oppføre seg.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

[mention]Pink Final[/mention] Amen! Deler også dine ønsker.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

messilingard wrote: 30 Apr 2020, 04:06 BankID starter på 100.000 deretter 7500 + signatur/identifikasjon kostnad. Tror man rett og slett er nødt til å være litt tålmodige, heller rapportere til admin og moderator. Er ganske åpenbare nickname så man skjønner fort hvem det er som skiller seg ut.
BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.

Nils Olsen

Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57
messilingard wrote: 30 Apr 2020, 04:06 BankID starter på 100.000 deretter 7500 + signatur/identifikasjon kostnad. Tror man rett og slett er nødt til å være litt tålmodige, heller rapportere til admin og moderator. Er ganske åpenbare nickname så man skjønner fort hvem det er som skiller seg ut.
BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57
messilingard wrote: 30 Apr 2020, 04:06 BankID starter på 100.000 deretter 7500 + signatur/identifikasjon kostnad. Tror man rett og slett er nødt til å være litt tålmodige, heller rapportere til admin og moderator. Er ganske åpenbare nickname så man skjønner fort hvem det er som skiller seg ut.
BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Du har tydeligvis et sterkt behov for å fremme dette innlegget hele tiden hver gang det blir borte!
Synes du kan slutte med dette da dette innlegget er ekstremt negativt og ikke noe hyggelig. Man diskuterer hyggelig og seriøst på de andre innleggene og hold deg til det og ikke heng deg oppi denne negativiteten. Du holder det i livet med å male og male på det.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?
Helt enig med deg der! Er nok flere som har merket det samme :-)

Red Devils
Posts: 27
Joined: 25 Apr 2020, 01:03
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 12

Nils Olsen wrote: 02 May 2020, 10:08
Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Du har tydeligvis et sterkt behov for å fremme dette innlegget hele tiden hver gang det blir borte!
Synes du kan slutte med dette da dette innlegget er ekstremt negativt og ikke noe hyggelig. Man diskuterer hyggelig og seriøst på de andre innleggene og hold deg til det og ikke heng deg oppi denne negativiteten. Du holder det i livet med å male og male på det.

Det er vel grunnen til innlegget som er ekstremt negativt. Jeg har full forståelse for at brukerne vil at det ryddes opp slik at man kan diskutere uten forstyrrende elementer.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte?
Er med på den.
Legitimerer meg gjerne for forumets eier [mention]RaoulDuke[/mention] - selv om han allerede kjenner mitt navn og bosted.

Jeg liker at man kan skrive anonymt ifht til publikum og andre brukere.
Men, støtter at man legitimerer seg ordentlig til forum ansvarlig.

En uting å kunne opprette flere brukere.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Trolljegeren
Posts: 5
Joined: 23 Dec 2018, 12:16

Nils Olsen wrote: 02 May 2020, 10:08
Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Belfastboy wrote: 02 May 2020, 09:57 BankID har jeg også forstått skal være en kostnadskrevende investering, så den faller enkelt ut for forumet her.

Men er det noen mulighet for å be bruker(e) å legitimere seg på en skikkelig måte? Jeg tenkte da hvis det kommer inn rapporter til admin om at Xx ogYy burde vært sjekket om hvem de er. For nå har vel admin fått ihvert fall et spesifikt navn fra den personen som har herjet her inne og som åpenbart er den samme på united.no?

Jeg vil ikke ha noe problem med å gjøre det.
Du har tydeligvis et sterkt behov for å fremme dette innlegget hele tiden hver gang det blir borte!
Synes du kan slutte med dette da dette innlegget er ekstremt negativt og ikke noe hyggelig. Man diskuterer hyggelig og seriøst på de andre innleggene og hold deg til det og ikke heng deg oppi denne negativiteten. Du holder det i livet med å male og male på det.
Dersom man synes det er negativt at dette blir løftet opp i dagen for å få en bedre validering av brukerne og bli kvitt troll her inne så har man kanskje ikke helt rent mel i posen selv, eller?

Dette burde vel i utgangspunktet være noe alle bør være tjent med dersom hensikten er å få ett forum med reelle brukere og der hensikten er å diskutere fotball. Tror du folk synes det er hyggelig å motta hetsende meldinger av personer som burde vært sterkt medisinert?

Nei denne tråden bør løftes opp og frem slik at man kan diskutere seg frem til gode og kostnadseffektive løsninger som alle med gode hensikter her inne er tjent med.
Post Reply