Brukeren er utestengt

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!

Cola

offside wrote: 17 Jul 2020, 01:02 Det er så deilig her inne, så fort jeg lukter en rotte så kan jeg unfriende.

Samtidig, så blir de faktisk bannet her. De får ikke holde på så lenge, er ekstremt lett å lukte lunta.

Utrolig bra at adminene her inne er raske på avtrekkeren.
Totalt enig med deg, men kan det også være ett problem når noen nye kommer?
Når vi ikke vet hva de vil, eller hva de er på jakt etter?

Mye av dette tenkte jeg på når siste ankommende utenforstående kom inn, derfor ønsket jeg vedkommende "Velkommen inn"
Vet jo ikke om dette er en "rotte", men vi kan ikke tenke dette hver gang nye kommer til dette forumet, vi bør ta i mot alle nye,
på en ordentlig måte, så får vi heller la "jungel telegrafen" gå sin gang og si hva vi tror eller ikke etter en stund.

Just my $0,02 cent
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke fått med meg alt dramaet som tydeligvis har vært med denne brukeren (og sikkert andre), men flott at trollene raskt blir utestengt. Gadd ikke å lese det, men så det var mye krangling på united.no i går, og nå er de fleste postene slettet, bortsett fra noen der brukeren tydeligvis glemte å skifte bruker :hah: At han gidder. Må jo koste litt også, hvis han må opprette nye brukere i hytt og gevær og så betale medlemsavgift. Spennende liv.

Ser ut som brukeren allerede har blitt bannet, men jeg rapporterte et par poster med spam. Fint hvis dere sletter dem.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Vi utestenger selvfølgelig ingen før det er klare bevis for trolling fra vedkommende. Etter at en bruker er utestengt må man isåfall skaffe seg en ny epost og IP adresse for å kunne registrere en ny bruker. Litt pes er det.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Man lukter troll ganske tildig, det er ikke mye de får holde på her før de blir bannet... Det varer ikke evigheter...
Post Reply