Trenger hjelp til moderering

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Hei,
Har prøvd så godt jeg kan å lage et forum hvor det går ann å ha saklige diskusjoner. Men ser at det er vanskelig, og jeg begynner å skjønne hvorfor andre sider har forsvunnet og hvorfor United.no ikke engang gidder å ha et forum. Hvorfor skal United fansen være så inni helvettes useriøse og bare skape kvalme?! (beklager språkbruken)

Jeg har betalt for dette domenet ut av egen lomme i flere år så siden kommer til å ligge her. Jeg krever null tilbake. Her er det ingen medlemskontingent, ingen reklame, det er helt 100% gratis. Men hvis det fortsetter å komme falske brukere stenger jeg ned hele driten.

Hvis jeg ikke skal miste motivasjonen helt så trenger jeg hjelp til moderering. Helst av noen som er seriøse. Skriv PM til meg om du er interessert.

Takk for meg!
post liked by: Pink Final, Buchan, The White Pele, Blodfink, Belfastboy, Pangaea, A.C. Fergie
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16751

Dette forumet er et resultat av én manns initiativ og strålende arbeid.
Nemlig @RaoulDuke.
Tusen takk for at du gidder.
Skjønner godt at du vurderer å stenge det ned.

Dessverre er det også én mann som står bak en haug av brukere, og bare ødelegger.

DU 👉 - SE Å BLI VOKSEN!

Du lurer ingen andre enn deg selv med alle brukerne dine.
Vi er flere som skriver høflig til deg, og later som ingenting hver gang du oppretter ny bruker og lager kvalm.
post liked by: The White Pele, Belfastboy, Blodfink, Buchan, A.C. Fergie
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Man lurer på hva man gidder å gjøre. Trist at man ikke kan bruke ekte navn på en familieside som united.no bør være. Man blir litt satt ut når man blir truet på livet og trussel om å plage ens barn bare fordi man er litt uenige med en med hemmelig navn på en supporterside.
Men den siste gale personen er nok fortsatt ikke født.

Vidar Dale Fjeld

Jeg anbefaler Pink eller Blodfink til dette...håper en av dere garvede kan ta det på seg...litt trist utvikling. Kanskje burde vi andre bidra litt til siden økonomisk og at de som er brukere må betale en avgift(abonnement) for å få kommentere.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Jeg er jo moderator, og Lingard, men fint om flere vil bidra :)
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Se det ja. Men hva med at en må betale for å kommentere her? Da vil vel troll forsvinne som dugg for solen...en gidder vel ikke å bli kastet ut, lage et nytt nick, betale på nytt osv? Bare en tanke. Tror ikke jeg er noe emne som moderator...har av og til litt kort lunte :-), men har jo kommet meg da :-)
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan, Belfastboy

Deleted User 367

Støtter kontigent :thumb_up:
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Takk for støtten. Sier velkommen til @messilingard i teamet.

Har egentlig ikke lyst til å spørre om penger. Da tror jeg det blir vanskelig å tiltrekke seg nye medlemmer.

Det går selvfølgelig ann å sette opp et doneringssystem, hvor de som har donert blir tildelt en spesiell rank som gjør at man får tilgang til et eget spesielt forum. Går det helt over stokker og stein her så kan man feks gjøre det slik at man må donere for å få poste i kamptrådene.
post liked by: Blodfink, Buchan, Pink Final, Belfastboy, A.C. Fergie

Cola

Vidar Dale Fjeld wrote: 23 Nov 2020, 21:49 Vært fan siden: 1968
Liker gitt: 77
Liker mottatt: 151
Kontakt: Kontakt Vidar Dale Fjeld
RaporterQUOTE 0Klikk for å like denne posten
I går, 21:49

Se det ja. Men hva med at en må betale for å kommentere her? Da vil vel troll forsvinne som dugg for solen...en gidder vel ikke å bli kastet ut, lage et nytt nick, betale på nytt osv? Bare en tanke. Tç, men har jo kommet meg da :-)
Vidar støtter deg 110 %, savnet deg når du ikke var her.
@Vidar Dale Fjeld
Og som du skrev, som plutselig er borte nå, støtter jeg det.

Jeg ser meg selv som en "løs kanon", det vil si at jeg sier, eventuelt poster til tider ikke er gjennomtenkt

Støtter @Blodfink & @Pink Final OG @Vidar Dale Fjeld @Belfastboy får disse tillatelsene
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Først av alt takk til deg @RaoulDuke for at du startet opp dette forumet, og alt arbeid du har lagt ned, jeg forstår din frustrasjon. Jeg støtter kontingent/donasjon hvis det skulle bli aktuelt. Jeg setter veldig stor pris på dette forumet.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Blodfink, A.C. Fergie

Cola

Buchan wrote: 24 Nov 2020, 05:58 Først av alt takk til deg @RaoulDuke for at du startet opp dette forumet, og alt arbeid du har lagt ned, jeg forstår din frustrasjon. Jeg støtter kontingent/donasjon hvis det skulle bli aktuelt. Jeg setter veldig stor pris på dette forumet.
Glemte deg, men du er en av de 5, selv om jeg skrev fire før.
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke vært her på en stund pga reiser og mangel på kamper, men det ser ut som den vanlige har spredd kvalme -- igjen. Tror ikke betalingsmur eller lignende vil hjelpe. De har i praksis det på united.no, og det er akkurat samme problemet der (med samme person). Kanskje er det en rik Liverpool-fan som ønsker å spre kvalme eller noe slikt, hvem pokker vet hva som driver slike tomskaller. Takk til @messilingard som ønsker å hjelpe til her. Tror det eneste som kan hjelpe, er liberal bruk av ban-funksjonen når denne/disse personene driver på som de gjør. Og at alle brukere som ikke liker slik trolling setter personene på ignoreringslisten, eller evt rapporterer ved overtramp.
post liked by: Pink Final, Buchan, messilingard, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16751

Pangaea wrote: 24 Nov 2020, 18:05 Og at alle brukere som ikke liker slik trolling setter personene på ignoreringslisten, eller evt rapporterer ved overtramp.
Ja, fullstendig ignorering er nok det beste.

Har prøvd å diskutere saklig med mange av brukerne til vedkommende, både her og på United.no.
Men, det ender ofte opp i ett av to.
Enten ikke svar å få, eller sleivkjeft.

Synes faktisk det er kjipt at ikke vi som holder med samme klubb (vedkommende er nok United fan) ikke kan diskutere laget vårt, spillerne og manager på saklig vis.
Å være uenig er naturlig, men å hele tiden skulle krangle....jeg fatter det bare ikke.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote: 24 Nov 2020, 23:37 (vedkommende er nok United fan)
Godt mulig, men jeg er absolutt ikke sikker (men det er egentlig irrelevant, oppførselen er uansett ikke "innafor" som man sier).

Å være uenig er selvsagt helt i orden. Mange av oss som er det, og vi kan stort sett diskutere på saklig vis. Men når nær sagt alt som skrives er for å provosere, trolle eller leke dum, med en lang rekke ulike brukere, så blir det, vel, for dumt. Gidder ikke bruke tid på slikt, så jeg har nå satt tre av disse brukerne på Ignore. Synd vi ikke har den muligheten på united.no. Hadde kanskje hjulpet for kvaliteten på kommentarfeltet der borte.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
Post Reply